hosca kal, lutfen

123 18 43
                                    

cok utaniyom ama hafif cakirkeyifken telefonda notlarima yazdigim birkac seyi burada beomjuna uyarlayarak mini oneshot yazmak istedim,,

iyi okumalar.

.
.
.
.
.
.

beomgyu'dan;

kimseyi sevmedigim kadar sevmistim seni galiba. bu yasima kadar sadece hafif begenmeler, hoslanmalar yasamistim sadece.

ama sen farklisin yeonjun. sen benim ilk kalp cirpintim, ilk karin agrim, ilk heyecanim ve ilk kalp kirikligimsin.

seni o kadar cok sevmistim ki seni baskalariyla flortlesirken gormek gozlerimi sulandiriyordu.

beni her zaman hor gordun. ben zaten seni her sekilde kabul ettigim icin beni hep suistimal ettin. olsun, yine kollarima gel, yine her seyi unuturum.

bazi insanlae tatli dillidir ya, seytan tuyu var bunda derler. sen de boyleydin yeonjun. kelimelerle o kadar guzel oynardin ki kafam karisirdi. bu sekilde kalbimle de oynamadin mi zaten?

ben senin hep yedek olarak dusundugun biri miydim? zaten seni sevdigim icin baskalariyla gonul eglendirip gecenin sonunda benim yatagimda bu yuzden mi uyuyordun?

senden cok bir beklentim yoktu yeonjun. sadece sevgini istemistim. sadece sevmeni istemistim. guzel bir ask sarkisi dinlerken aklina gelen ilk ve tek kisi olmak istemistim.

cok sey istememistim yeonjun. sadece beni sevmeni istemistim. hicbir sey beni bundan daha mutlu edemezdi.

su an ne yapiyorsun? kimlerle konusuyorsun? beni nasil hemen unuttun? ya da beni hic hayatinda yer edinmis biri olarak saymadin mi?

galiba beni yok sayiyorsun hayatindan. gecmisinde mini bir yasanmislik olarak bile saymak istemiyorsun. neden?

her gece neden beni gormezden geldigini dusunuyorum ama bir sonuca varamiyorum. cunku gayet guzel giden bir iliskimiz vardi. tatli tatli flortlesmeler, minik jestler, en sevdigim pastalardan alip bana getirmeler ve daha nicesi. tam iliskimize artik isim koyacakken neden uzaklastin benden?

ciddi iliskiden korktugun ihtimalini bile dusunmustum ama benimle konusmayi kestikten sonra baskasiyla sevgili oldugunu duydum.

cirkinim desem ona da ihtimal veremiyorum cunku bana her zaman cok guzel oldugumu soylerdin. uykusuz kaldigim geceler yuzunden goz altlarimi kapatirken bile kapatici surmemin gereksiz oldugunu, guzelligimin her seyi kapattigini soylerdin.

yeonjun, hicbir arkadasima itiraf edemedim ama ben seni gercekten sevmistim. hala da seviyorum ama eskisi kadar yogun bir sevgi degil. geceleri kendini aci bir sekilde hatirlatan bir sevgi.

hala seni ortak arkadas araciligiyla bazen goruyorum. ayni masada oturuyoruz mesela. hicbir sey olmamis gibi, birbirimizi uzaktan taniyormusuz gibi oturuyoruz. minik bir kafa selami disinda hicbir sekilde birbirimizle muhattap olmuyoruz.

canim aciyor yeonjun. her ne kadar umursamiyor gibi gozuksem de cidden canim aciyor. seninle olacagimizi dusunmustum. seninle bir gelecek dusunmustum. seninle senin haberin bile olmadan planlar yapmistim.

umarim simdiki sevgilinle mutlusundur. umarim ona da dunyadaki en guzel insan oldugunu soylemiyorsundur. cunku sadece bana dedigine kendimi inandirdim. bu yalana tutunuyorum.

.
.
.
.
.
.


biraz duzenledim de ikidir cok bogucu bir ruh halinde fic attigimi fark ettim. elimizdeki malzeme bu kusura bakmayin😔

cok bir sey bekleyerek okumamissinizdir umarim. sadece notlarimda cok uzun gorunen o notu birkac eksiltme yaparak beomjuna uyarlamak istedim.

ikidir yeonjunu heartbreaker uapiyorum ama yapacak bi sey yok kendimi kisilik olarak beoma daha yakin hissediyorum.

diger ficlerde gorusuruz🎀

diger ficlerde gorusuruz🎀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ben boyleyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin