🤍19🤍

631 21 12
                                    

"Ben Y/N"

Kaan-"tamam"

Bu salak kendini ne sanıyordu? Havalı falanmı?Birde gelmiş benim yanımda oturuyor.Şimdi Ben Eraya ne dicem.

Kaan-"bu arada Hoca beni senle oturtdu diye havalanma. Bende senle oturmak için çabalamıyorum"

Bu bana lafmı sokmaya çalıştı.

"Bak gerizekalı yakın bir zamanda zaten birlikte oturmuycaz Ben sana çokta meraklı deyilim"

Kaan-"iyi o zmn sus"

"Senden emr almıycam tabikii,ister susarım ister susmam sanane bundan"

Yüzü me baktı ve konuşmadı. Benim sinirlerimlemi oynamak istiyor bu? Bende hiç konuşmadım. Ve susup dersi dinledim.Ve zil çaldı.
Dışarıya çıktık. Ve Ben yine Melisanın yanına gittim.

Melisa-"neden halsiz görünüyorsun kuzum"

"Bu gün sınıfımıza yeni bir çocuk geldi"

Melisa-"eee ne güzel işte"

"Öğretmen çocuğu yanıma otuzdurdu"

Melisa-"neee peki Eray"

"Bilmiyorum işte çocukta tam bir gerizekalı"

Melisa-"off ya 🤦‍♀️"

Ben bir şeyler anladım. Ve  sırttım.

"Melisa sana bir şey söyliycem"

Melisa-"söyle kuzum"

"Sen Erayı seviyormusun? "

Melisa çok utangaç biri olduğu için hemen yanakları kızardı. Ve Ben o zaman fikrimden emin oldum. O Eraya aşıktı. Eray sa Adaya.

"Tamam Melisa aşık olduğunu anladım"

Melisa-"evet Eraya karşı hislerim var"

"Anladım"

Tabikii bunu Eraya söyliycektim.

Melisa-"bunu ona söylemezsin demi"

"Yok ya söylemem"

Melisa-"tamam o zaman zil çalıcak Ben sınıfıma gidiyorum öptümm"

"Baay"

İkimiz de sınıflarımıza girdik. Ben yine yerime oturdum ve sonra Kaan denilen çocuk geldi ve yanıma oturdu. Hiç konuşmadık. Ama ders boyunca Kaan bana sırıta-sırıta bakıyoordu. Ben anlamıyordum ve göz deviriyordum. Bu arada bu gün beni okuldan alamaya Tae gelicekti.zil çaldı. Ve Ben kolidorda Eve gitmek için yürürken biri beni kolumdan çekti ve bir sınıfa girdik. Bu kaandı okulda o,ben ve çalışanlardan başka kimse yoktu.

"Ya bırak beni napıyorsun"

Kaan-"naptığımı görmüyormusun"

Bana daha çok yaklaşıyordu ve bende geriye doğru gidiyordum.kaan biraz daha yaklaştı ve ben geriye gitmek isterken duvarla sırtım buluştu. Kaan sırıtdı. Ve yüzünü yüzüme yakınlaşdırdı. (Vay piç) Sonra beni kendine iyice bastırdı. Ve dudaklarıma yapıştı o sırada Taenin sesini duydum.Ve Y/N nerdesin diyordu telaşla.Kaan hemen benden ayrılıp 'bak seni çağıran birileri var tatlı kız'dedi.
Ben hemen sınıftan çıktım ve Taeye doğru koştum.Ve ona sım-sıkı sarıldım. Şok olmuşdu. Oda hiç düşünmeden bana sarıldı ve şöyle söyledi

Tae-"Y/N noldu iyi misin? "

Sesi aşırı düşünceliydi.

"Gel gidelim anlatırım"

Dedim ve arabaya doğru gittik oturduk.

"Şimdi bizim sınıfa yeni birisi geldi ve benim yanımda oturdu. Sonra adını fln öyrendim adı Kaandı neyse pek iyi anlaşmadık. Sonra Ben tam okuldan çıkıyordum ki o kolumdan tutur beni bir sınıfa çekti. Ve beni kenara sıkıştırıp"dediğimde

Tae-" eee"

Dedi. Ve sinirden çenesi seğiriyordu. Eli yumruk olmuşdu. Ve damarları çıkmıştı.

"Beni öptü"

Dedim ve gözümden bir damla yaş süzüldü.Tae aşırı sinirliydi onu ilk kez böyle görüyordum.Ve böyleyken çok yakışıklıydı.

Tae-"sabah o okula gelicem ve o piç kurusuna had dini bildiricem. Sakın bana karışma Y/N onun beynini dağıtıcam! "

Diye sinirle bir şey söyledi ve Ben korktum.Neyse biz eve geldik
.Ve Ben odama çıktım Tae de yukarıya çıktı ve beni kolumdan tutup kendine çekti ve beni öptü. Olm bu ne ln gelen giden öpüyor.Neyse Ben ona karşılık verdim. Ve beni kucağına aldı Elleri kalçamdaydı.Ben onun kucağımdaydım beni yatak odasına götürdü. Ve bana

Tae-"Seni seviyorumm Y/N"

"Bende seni Tae"

Beni yatağa atdı. Ve üzerime çıktı. Beni öpmeğe devam etdi. Ve yavaş-yavaş boynuma indi boynumu çok sert öpüyordu.Boynumun morardığını hiss ede biliyordum. Sonra hemen gömleğini çıkarmaya başladım. Oda benim gömleğimiin düymelerini açmaya çalışıyordu. Elleri titriyordu diye bunu yapamıyordu.

Arka daşlar burada bitiriyorum devamı 20 ci bölümde...

Sizleri çok seviyorum. Ve rahatsız olanlar şimdiden söylüyorum 20 ci bölümü izlemezler.

Sizleri çook seviyorum❤

Yorumlarınızı atmayı unutmayın🤍

Yıldız tuşuna basmayı unutmayın🤍

Bay bay❤

~Üvey Abim Taehyung ile hayal et~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin