( កោះផ្ដេីមស្នេហ៍ )
ភាគ8
SKipជុន> បងប៊ីន ញាុំឲច្រេីនៗទៅណាអូនដួសឲ្យ.
សូប៊ីន>បងអរគុណហេីយ តែមិនបាច់ក៏បានដែរ
ជុន>បងប៊ីន ដូចជាមិនសូវខ្វល់ខ្វាយនិងនិយាយស្ដីជាមួយជុនសោះអីចឹង បងមិនចូលចិត្តអូនមែនទេ...?
សូប៊ីន> បងមិនមែនចងមានន័យអីចឹងទេ.
ថេយុន> ជុន កុំខឹងបងប៊ីនអី បងប៊ីនតែងតែស្ងៀមស្ងាត់មិនសូវនិយាយស្ដី បែបនេះយូរហេីយ.
ជេសុី>មែន..ហេីយបងប៊ីនក៏មិនចូលចិត្តក្មេងរពឹស និងរញ៉េរញ៉ៃដូចជាជុនដែរ.
រីគី> ជេសុីមិចក៏និយាយបែបបនេះ ជុនគេនៅក្មេងគេមិនសូវដឹងប៉ុន្មានទេ.
ជេសុី> ខ្ញុំក៏នៅក្មេងដែរ ថាជុនជាក្មេងទម្រេីសទេីបត្រូវ.
សូប៊ីន> ជេសុីបេីនៅនិយាយបែបនេះទៀតបងនិងឈប់និយាយរកឯងហេីយ.
ជេសុី> បងប៊ីនចិត្តអាក្រក់ដាក់ខ្ញុំណាស់ បងឈប់ស្រលាញ់ខ្ញុំហេីយ(ងេីបរត់ចេញ)
ជុងយុន> កុំខ្វល់អីជុន ជេសុីនាងតែងតែបែបនេះជាទម្លាប់ទៅហេីយ.
ជុន> បាទ
(តិចទៀត ដល់វគ្គប្អូនៗម្ដងហេីយ🤧)Skip
មីងស្យុង> អង្គុយចុះមកណាអ្នកប្រុសជេក អ្នកគ្រូ លេាកម្ចាស់ខ្ញុំបានរៀបចំអាហារទុកឲ្យរួចរាល់ហេីយ.
ជេក>បាទ
Skip
មីងស្យុង> រស់ជាតិយ៉ាងមិចដែរអ្នកប្រុសជេក ព្រោះអាហារអ្នកនៅទីនេះភាគច្រេីនជាអាហារតាមជនបទ អាចមិនសូវឆ្ងាញ់ដូចអាហារនៅស៊េអូលប៉ុន្មានទេ.
ជេក>អ្នកណាថា ឆ្ងាញ់ណាស់រសជាតិវិញល្មមគ្រប់យ៉ាង នេះខ្ញុំខានភ្លក់អាហារបែបយូរហេីយណា ទោះប្លែកបន្តិចតែក៏ឆ្ញាញ់ណាស់ដែរ ណាមួយខ្ញុំមិនមែនជាមនុស្សដែរញុំារេីសអាហារប៉ុន្មានទេ.
មីងស្យុង>ច៎ាល្អណាស់ តែបេីមិនឆ្ងាញ់ប្រាប់ខ្ញុំបានណាចាំខ្ញុំរៀបចំថ្មីជូន
ជេក>បាទ អរគុណហេីយ
ប៊ីលី> ជេកមកនៅទីនេះមិនទាន់បានប៉ុន្មានផងមេីលទៅគ្រប់គ្នាដូចជាយកចិត្តទុកដាក់សម្បេីមណាស់ មែនទេ..?
<<សួរមកកាន់ស៊ុនហុន>>
ស៊ុងហ៊ុន> វាជារឿងធម្មតាទេ ជេកមិនធ្លាប់រស់នៅបែបនេះអាចនិងមានអាម្មណ៍ទេីសទាល់ខ្លះហេីយ ទេីបត្រូវយកចិត្តទុកដាក់ខ្លាំង ដំបូងៗអាចនិងមិនសូវទម្លាប់ទេ តែយូរៗទៅអាចសម្របខ្លួនបានហេីយ.
ប៊ីលី> តែមិនមែនគ្រប់គ្នាទេន៎ ដែរយកចិត្តទុកដាក់ខ្លាំងបែបនេះ(ចង់សំដៅលេីស៊ុងហ៊ុន)
ជេក> អ្នកនាងចង់មានន័យថាមិច?
ប៊ីលី> គ្មានទេ ឯងកុំគិតពីសម្ដីយេីងពេកអី យេីងគ្រាន់តែសួរលេងទេ.
ស៊ុងហ៊ុន> ឆាប់ហូបបាយទៅជេក យេីងមានការងារត្រូវទៅធ្វេីបន្តទៀត.
<<ជេក មិនមាត់តែក៏ដួសបាយមកទំពារ លែងតបតអ្វីទៅកាន់អ្នកម្ខាងទៀត>>
<បន្ទាប់ពីញាុំអាហាររួច ជេកដេីមកស្រូបយកខ្យល់អាកាសនៅតាមមាត់សមុទ្រ ព្រោះមានខ្យល់ត្រជាក់ រួមជាមួយសម្លេងរលកសមុទ្របក់ទៅមកគួរឲចង់គយគន់ និងជួយឲអារម្មណ៍ស្រស់ស្រាយបាត់ទុកកង្វល់ម្ដងម្កាលដែរ តែភ្លាមៗនោះ...>>
ប៊ីលី> ជេក ខ្ញុំមានការចង់និយាយជាមួយឯងបន្តិច.
<ជេកងាកទៅតាមសម្លេងនោះ>អ្នកនាងប៊ីលីមានការអីជាមួយខ្ញុំមែនទេ??
ប៊ីលី>មែនខ្ញុំមាន ហេីយថែមទាំងសំខាន់ទៀតផង..
<<ហាហា តែយេីងអត់ដឹងថាប៊ីលីគេនិយាយអីទៅកាន់ជេកទេ ព្រោះអ្នកនិពន្ធគេអត់ទាន់ប្រាប់😹>>កំឆត់មែនទែន!!😭