البارت 1(مقابلتي)

108 7 8
                                    

قاعده في البلاكونه بتشرب هوت اتشوكلت مناسب مع الاجواء التلج دي و المطره الي قاعده تنزل مسكت الموبايل وفتحت اخبار رجال الاعمال و فضلت تتامل صور رجل الأعمال جاد جبار سرحت شويه وقالت في نفسها : امممم يترا هيقبلني في الانترفيو ؟؟؟

قفلت الموبايل وقامت تنام ...

في مكان تاني كانت بتقرب منو حاجه وخلاص الصوره هتكتمل بيها بس بيصحى قبل ما تكتمل.....جاد بضيق و بيمسح على وشو : نفس الحلم هوا في ايه ؟؟....الا انا مش بحلم بورجر بيجري ورايا وخلاص ليه بدل التعب ده ؟؟

قام يلبس علشان ينزل الشركه ....

عند لوجين قامت من نومها بحماس اتوضت وصلت و جهزت الفطار ورنت على صحبتها ...

جيهان : سلامووز ازيك يقلبي .

لوجين : بخير يعيوني بقولك انا مش هاجي الجامعه النهارده ..

جيهان : ده الي هوا ليه بقى أن شاء الله ؟؟

لوجين : امممم

جيهان : متقوليش يا لوجي !

لوجين بضيق : اوف اه هوا الانترفيو و هروح النهارده..

جيهان بضيق منها : يالوجي قولتلك دي شركه كبيره اوي طب خليكي لما تتخرجي طيب هيكون افضل بكتير و كمان ساعات الشغل كتير جدا

لوجين : دي فرصه وجت وبعدين هوا هيستنى لحد ما اتخرج يعني ؟؟

جيهان : ماشي براحتك يست لوجي .

لوجين : انت رحتي ياقلب لوجي .

جيهان: مالو ثبتيني الجلوج

لوجين بضحك : سلام يختي .

قفلت معاها ونزلت اخدت عربيتها وشغلت اللوكيشن واتجهت لمقر الشركه ...

عند جاد وصل الشركه ونزل دخل مكتبوا بثقه وسط نظارات الموظفين ولسه بيقعد على الكرسي لقى الباب بيتفتح بهمجيه...

جاد بصبيه : اقسم بالله لو عملتها تاني لكون مزعلك

اياد وبينعم صوتوا: اخص عليك اجادو اهون عليك حتى يسطا ؟

اياد بقرف : اخلص اقعد عاوز ايه والباب لو اتفتح بام الطريقه دي مره تانيه لهكون مزعلك يا اياد انت فاهم .

اياد : يعم بنضحك معاك بدل القفله دي المهم صحيح شركه السنود مولعه منك بعد آخر سفقه الي كسبناها..

جاد بغرور: محدش قالهم يتعاملوا مع شركه الاسيوطي..

اياد بغمزه: جمدانك ياعم ده ايه ده .....المهم بقى حظر كده منهم اصل مش مطمن ليهم وحاسس كده أنهم عاوزينا نقع سيكا ..

جاد : حاسس أنهم عاوزينا نقع !!؟....ده انت اتاكد أنهم عاوزينا نقع ..

اياد هز راسوا : هروح اخلص حبه حاجات وفي بانات هيجوا النهارده علشان اعلان السكرتيرة الي نزلناه...

مكَــــــانكْحيث تعيش القصص. اكتشف الآن