Kontrol edilmemiştir, iyi okumalar. <3
Yazar motivasyon için bol bol yorum istemektedir çünkü bir şey yapma isteğini kaybetti.
.
.
✍
(Nisan 2014, Deniz 10 yaşında.)
"Gülizar şunu yanımızda içmesen mi acaba ya?" Mustafa; televizyonun karşısında oturmuş, bir elinde sigara olan karısını uyardı sakince.
Hava kararalı çok olmamıştı. Deniz yerde oturmuş, elinde boya kalemleriyle gezegenler, yıldızlar çiziyordu. Bir yandan da göz ucuyla televizyondaki programa bakıyordu. Anne babası arada birbirlerine söyleniyorlardı, ama o çok da dikkate almamaya çalışıyordu.
Gülizar karşısındaki adamı umursamadan elindeki sigaranın zehrini içine çekmiş, sonra da dumanını gelişigüzel havaya bırakmıştı. Mustafa oflayıp burun kemerini ovdu.
"Deniz varken içme en azından." dedi sıkıntıyla. Sarışın kadın ona baktı, sonra da yerde oturmuş olan oğluna.
"Pardon doktor bey, rahatsız mı oldunuz?" dedi alayla.
"Gülizar ciddiyim ben, içeceksen git balkonda iç."
"Gitmiyorum ya, ne yapacaksın Mustafa? Dövecek misin beni, ha? Öldürecek misin ne yapacaksın?" dedi kadın sesini biraz yükselterek.
"Çocuğun yanında saçma sapan konuşma. Düzgünce bir şey rica ediyorum senden, nerelere getiriyorsun konuyu." Mustafa'nın sinirleri gerilmeye başlamıştı.
"Ben de düzgünce reddediyorum seni." dedi kadın bitmiş sigarasını önündeki dolu küllüğe bastırırken.
"Sürekli böyle davranmandan bıktım artık..." diye söylendi Mustafa. Bu sırada Gülizar paketten başka bir sigarayı dudaklarının arasına yerleştirip çakmağıyla yaktı.
"Boşan o zaman." Mustafa dönüp yanında bayık gözlerle ona dikmiş olan kadına baktı.
"Ne?"
"Madem bıktın, boşanalım." Adam sinirle soluyup,
"Gülizar gece gece beni sinirlendirme gözünü seveyim-"
"Ay Mustafa yeter ya. Kabul et sıkıldık biz birbirimizden. İkimizin de sıkıntıları var ama sen sadece ben kusurluymuşum gibi davranıyorsun."
Mustafa ağzını açtı, ama sonra gözü yerde oturmuş ses çıkarmadan onları dinleyen oğluna gitti.
"Deniz odana git." Deniz denileni duyunca hemen kalemlerini toplamaya başladı.
"Ne oldu? Mükemmel baba imajın bozulur diye mi korkuyorsun Mustafa? Deniz babasının annesiyle aynı bok olduğunu anlar diye mi korkuyorsun, ha?" Sarışın kadın gülerek kocasına laf attı.
"Düzgün konuş." dedi adam öfkeyle. Kadın onu çok umursamamış olmalı ki konuşmaya devam etti.
"Mustafa ben böyleyim, biz böyleyiz. Anlaşamıyoruz. İkimiz de biliyoruz ki çok daha boşanmalıydık, ama yapmadık. Madem oğlunu bu kadar önemsiyorsun, onun iyiliğini istiyorsun, boşanalım ya." dedi. O sırada sarışın çocuk yerinden kalkmış seri adımlarla odasına ilerliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akvaryum / BxB
أدب المراهقين"Bu ne?" dedi hasta yatağındaki çocuk, elimdeki cam fanusa bakarken. "Sana balık aldım, ben okuldayken yalnız kalmaman için." (Angst)