Taşınmak

22 3 0
                                    

Ben İklim.7 yıldır yaşadığım yerden taşınıyorduk.Otogara gittik annemle beraber 10 saat'lik yolculuğumuza başladık.İlk başta bayağ ağlamıştım,sonra kuzenimi aradım ve biraz sohbet ettik.Ben hiç fanta ve ya kola içmemiştim ve ilk fanta yı bir otobüste içmiştim.Çünkü su yoktu😑.Bir restaurantın önünde 30 dk lık yemek molası vermiştik ve hemen sıraya girdik.Burası bana biraz tanıdık gelmişti ve hatırlamıştım.Burası yaz tatilinde,kuzenimle buluştuğumuz yere giderken yemek molası verdiğimiz restauranttı.Ve yemekleri alıp bir masada yemek yedik.Ve bittikten sonra biraz hava aldım ve otobüs kalkmak için bizleri çağırıyordu.Bizde otobüse doğru gittik ve yerlerimize oturduk.Ve otobüs kalktı ve daha 3,5 saatimiz vardı.Ve biraz video izledim,ve ardından kuzenimi aradım ama açmadı ve git gide sıkılmaya başladım.Önümde bir kadın ve üstünde kafesin içinde 2 tane kuş var dı.Ve en önde de gene bir kadın ve onun kucağındada bir terier köpeği.Kuş ses çıkardıkça köpek de habire bağırıyordumve bir türlü uyuyamadım ve en sevdiğim şarkıyı dinlemeye başladım( Want me back(nevaaadaa))şarkıyı 1 saatliğine YouTube'da ayarladım ve biraz uyudum.Aslında biraz dediğim düşünce olarak aslında 2,5 saat uyumuşum ve daha 1 saat yolumuz vardı.Biraz kek yedim içecek içtim ve gene yattım.Ve artık varmamıza 10 dk falan vardı.Benim eşyalarım her yerde olduğu için ben biraz daha erken toplamaya başladım ve işim bitmişti ve artık otogarın ışıkları görünmeye başlamıştı.Ve otobüsten indik ve valizlerimizi aldık ve bir akrabamın gelmesini bekledik.Arabaya bindik ve evlerine gittik.Saat geç olmuştu 22:30 du ve biraz film izledik atıştırmalık yedik ve yatağa dogru gittim ve kendimi yatağa attım.O kadar uykum vardı ki.Sabah olmuştu ben uyanmıştım ama biraz yatak keyfi yaptım ama bebek ağlama sesi geliyordu ve salona gittim.En geç ben uyandım sanmıştım ama kuzenim daha da geç uyandı.Açılmam için yüzümü yıkadım ve kahvaltı hazırdı kahvaltı yaptık.( biraz atlıcam)
Akşam olmuştu ve 1 gün deve yarını bekliyordum oda mı yapmak için can atıyordum ve sabah oldu ve kahvaltıları yaptık ve yardım etmek için bir kaç akrabam daha geldi ve bizi aradılar"Araç geldi dediler ve hemen eve doğru gittik"ve eve ilk ben girdim😎ve hemen odama gittim ve eşyaları yerleştirmeye başladık odamdaki kartonlar git gide azaldı ve azaldı ve son kartonunda yerleştirdik ve benim odamla işim bitti.Ve mutfağa geçtim ve gazeteden bardak ları çıkardım ve birazını koydum.Sonra herkes mola verdi ve her şey hazırdı.Hemen okula gittik ve kaydı yaptırdık ve okul kitaplarını aldıktan sonra eve geri döndük ve  bazı kitapları çantama koydum ve çantam hazırdı.Diğer kitaplarıda dolabımın bir köşesine koydum ve çantam hazırdı.Ve ben yarın okulda hocanın bana sorabileceği soruları düşündüm(adın nedir?,nerden geldin? Vb. Ve her dk başı prova yapıyordum.Ve heyecanlıydım ve artık yatağıma gittim ve yattım ve tavana bakarak hala prova yapıyordum.Bazı kelimeleri çıkarıp başka kelime getiriyorum ve artık hazırdım ve yattım

Devam edecek....

TaşınmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin