DORUK: Çağlar kanka bi baksana buraya bir şey dicem sana.
ÇAĞLAR: Ne oldu kanka? Kötü bir şey mi oldu yoksa? İyimisin sen?
DORUK: Ben iyiyim kötü bir şey olmadı ama biri bana mesaj attı.
ÇAĞLAR: Oh bee. İyi olmana sevindim bro. Kötü bir şey oldu sandım. Korktum lan. Ee kim bu sana mesaj atan kişi? Hayran falan mı yada yeni manita?
DORUK: Yok lan deme öyle. Allah korusun. Ben öyle bir hayran da sevgili de istemem. Eksik kalsın.
ÇAĞLAR: Bak sen şimdi böyle diyince ben daha çok merak ettim. Anlatsana kanka şunu doğru düzgün. Ağzından zorla laf almaya çalışıyorum aq. Sinir oldum. Çatlatma insanı da kim olduğunu söyle.
DORUK: Sende ne meraklı çıktın oğlum. Bekle biraz işte. Demekki sinir olmuşumm durumu hazmedemedim o yüzden alışmaya çalışıyorum böyle bir şey gerçekten oldu mu diye.
ÇAĞLAR: Yeterrr aq. Söyle artık. Hiç üşenmem yanına gelirim bir güzel döverim seni. En azından beni sinir etmenin bedelini ödemiş olursun bro.
DORUK: Çok korktum lan. Titriyorum şimdi. Çağlar beni dövecek diye ödüm bokuma karıştı resmen. Neyse bu saçma şeye son verip kimin bana mesaj attığını söyleyeceğim sana. Hazır mısın?
ÇAĞLAR: Kanka zorlamasan mı artık? Heyecan falan mı yapmam gerekiyor aq anlamadım. Söyle gitsin şu siktiğimin şeyini. Deliricemm.
DORUK: Tamam tamam delirme hemen söylüyorum. Şu Doğu varya Barkın'ın arkadaşı bana mesaj atan o.
ÇAĞLAR: HA SİKTİR LAN. DORUK SEN CİDDİ MİSİN OĞLUM? İYİ DE DOĞU NE ALAKA AMK. NEDEN SANA MESAJ ATSIN Kİ? BEN BİR BOK ANLAMADIM.
DORUK: Kanka tamam bende anlam veremedim şaşırdım falan hatta ha siktir bu ne aq neden bana yazıyor bu aptal da dedim de sen neden bu kadar çok şaşırdın? Hadi tamam şaşırmanı anladım küfür de et hiç sorun yok da neden büyük harflerle yazıyorsun lan. Ben kör falan değilim gözlerim de bozuk değil. Küçük harfle yazsan da anlardım yavrum.
ÇAĞLAR: Kanka senin kafana bir şey mi düştü? Cidden takılman gereken konu bu mu yani? Fena benzetirim lan seni. Ne diyor bu Doğu pekii? Neden sana mesaj atmış?
DORUK: Boş boş konuşup saçmalıyor işte gerizekalı. Sizin Barkın ile kardeş olmanız falan kendince benimle dalga geçmek eğlenmek için yazıyor bence. Başka işi yok herhalde.
ÇAĞLAR: Barkın da bana yazıyor sürekli. Sinir oluyorum. Bu iki arkadaş bizimle dalga geçmeyi seviyor ve uğraşmaktan hiç vazgeçmeyecek gibi gözüküyorlar. Barkın ne kadar sabrımın sınırlarını zorlasa da beni delirtse de dediğim şeylerin hiçbirini anlamadığını boşuna konuştuğumu farkettiğim zamandan beri onu umursamamaya çalışıyorum. Bence sende öyle yap. Siktir et Doğu falan düşünme takma kafana. Bırak istiyorsa kendi kendine konuşsun. Ne yapmak isterse yapsın sen umursama görmezden gel onu. Böylelikle sende kendini daha iyi hissedersin.
DORUK: Ne kadar başarılı olabilirim bilmiyorum ama dediğini yapmayı deneyeceğim. Sağol kanka ya. Biraz da olsa seninle konuşmak bana çok iyi geldi. İyiki varsın.
ÇAĞLAR: Tabi lan. Aksi mümkün değil zaten. Sen benim en yakın arkadaşımsın ve sende iyiki varsın. Her zaman yanındayım bunu unutma.
DORUK: Bende aynı şekilde her zaman yanındayım. Her bokumu sen biliyorsun zaten. Bizi bizden başka hiç kimse tam olarak anlayamaz. Neyse benim biraz işim var yavrum sonra konuşuruz yine.
ÇAĞLAR: Aynen öyle kardeşim. Biz birbirimize yeteriz. Tamam sonra konuşuruz dikkat et kendine Doruk. Aklım sende kalmasın.
DORUK: Okey bro. Sende dikkat et kendine. Görüşürüz.
ÇAĞLAR: Görüşürüz.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
ÇAĞLAR: Siz ne yapmaya çalışıyorsunuz ya? Amacınız ne sizin? Niye taktınız bize?
BARKIN: Vay vay vay. Benim gözlerim neler görüyor. Miyav miyav ilk defa bana mesaj atmış. Çok duygulandım. Gidip biraz ağlayacağım. Mutluluktan.
ÇAĞLAR: Boş boş konuşmayı kes ve sorduğum şeylere cevap ver Barkın. Sizin bizimle derdiniz ne?
BARKIN: Uuuuu Hırçın kedimm benim. Sinirlenme yavrum biraz sakin ol. Relax. Herşeyi neden sorun edip duruyorsun ve beni tersliyorsun anlamıyorum. Ayrıca sizli bizli konuşup duruyorsun. Kim ne yapmaya çalışıyor ne oluyor hiçbir bok bilmiyorum ben. Düzgün bir şekilde anlatsana niye sinirlendiğini.
ÇAĞLAR: Senin arkadaşın Doğu benim arkadaşım Doruk'a mesaj atmış saçma sapan boş boş konuşuyormuş. Sizin gerçekten bizimle sorununuz ne? Niye uğraşmak istiyorsunuz? Biz sizin eğlenceniz değiliz. Çok mu hoşunuza gidiyor bizi sinir etmek.
BARKIN: Ben bunu bilmiyordum. Şimdi sen söyleyince öğrendim. İnan bu konuda hiçbir fikrim yok. Belki de Doğu sohbet etmek istemiştir. Olamaz mı yani illa altında başka bir sebep mi olmak zorunda? Siz bence çok kuruntu yapıyorsunuz.
ÇAĞLAR: Sen çok biliyorsun dimi herşeyi. Sizin normal olmadığınızı ve bizimle doğru düzgün konuşmak istediğinizi hiç sanmıyorum. Ve ne sana ne de o arkadaşın Doğu'ya güvenmiyorum. İkinizde aynı boksunuz. Bozacının şahidi şıracı hesabı. Sizin tek düşündüğünüz bizimle dalga geçmek, sinir etmek, uğraşmak ve daha bir sürü şey. Biz sizin dalga konunuz değiliz. Palyaço yada maskot hiç değiliz. O arkadaşına da söyle Doruk'a mesaj atıp rahatsız etmesin sende aynı şekilde bana yazma. Defol git başımdan.
BARKIN: Wowww bu ne sinir böyle atarlı şirinemm. Sen bence herşeyi çok abartıyorsun ve yanlış anlıyor yanlış düşünüyorsun. Söylediğin şeylerin çoğu boş ve saçma düşünceler. Ayrıca ben arkadaşıma ne söylersem söyleyeyim beni dinlemez. Kimse zorla istemediği yada başka biri böyle bir şey istiyor diye onu yapacak değil. Hele Doğu öyle biri hiç değil. O yüzden çok takılma bu konuya. Bırak kim ne istiyorsa yapsın canım kardeşim. Ve ben sana yazmadan seninle konuşmadan yapamam bunu bilmiyor musun? Seni görmediğim an gün aymıyor bana. Sesini duymadığım zaman delirecek gibi oluyorum. Sen de gelmiş bana git başımdan diyorsun. İşte bu çok zor be kedicikk.
ÇAĞLAR: Offff. Yeter ya. Sen benim başıma bela mısın? Siktir git Barkın.
BARKIN: Evet öyleyim. Başının tatlı belasıyım ben bebeğim. Ayrıca sürekli aynı şeyi söyleyip durmayı kes. Ve son olarak şunu da bil ben siktir olup gitmem SİKİP giderim. Yani şimdi yanlış anlama olmasın diye düzeltmek istedim. Sen ne demek istediğimi anladın dimi? 😉😉
ÇAĞLAR: İğrençsin Barkın. Sana ne desem boş hiç anlamıyorsun beni. O yüzden konuşup kendimi yormak istemiyorum. Kendi kendine konuş aptal. Daha fazla seni dinlemek istemiyorum. Beynime zararsın yemin ediyorum seninle konuşurken beyin hücrelerim zorlanıyor. Resetlemem gerekiyor. Nasıl bir hayal gücün var nasıl bir dengesizsin bilmiyorum. Ama tek bir şey biliyorum. Senden hoşlanmıyorum ve nefret ediyorum. O yüzden madem sen gitmiyorsun ben gidiyorum.
BARKIN: Bana olan hayranlığını beğenini ve aşkını anlatmak için böyle kelimelere döküp benden etkilendiğini belli etmen çok güzel ve hoş. Baya etkilendim. Bende seni çok seviyorum miyav miyav.
ÇAĞLAR:🖕🖕
Çağlar çevrimdışı
BARKIN: 😍🥰😘❤️
Barkın çevrimdışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stepbrother
Подростковая литератураÜvey abisi Barkın'ın sürekli kendisi ile dalga geçmesinden sıkılan Çağlar'ın olayın sadece dalga olmadığını anlaması uzun sürmedi.