Beddua

69 4 0
                                    

Hepimiz masada oturmuş- bir tek Poyraz eksikti - Emre'nin iğrenç esprilerini dinliyorduk ve şaşırtıcı bir biçimde abimi güldürüyordu.Bi arabizimkilerin muhabbete dalmasından yararlanan tam karşımda oturmuş olan abim ayağıma vurdu.Ses çıkarmadan sadece dudaklarıyla ''Gelmiycek mi?'' dedi.

Şirince sırıttım ve dudaklarımla ''Bende seni seviyorum abicim.'' deyip öpücük attım.Sinirlenmeye başlıyan abimi neyseki Okan lafa tutmuştu.

Hızlıca telefonumu çıkardım.Biz oturalı  yarım saat olmuştu. Nerede olduğumuzu sormuştu ama hala gelememişti ya da vaz mı geçmişti?

''Selam gençler.'' dedi duymayı beklediğim ses.Birazrahatlamış biraz tedirgine kafamı kaldırıp Poyraz'a baktım.Hemen ardından abime.Az önceki sinirlenmeye başlıyan halinden halinden eser yoktu.

Poyraz herkesle tokalaştıktan sonra sıra abime geldi.Yemin ediyorum benim ellerim terledi heyecandan.

Hemen ayağa kalktım. ''Tanıştırıyım abim Selim ve abicim  arkadaşım Poyraz.''

İkisi de samimiyetle tokalaşıp memnun olduklarını söyledikten sonra Poyraz yanıma oturdu.Hayır ben niye geriliyordum ki gayet iyi bir başlangıçtı.

''Nerden tanışmıştınız siz?'' dedi abim hafifçe gülümseyerek ama bu farklı bi gülümsemeydi.

''Okan'ın arkadaşıymış öyle tanıştık.''Tedirgince portakal suyumdan bir yudum aldım.KAzada tanıştım diyecek halim yoktu yani.

''Okuyor musun Poyraz?'' dedi abim bu sefer soruyu direk ona sormuştu benim yanıtlamamam için.

''Evet ama dondurmak zorunda kaldım.''

''Dönmeyi düşünüyor musun?''

''Evet aslında bu sene devam etmeyi düşünüyorum.'' 

Masadaki herkes gibi bende bir abime bir Poyraz'a bakıyordum.

''Ne okuyorsun?'' Hakikaten bende bilmiyordum ne okuduğunu.

''Makine mühendisliği.''

Diğer yanımda oturan Emre'nin ayağına hafifçe bastım.Gergin ortamda ne demek istediğimi anlamış olacak ki hemen sohbeti değiştirdi.

''Selim abi tavla atalım mı ?'' dedi Emre sevecenlikle.

''Olur abisi isteyelim hemen.'' 

Poyraz derin bi nefes verdi ve kulağıma doğru ''Fazla mı gerildim ne?'' dedi.

''Sen birde bana sor.''


***

Abim ilk sefer diye fazla uzatmamıştı bu tanışma mevzusunu yada sevmişti Poyraz'ı fazla üstüne gitmedi.Daha sonra hep birlikte sahilde yürüyüşe çıktık. Gülüş cümbüş ilerlerken  neye takıldığımı anlamadan kendimi yerde buldum. Noluyo demeye kalmadan herkes gülme krizine girdi Poyraz bile ! Neye takıldığıma bakmak için ayağa kalktığımda takılacağım bir şeyde göremedim bu sırada hala gülmeye devam ediyordu mallar. Neyse ki anlamam uzun sürmedi dibimde yürüyen Emre gerizekalısı bana çelme takmıştı. 

'' Emre inşallah evleneceğin kadın Ajdar'ın akrabası olur da çocukların ona benzer.

İnşallah Bülent Ersoy'un sıradaki sevgilisi sen olursun

Metrobüste giderken üstüne kussunlar, uyuya kal da Beylikdüzü'ne kadar git.

Çocukların ağlarken sadece Ajdar'ın şarkılarıyla sussun.

Nikahında nikah memuru ben bu nikahı kıyamam deyip kaçıp gitsin.

Survivor'a katılırsında Tecavüzcü Coşkun,Şakin K,Nuri Alço'yla  aynı takımda olursun tacize uğrarsınnn innşşşşşşalllaahhhh aminn!!!! ''

HUZURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin