|S♡S|
Nefesimi zar zor kontrol ederek kedi bakışlarımı Savaş hocaya atıyordum.Oysa sertçe koltuğa ittiği bana sert bakışlarını yollamayı ihmal etmiyordu.Bir an neler olduğunu sormak için dudaklarımı aralamıştım ki kelimelerimi yutmama sebeb olan şey Savaşı hocanın dudaklarıydı.Sertçe dudaklarımı öperek karşılık bekliyormuş gibi boynumu sıkıyordu.Son olarak dudağımın üst kısmını sertçe ısrarak geri çekildi.Ama bu bir geri çekiliş değildi daha yeni başlıyoruz demekdi.Bana arkasını dönerek kapıya yöneldi kilidi çevirdikten sonra geri bana döndü.Kol altlarımdan tutarak beni kucağına aldı.Ona karşı çıkamıyordum.Tüm vücudum ona teslim olmuştu.
Beni yatağa sertçe bıraktığında tüm düşüncelerimden sıyrıldım.
Bana kısa ve arzu dolu bakış attıktan sonra elbisemi sadece iki dakikada parçalamıştı.Ona ayak uydurmak için yalvaran vücudumu dinledim ve elim pantalonun üzerine gitti.Parmak uçlarımla pantalonun üzerinden küçük Savaşı okşadıktan sonra sabrı yetmiyormuş gibi tek çırpıda pantalonundan ve boxerinden kurtuldu.Bu anı bekliyormuşcasına küçük savaşı ağzımla buluşturdum.Savaş ellerini saçlarıma dolamış kafamı bastırıyordu.Boğazıma kadar gelen şeyle boğulacak gibi olsamda bundan aşırı zevk alıyordum.En sonunda titreyerek ağzıma boşalmıştı.Sıranın ona geldiğini anlayarak beni sertçe geri itti.
Bacaklarımı açarak ona yer sunmuştum.Kafasını kadınlığıma gömerek iştahla yalamaya başlamıştı.Zevkten tek elimle çarşafı sıkıyor.Diğer elimle Savaşın kafasını kadınlığıma bastırıyordum.Bir anda dişlerini geçirmesiyle zevk dolu bir çığlık atmıştım.En sonunda bacaklarıma gelen tittremeyle inleyerek Savaşın ağzına boşalmıştım.Ayağa kalkarak çekmecelerden birini açtı.Bir az karışdırdıktan sonra zaver dolu bakışlarıyla elindeki pezeratifi yatağa attı.Hemen ona ayak uydurarak pezeratifi küçük Savaşa takmıştım.Tabi takmak denirse pezeratife zorla sığmıştı.Sırtımı yine yatakla buluşturarak sertçe içime gömülmüştü.Acı dolu bir inlemeyle Savaşın sırtını çizmiştim.İkinci ilişkim olmasına bakmayarak hala dardım.Bunu hisseden Savaş zevkle inlemişti."Siktir daracıksın hala"
Benim içinde artık acı bitmiş yerini zevk almaya başlamıştı bile."Lütfen daha hızlı".Bunu dememi bekliyormuş gibi sert vuruşlarını en derinlerimde hissetmiştim.Sert vuruşlarını yaparken bir yandanda boynumu emerek küçük öpücükler bırakıyordu.Tüm vücudumun morardığına adım kadar emindim.Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama Savaş hala sert vuruşlarına devam ediyordu.Ben tamı tamına 2 kez boşalmıştım.Bir az sonra ikimizde inleyerek boşalmıştık.Bedenini benim yanıma atarak yatağa uzandı.Bir kaç dakika sonra kendimize geldiğimizde konuşmaya başladı."Burda bekle sana kiyafet getireyim"Kafamı salamakla yetindim sonuçta o yırtmıştı onun getirmesi gerek.Efeye uyduracağım yalan konusunda düşünmeye başladım.
Bir az sonra odaya geri dönerek elindeki pantalon ve t-shirti bana uzattı.Açıklama gereği duymuş gibi konuşmaya başladı."Kardeşimin bunlar ona üzerine bir şeyler döktüğümü ve telafi anlamında kiyafet verdiğimi deriz".Onu onaylayarak yırtılmadığına dua ettiğim iç çamaşırlarımı üzerime geçirdim.Ayağa kalkarak Savaşın yatağa bıraktığı kiyafetleride giyinerek dağılmış olan saçlarımı ve makyajımı düzenlemek için odanın lavabosuna girdim."Aşağıdayım işini halledip aşağıya in konuşacaklarımız var".Cevap vermeme izin vermeden aşağıya inmişti.Öküz.Saçlarımı eski halina döndürerek makyajımında bozulan kısmını tazeledim ve aşağıya indim.Ne kadar zaman geçtiyse partideki çoğu adam gitmişti.Ve Efe gerizekalısı ortalıkta yoktu aynı şekilde Savaşın kardeşi.Savaşın yanına gitmeden önce Efeye haber vermem gerekiyordu çünkü bir kaç saatliğine bile olsa kaybolmuştum.Evin her köşesinde Efeyi aradıktan sonra geriye sadece odalar kalmıştı.Ne kadar düzgün olmayacağını düşünsemde bakmak zorundaydım.Şu an arasam bile müzikden dolayı duymazdı.İlk açtığım kapının ardında çalışma odası vardı.Böyle olamayacığını düşünerek diğer kata çıkarak kapıları tıklatmaya başladım.2 oda sonrasından gelen inleme sesleriyle aklım allak bullak olmuştu.Lanet olasılar demekki sevişiyorlardı.Kapıyı tıklatarak Efeyi sesledim.Bir kaç dakika sonra dağınık bir şekilde kendini dışarı atan Efeyle gülmeden edemedim."Kızım neden güzel dakikaların içine sıçıyorsun ki"
Yüzümü buruşturarak konuşmaya başladım "Üzerime su döküldü o yüzden yoktum onu haber vericektimde sen zaten farkında olmamışsın neyse hadi git aşağıda seni bekliyorum"Efeye göz kırptıktan sonra aşağıya indim.Eski yerinde oturan Savaş hocanın yanına adımladım.Elindeki viskiyi ağır ağır yudumlayarak yanını işaret etti.Bir şey demeden yanına oturmuş konuşmasını bekliyordum.Bir kaç yudum daha aldıktan sonra konuşmaya başladı."Sena yaşadıklarımız normal değil sen benim öğrencimsin ilk gece bir hataydı"
Son🎀
Üzgünüm uzun zamandır bölüm atamadım
Savaşı istediğiniz gibi sövebilirsiniz
Kısa oldu bölüm kb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
Narrativa generale"Barda tek gecelik ilişki yaşadığı adam öğretmeni çıkarsa neler olurdu?" 𝑺𝒂𝒗𝒂𝒔̧ 𝑲𝒆𝒔𝒌𝒊𝒏 & 𝑺𝒆𝒏𝒂 𝑨𝒓𝒎𝒂𝒏 𝗗𝗜̇𝗞𝗞𝗔𝗧‼️ 18+ daddy isues