අධීරත් අරුනාද්යත් එකවරම හැරී බැලුවේ ඔවුන්ගේ පිටුපසින් ඇසුන අයකුගේ කටහඩින්..
" අධීර අන්තිමේදි ඔයාව හොයාගත්තා.."
මින්දාර අඩියෙන් අඩිය අධීර ඉදිරියට පැමිණියේ සන්සුන්වය.." මින්දාර "
අධීර එකවරම පැමිණ ඔහුව වැලදගත්තේ අසීමිත සෙනහසකිනි..නමුත් පසුව සිදු වූයේ අධීර කිසිසේත්ම බලාපොරොත්තු නොවූ දෙයකි..
ආහ්... අධීර එකවරම මින්දාර වෙතින් ඈත් වූයේ ඔහුගේ ගෙලෙහි ඇතිවූ දරාගත නොහැකි වේදනාවෙන්.
" ම්..මින්දාර ත්..ඔයා කොහොමද මෙහෙම කරන්නේ..." රිදුම් දෙන තම ගෙලත් අල්ලගෙන අධීර කෑ ගැසුවේ කෝපයෙනි..
" අපේ ගෝත්රයට පිටින් යන හැම එකෙක්ටම උරුම වෙන්නේ විනාසය විතරයි අධීර.." තම අතෙහි ඇති විස පිරවූ කටුව පෙන්වමින් ඔහු සිනාසෙන්නට වූයේ වියරුවෙන් මෙනි..
" ඔ..ඔයා මගේ යාලුවා.. ඇ..ඇයි මෙහෙම කලේ..." තම සිරුරේ පාලනය ටිකෙන් ටික ගිලිගෙද්දි අධීර බිම දණ ගැසුවේ වේදනාවෙන් පිරුණු දෑසිනි..
" මෙතන ඉන්න හැම එකාවම රාවණා මන්දිරේට අරන් පලයල්ලා.."
ඒ සමගම ඇසුන අරුනාද්යගේ හඩින් පන්සල් භූමියේ සිටි මිනිසුන් එකා එකා සිරභාරයට ගනිද්දි අධීර වැලි පොලව මත ඇද වැටුනේ ඔහුගේ සියලුම පාලනය ඔහුට අහිමි වෙද්දි...." අධීරව කොහෙද අරන් යන්නේ.."
මින්දාර ඇසුවේ අරුනාද්යගේ දෑතෙහි සිටි අධීරගේ සිහිසුන් සිරුර දෙස බලමින්.." එයා යන්න ඕන තැනට..."
අරුනාද්ය කිව්වේ අධීරගේ කොපුලෙහි රැදී තිබුණ කදුලු බිදුවක් පිසදමන ගමන්ය.."" ගෝත්ර නායකයින්ගේ අණට පිටින් යන්න උත්සහ කරන්න එපා අරුනාද්ය.. ඒකෙන් තමුන්ගේ ජීවිතය පවා අනතුරේ ""
*
*
*
*" ම්nහ් මන් මේ කොහෙද ඉන්නේ.."
අධීර සෙමින් සෙමින් මෙන් ඔහුගේ දෑස් විවර කලේ දරාගත නොහැකි වේදනාවකින් ඔහුගේ හිස රිදුම් කද්දි.." මන් හිතන්නේ අපි මේ හම්බුනේ සෑහෙන කාලෙකින්.."
අරුනාද්ය කිව්වේ ඔහු ඉදිරියේ සිට ගනිමින් බැරෑරුම්වය..
YOU ARE READING
අනුරාග් (yizhan ) ✅
Genç Kurguඔබට ආදරය කිරීම ගැන මා පසුතැවිලි නොවෙමි.. නමුත් ඔබ හට ඇබ්බැහි වීම ගැන මම මාහටම වෛර කරමි... රූත් 🌼🍃 2024/2/25