Medya: Kartal timi (5kişi olarak düşünün)
Yazardan :
Arslan ailesi Nazı arıyordular . Nazın kaybolmasının üstünden nerdeyse 6 saat geçiyordu, ama genç kızdan hiç bir haber yoktu.
Abileri ve Batuhan mardinde her yeri aramıştılar,bilmedilleri ise Nazın artık Mardinde olmadığıydı.
Naz artık Mardin topraklarında ve Türkiyede değildi . Nazı kaçıranlar ailesi ile husumeti olan yada kendi dava dosyalarından birinin müvekkili de değildi. Nazın hayatı tehlikedeydi ve kendisi hala baygındı.Naz yavaş-yavaş gözlerini açtı önce görüşü bulanıktı sonra olanlar tek tek aklına geldi. Arabasının yolunu kesmiştiler ,Miran abisini aramıştı sonra ağzına kapanan pamuk ve karanlık.Evet Naz kaçırıldığını anladı başı çok ağrıyordu elini alnına götürmek isteyince olduğu durumu fark etdi ,elleri , ayakları ve ağzı bağlıydı. Ellerini ön taraftan bağlandığı için önce ağzını sonra ellerini dişleri ile açtı.
Başını çevirip etrafa bakmak için çabaladı ama oda çok karanlıktı. O esnada ayaklarını da çoktan çözmüşdü. Naz tam ayağa kalkıp kapıyı arayacaktı ki kapı gürültülü bir şekilde açıldı içeri yüzünde puşi olan biri girdi. Kapı açılınca içeri aydınlandı Naz o zaman odada başkalarınında olduğunu fark etdi naz o tarafa dönünce Nazın uyanık olduğunu ve ellerini çözdüğünü gören adam gelip ona tokat atdı Naz tokatın etkisi ile yere düştü alnını taşa çarptı. Nazı saçlarından tutup ayağa kaldıracaktı ki başka bir terörist içeri girip onu durdurdu. Aynı zamanda arkadaki adamlarda bağırıyordu.
Naz adamlara bakınca tavana zincirli olduklarını gördü. Bir an çok korktu ben neredeyim diye dikkatle etrafa baktı burası bir oda değildi bir mağaraydı. Naz adamlara daha dikkatle bakınca kana bulanmış askeri uniformaları fark etdi. Onların asker olduğunu anlasa da formalarında hiç bir yazı yoktu bu yüzden rütbe ve isim yoktu.
Naz düşünürken odaya ilk giren adam dışarı çıktı diğeri ise Nazı dikkatle izliyordu . Naz bu durumdan rahatsız olup kıpırdandı ama ağzını açıp konuşmuyordu. Korktuğu için çözüm yolları düşünüyor aynı zamanda da bunların kim olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bir kaç dakika sonra içeri 6-7 terörist daha girdi Naz korkup hafif geriledi. Askerler ise kızın kim ve neden burda olduğunu anlamaya çalışıyordu.
İçeri giren terörist ele başı konuştu"Savcı beyin Sevgilisi de uyanmış kusura bakmayasın seni rahat bir yerde ağırlayamadık alışmışsındır sen kuş tüyü yataklara taş üste uyutduk senide" Naz adama anlamayarak bakıyordu" kimsiniz benden ne istiyorsunuz?" Nazın sorusu ile terörist askerlere döndü"Bak hele komutan bayan nasılda nazik konuşuyor siz geldiğinizden beri kulaklarımız küfür dışında başka bir şey duymadı"
Naza dönerek " küçük kız seninle küçük bir işimiz var savcı bey bakalım seni ne kadar seviyor, sevgilisi için bir teröristi bırakacak mı acaba?" Naz gözlerini kısıp adama baktı" Batudan mı bahs ediyorsunuz? "
Terörist Nazın konuşma tarzına gülüp üstüne yürüdü ve yüzüne doğru eyilmeğe başladı Naz bu harakete anlam veremedi bu yüzden yerde geriledi terörist yine gülüp konuştu " sen çok kibarmışsın çokta güzel bu yüze zarar verecek olmak beni çok üzüyor,ama naparsın sevgilin işlerimize çok çomak sokuyor. " dedi ve dikleştiNaz adama bakıp" Batu benim sevgilim değil bu bir , Ve o Vatanı her kesten üstün tutar yani boşa çabalıyorsunuz buda iki"deyip gülümsedi. Korksada bunu onlara belli edemezdi. Terörist Nazın bu tavrına sinirlendi. "Bak sen küçük kız korkmuyormuş bizden böyle konuştuğuna göre" deyip nazın saçından tutup kafasını arkaya eğdi.
Naz acıyla inledi ama terörist durmadı ona üst üste tokat atdı, arkadan askerlerin sesi duyuldu" lan bırak kızı şerfsiz"
"Bırak lan yiyorsa bize vur"
Ve bu gibi şeyler . Terörist Nazın karnınada bir kaç tekme vurdu kız yerde iki büklüm olunca kafasını sertce yere çarptı. Naz çarpmanın etkisi ile bayıldı terörist bu duruma gülüp askerlere döndü" buda çok narin çıktı hemen bayıldı " askerler sinirle ona bakıyordu. Terörist adamlarına dönüp " kızın fotoğraflarını çekip savcıya yollayın,ve videoyu da .Uyanınca da haber verin görüntülü görüşme yapalım " Nazı döverken odada olanları kameraya çeken terörist onu onayladı. Telefonla nazın bir kaç fotoğrafını ve videoyu da Batuhana atdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcının ailesi (Gerçek ailem)
Adventure(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslında Biolojik kızları değilse neler olur? Peki güçlü savcı Naz Arslan bu gerçeği kabul edecek mi? Al...