2.BÖLÜM

737 57 46
                                    

28/02/2024



Arkadaşlar emek veriyoruz lütfen bir oy ve bir yorumunuzu bizden eksik etmeyin sizin oylarınız ve yorumlarınız sayesinde yazıyoruz..

sınırı dolduralım.




Baslamadan önce buraya kalp bırakır mısınız:)



Keyifli okumalar 🫶

Karan'dan..

Kapının çalınmasıyla bakışlarımı kapıya doğru çevirmiştim. gelen kişi Gürkan'dı. karşıma geçerek konuşmaya başladı. sırtımı siyah deri koltuğuma yaslayarak Gürkan'a baktım.

"Abi birileri depoyu yakmışlar."Dedi Gürkan.

'Korku dolu bakışlarıyla bana bakıyordu. dedikleriyle sinirim kat be kat artmıştı sinirle ayağa kalkıp elimi masaya vurmamla Gürkan yerinden sıçramıştı.

"SİZ NE SİKİME DURUYORDUNUZ LAN ORADA! BEN SIZI ORAYA NE DIYE DİKTİM HA!!!"Dedim. bağırarak sesim şirkette yankılanıyordu. kapının açılmasıyla bakışlarım o tarafa dönmüştü. gelen kişi Alan'dı.

"Abi sakin olur musun şirketteyiz, ayrıca ben yapanları buldum."Dedi Alan. sert sesiyle dedikleriyle biraz daha sakinleşmiştim. sinirli bir sesle konuşmaya başladım.

"Hangi döl israfı yapmış bunu!!"Dedim. öfkeli bir sesle Alan sıkıntılı bir nefes alıp vererek konuşmaya başlamıştı.

"Araf Atasoy.."Dedi Alan. sert soğuk sesiyle o şerefsiz hangi cesaretle benim depomu yakabilirdi. bakışlarımı Gürkan'a çevirdim.

"Adamları topla Alan'ın atacağı konuma geleceksiniz! orada tek bir adam bile sağ kalmayacak!!"Dedim. sinirli sesle Gürkan başını sallayıp odadan çıkmıştı. bakışlarım Alan'a dönmüştü.

"Hayırdır Alan, ne bekliyorsun."Dedim. Alan derin bir nefes alıp vererek konuşmaya başladı.

"Abi birileri bugün Havini istemeye geliyorlarmış annem haber verdi. akşam eve erken gelin dedi.."Dedi Alan. Alanın dedikleriyle rahat bir nefes alıp vererek kalktığım koltuğuma geçip oturarak rahat bir tavırla konuşmaya başladım.

"Lan oğlum bende birşey oldu sandım. Havin red eder merak etme.."Dedim. rahat bir tavırla Alan sıkıntılı bir nefes alıp vererek konuşmaya başladı.

"Yok abi bu sefer diğerleri gibi değil, gelecek olanları bu sefer Havin istemiş.."Dedi Alan. Alanın dedikleriyle kaşlarım çatılmıştı.

"Ne demek kabul etmiş!"Dedim. hafif sinirli bir sesle Alan göz devirip konuşmaya başladı.

"Abi sen gelmişsin 30 yaşına! hala evlenmemişsin, Havinde şimdi ayağına gelen kısmeti kaçırmamak adına kabul etmiş, yoksa birileri gibi evde kalırdı.."Dedi Alan. imalı bir sesle dedikleriyle sinirlenmiştim masanın üzerinde ki kalemliği alarak Alan'a fırlatacağim sırada Alan fark ederek hızla odadan çıkmıştı.

'Az kaldı bu çocuk elimde kalacak, olanları bir kenara bırakarak masanın üzerinde ki dosyalarla ilgilenmeye başladım. dosyaların bir çoğunu hallettikten sonra kolumda ki saate baktığımda saat 18:30'tu. ayağa kalkıp koltuğun üstünde ki ceketimi alarak odadan çıkıp asansöre doğru yürümeye başladım. asansörün önüne geldiğim zaman yanıma Alan gelmişti.
sert bakışlarım Alanı bulmuştu. o ise bana bakmayarak asansörün kapısına bakıyordu. sabır çekerek asansörü beklemeye başladım. Asansörün gelmesiyle ikimizde bindik, derin bir nefes alıp vererek konuşmaya başladım.

HAKKARÌ GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin