2.Bölüm|Kaçırılmak

177 18 12
                                    

~★

Felix kalktığında başka bir yerde olduğunu fark etti.Bir sandalyede bağlıydı.Her yer kapkaranlık olduğu için hiç birşey gözükmüyordu.
Felix bu olanları daha henüz sindirememişken kapı açıldı ve içeri biri girdi.Her taraf kapkaranlık olduğu için kim girdiğini anlayamamıştı.Saniyeler sonra içeriye giren kişi,ciddi ve kalın sesiyle konuşmaya başladı.

"Uyandın mı"
"Sen kimsin?"
Ve maskesini çıkarttı.Felix şaşırmıştı çünkü...
"Nasıl sen hyunjinsin?"
"Tam kendisiyim güzelim"
"SEN İYİMİSİN YA SEN..BENİM DÜŞMANIMSIN SEN BENİM ANNEMİ ÖLDÜRDÜN YA SEN SALAK MISIN BİDE GELMİŞ UTANMADAN BENİ KACİRİYORSUN GERÇEKTEN GERİZEKALİNİN TEKİSİN!"
"O SES TONUNA DİKKAT ET LEE! SENİN KARSİNDA ÇOCUK YOK."
"SANANE BENİM SES TONUMDAN APTAK HERİF!"
"O KÜFÜRLERİNE HAKİM OL YOKSA KÖTÜ ŞEYLER OLUCAK!"
"DİKKAT ETMİYORUM LAN NE YAPABİLİRSİN!?"
"Hmmm ne mi yapabilirim güzel soru"Diyerek hyunjin,Felix e yaklaşmaya başladı.Felix sandalyeye bağlı olduğu için sadece çırpınıyordu.

Hyunjin,Felixin yüzüne yaklaşır.Ve elini kaldırıp Felixe güçlü bir tokat atar.

"Yapma"
"Niye hani ne yapabilirsin diyordun ya aslında bu yapabildiklerini çeyreği bile değil ama neyse"
"Beni niye aldın ne istiyorsun benden?"
"Sadece benim olmanı istiyorum."
"Hah niyeymiş"
"Seni istiyorum"
"Çok komiksin hwang, benim sevgilim var"
"Ama artık yok :)"
"Ne?!Yine ne yaptın ona"
"Sence ne yapmiş olabilirim mafya isem?"
"Hayır hayır hayır onu öldürmedin dimi?"
"Evet evet evet onu öldürdüm."
"Sen tam bir gerizeka-"Felix tam küfür edicekken hyunjin eliyle ve felixin ağzını kapatır.
"Shhh kes sesini"diyerek odadan çıktı hyunjin.Felix ise sadece susmayı tercih etti.

2-3 dakika sonra hyunjin geldi.Elinde bir kağıt ve bir kalem vardı.

"Bunlarda ne?"Kagitin üzerinde maddeler yazıyordu.
"İmzala"
"Nedenmiş?"
"Kes ve imzala şunu"
"Hayır imzalamicam"Felix kağıdın üstündekileri görür ama planı olduğu için okumaz.
"İmzala!"
"İM ZA LA Mİ CAM!"
"Seni şuan becermemi istemiyorsan imzala şunu canımı sıkma!"
"Bırak beni pislik herif babam bunu duyarsa bittin sen!"
"Ay çok korktum babandan koskoca mafyayım ben be!sadece şu kağıdı imzala"
"İmzalamicam!"
"Kes sesini!İmzalicaksın yoksa iyi şeyler olmaz!"
"T-tamam"

Felix imzalar gibi yaptı.Hyunjin başka yere baktığı için planı takır takır işliyordu.İmza tarafına sadece çizgi çekti.Hyunjin ise dönüp Felix sırıttı.Hyunjin felixin gerçekten imzaladigini sanmıştı :).

"Eveeeet artık bana aitsin Lee o kadar aptalsın ki hiç bir kuralı okumayarak sadece imzaladın :)"
"Ama sen dedin imzala diye beni zorladın!"
"Sanırım aklın yeni başına geliyor Lee burdan seni baban bile kurtaramaz."
"Hah bak bakayım imzaladigim yere imzalamışmiyim "

Hyunjin direk telaşlanir ve kağıda bakar.Aslinda imzalı olmadığını sadece bir çizik atıldığını görür.Çok sinirlenir sinirlendiği gözlerinden bile bellidir.

"KAHRETSİN!"Diyerek kağıdı yırtıp çöpe atar.
"Ne sandın hemen imzalicami falan mı"

Felix yerde kendi telefonunu görür ve alır.Sifresini açıp babasını arar.

"Şimdi babama soyliyimde gör sen pislik!Allah'tan telefonum burda"
"Hmm telefonunmu burda"Hyunjin sakin davranir çünkü felixin telefonunun hattını aldığı için aradığı kişinin telefonu bile çalmaz.
"Evet var bak burda.Baba hadi aç şu telefonu ya!"

Hyunjin,felixin elinden telefonu alır ve kırıp çöpe atar.

"Ne yapıyorsun sen ya!Çöz beni şu sandalyeden telefonumu kırdın hayvan herif bana bir telefon almak zorundasın!"
"Değilim ve almicamda.Bundan sonra uslu çocuk ol yoksa iyi şeyler olmaz."
"Bırak beni uslu falan OLMİCAM"Felix sandalyede çırpınıyordu.Bu yüzden hyunjin onu sandalyeden çözdü.

Çözdüğü gibi kolundan tuttu ve bir odaya itti.

"Ne yapıyorsun bırak beni yeter!"
"Bunun cezası bu uslu olsaydın banane."

Ve hyunjin kapıyı kitledi.Felix içerde bağırıyor küfürler edip kapıya vuruyordu.Ama bilmiyorduki kapı ses geçirmiyordu.... Hyunjin kapının önüne geldi.

"Sshhh Calm down baby"

Felix içerde birşeyler sayikliyordu.Hyunjin yaklasik 7-8 gün sonra kitli olan kapıyı açtı.7-8 gün boyunca Felix e yemek şu getirmişti.O kadarda hayvan değildi hyunjin sevdiğine zarar gelmesini istemezdi.

Eveeet bu bölüm bu kadardı
Umarım beğenmişsinizdirr
Hoşçakalın Yıldızlarımmm🌟🌟

Kings | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin