Telefonom csörgetésére kelek fel,csukott szemekkel keresem a telefonom majd mikor megvan nyöszörögve veszem fel azt. -igen?-szólalok meg rekedtes hangon -Roxy! nagyon nagy baj van!-sípákol Mia a kényes hangján. -Mi a baj? Mi történt?-ülök fel azonnal megijedve. -Elromlott a hajvasalóm,nem tudom ki vasalni a hajam,és igy nem tudok iskolába menni.-kezd el hisztizni drága barátnőm. Felsóhajtok hiszen azt hittem komoly baj van,bár Miából simán kinézem hogy egy hajvasaló miatt nagy botrányt csináljon. -Mia azt hittem nagy baj van-sóhajtok szemeimet forgatva. -Ez nagyon nagy baj Roxy! nem mehetek otromba hajjal iskolába,mi lesz a hírnevemmel?-kezd el pánikolni mintha a világ legnagyobb problémája lenne az,hogy nem tudja ki vasalni a haját. -Oké-sóhajtok fel megint -át viszem az enyémet-dörzsölöm meg szemeim . -Szuper,de akkor siess-mondja majd azon nyomban le is teszi a telefont. Nagy nehezen ki kelek az ágyból,és ki vánszorgok a fürdőbe arcot mosni meg fogat.Akárhányszor tükörbe nézek mindig elkap a stressz,és persze olyankor sírva tudnék fakadni a szánalom miatt. A lelkem mélyén tudom,hogy rossz az amit csinálok mármint ahogy hagyom,hogy mások kihasználjanak,ki beszéljenek,olyanokat híreszteljenek amik valójában nem is igazak,de nincs annyi bátorságom s lelki erőm,hogy szembe szálljak velük. Talán jobb ha az árnyékban maradok.
éppen Mia felé tartom az írányt kissé fáradtan,és komotósan mint akinek semmi problémája nincs az életben.Élvezem az április reggeli hidegét ami olyan kellemes s nyugtató,közben hallgatom a zenéimet amiktől képzeletbeli világba érzem magam.Minden olyan egyszerűnek s jónak tűnik,de ez csak egy képzelet s nem a valóság sajnos. Mikor oda érek Mia házájékhoz megállok s megpillantom a nagy házukat ami gyönyörű és letisztult. -Mit ácsorogsz itt kint mint egy bolond? gyere,siess Roxy!!-kiabál ki nekem Mia,sóhajtok egyet és be megyek a házba majd felmegyek Miához. -Na végre! azt hittem már soha nem érsz ide-kapja ki a kezemből a táskámat s ki veszi a hajvasalóm. -OU,hát elég olcsónak tűnik-nézegeti kissé fintorogva de aztán vállat ránt,és le ül a szépítkező asztalához. -Élet mentő vagy Roxy-sóhajt mosolyogva-Többet nem veszek 90,000 ft alatt hajvasalót,mit is képzeltem akkor-rázza meg fejét drámaian.Ki kerekedett szemekkel pislogok barátnőm felé hiszen ki az az őrült aki 90,000 ft-ért vagy annál drágábban venne hajvasalót? jaa várjunk,hisz Mia! -Te tudod-mondok csak ennyit és leülök az ágyára. -Ahh,tegnap olyan jól elvoltam azzal a Cole nevezetű sráccal,nagyon helyes és menő-kezd el áradozni a tegnapi fiúról Mia. Jut eszembe Cole,tegnap rám írt messengeren csak már túl fáradt voltam megnézni az üzenetet,előveszem telefonom majd megnyitom az említett alkalmazást s rá kattintok Cole üzenetére.
YOU ARE READING
A MEGMENTŐM!
RomanceÖnmagunk megvalósítása nagyon is nehéz főleg akkor ha olyan emberek vesznek körül minket akik csak lejjebb húznak a mélybe.Nos Roxy Hardnak is hasonló problémája van,de vajon képes lesz megbírkózni azzal vagy inkább azokkal akik útjában állnak? talá...