'-Tamam,ama bu son bundan sonra hiç bir şey yapmıycam.' Dedim babama.
Derin nefes aldığını duydum ve boğazını temizlediğinide
-'Seni bu işlere soktuğum için özür dilerim kızım' dedi. Yutkundum, ne için özür diliyordu? 21 yaşında olmama rağmen arkamda 2 ceset bıraktırdığı içinmi? Yoksa 3 ceseti bırakmamı istediği içinmi?
Dolu gözlerimle arkama döndüm yatakta masumca yatan Barışa baktım.
Daha dün sevişdiyi kızın katil olduğunu bilse,neler olurdu acaba?
'-özür hiç bir şeyi düzeltmez Yakup bey, keşke özür dilmek için bunları yaptırmasaydınız'
Telefonu kapatdım ve komidiye koydum. Barışın yanına irerledim yatağa bıraktım kendimi.
Bırakır bırakmaz belimde ellerini hiss etdim ve gülümsedim. Kafası otomatikmen boynuma geldiğinde her şeyi unutdum.
Sadece 1 gün, 1 gün tanıdığım insanın yanında nasıl bu kadar huzurlu ve her şeyden uzak hiss ede biliyordum ki?
-'Ne düşünüyorsun öyle'
-'hiçç'
Aynen hiç bu akşam alacağım 3-cü canı düşünüyorum,senden nasıl kopucağımı düşünüyorum,nasıl eskisi gibi saf Eftalya olucamı düşünüyorum.
Ama bunlar hepsi hiç değilmi?
Dahada sıkı sarıldı bana gülümsedim. İçim buruk olsa bile mutlu olmak istiyordum.
♧♧♧
Son defa üzerimdeki sevmediğim gece mavisi elbisemi düzeltdim.
Kapı çaldığında üzerime sahte gülümseme kondurdum.
Bababımın cinayet icin ayarladıgı evdeydim.
Sahte evimde.
Kapıyı açdığımda karşımde nerden baksan 35-38 yaşlarında biri duruyordu.
Yüzündeki iyrenc gülümsemeyle.
İçeri davet etdim, tam bana yaklaştığında ondan uzaklasdim ve masayı gösterdim.
Sahte gülümseme ve sahte heyecanla.
Barışa böyle değildin Eftal, onda duyguların en safı vardı, kin ve nefretden başka.
-'bakk bizimm için yaptımm nasılll?'
-'çok güzelmiş,ooo kırmızı şarap demekki? Gece uzun olacağına benziyor madam'
Hayır Eftal kusmak istemiyorsun,hayır Eftal hayır!
-'evet, hadi yemeye geçelim o zaman'
Masaya oturduk, mavi eldivenlerimi düzeltdim.
Masanın altındaki silaha baktım. Tamda istediğim yerde duruyordu.
Şarabı açmak için hamle yaptı. Ama açamadı çünki, yapıştırılmışdi isteğim üzerine.
-'oh şey sanırım yanliş şarabı koymuşum, heyecandan karıştırmış olmalıyım, o süs için aldığımdi,rica etsem mutfaktan yenisini getire bilirmisin?'
Gülümsedi,gülümsedim.
Ama Barışa gülümsediğim gibi değil.
Mutfağa adımladı.Iyrenç adım seslerinde kulaklarım çınladı.
Silahı elime aldım. Bu silahla tam 2 can almışdım. Bu sondu bu sefer sondu.
Ayağa kalktım. Mutfağa girdim.
Arkası bana dönüktü. Şarabı açıyordu. Sesimi temizledim.
-'iyrenç bi adamsın,Cavit 2 kadın ceseti arkanda bıraktın, yetmedi ölen cesetleri taciz etdin. 3 cocuk canı aldın, ne sanıyordun o silah bi gün senin kafana dayanmıyacağınımı düşünüyordun?'
Arkası hala bana dönüktü, ama bedenı kas-katı kesilmişdi, hiç düşünmedim 3 kere ateş etdim.
Biri elindeki,şarap şişesine isabet etdi ikisi sırtına.
3 saniye sonra cansız bedeni yere yığıldı.
Gördüğüm görüntü şarabın ve Cavidin kanının karışmasıydı.
Telefonumu elime aldım, 1 çalış.
-'Görev tamam'
Hiç bir şey olmamış gibi sahte odama irerledim, normal kot pantolon ve beyaz tişort giydim.
Geri mutfağa girdim gece mavisi eldivenlerimi cesedin üstüne bıraktım ve ölmüş bedene son bir şey söyledim.
'-biliyormusun kırmızı şarabı çok severim ve bi tek sevdiğim insanlarla içerim,senin gibi şeref yoksunlarıyla değil, haa bu arada ben Ölüm Timinin kurucusu Yakup Çınarın kızı Eftalya Çınar hiç memnun olmadım'
Ayaklandım eyildiğim yerden tam mutfaktan çıkacagım zaman durdum ve omzumdan cesde baktım ve son bi cümle kurdum.
'-Eftalya Yılmaz bu ad sana tanıdık geliyordu şimdi. Onun intikamını adaşı Eftalya Çınar aldı. Cavit intikam soğuk değil sıcak yenilen yemektir, tıpkı şuan cansız bedeninde aktığı o kanın sıcaklığı gibi, bu dünyada korkulu rüyan Eftalya Çınar oldu ama unutma diğer dünyada korkulu rüyan olacak adaşı duruyor.'
Evettt artık Eftalin mesleğini öyrendiniz!!!
Nasıl buldunuz bölümüüüüüü?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barış Alper Yılmaz(Kumarhane)
Romance:Hafif suçluluğu, mafyalığı andıran bi kitap okumak istiyorsanız buyrun Aşk sevenler için değil bu kitap ama atraksiyon istiyorsan buyur gel bacımm Let's gooo Barış Alper Yılmaz. Kumarhane : 30.12.23.