Sevmek ne demek?..
Bunları düşünürken otobüs geldi.Düşüncelerimi rafa yerleştirip otobüse bindim.Borcumu ödeyip arka koltuklardan birinde yerimi aldım.Saate baktığımda babamın eve gelmiş olduğunu anladım ve sıkıntı ile iç çektim.Bittim...BİTTİM!Daha ne kadar geçmişti dövülmemden...sinirlerini zıplatmış olmalıyım.elimi boynumdaki morluklarda (5 dakikadır morluklarda mı moralıklarda mı diye düşünüyorum)gezdirdim .boğazı kazak giymem çok fark yaratmamıştı belki ama kapatıcının yardımı dokunmuştu... Yeşil Mahallesi'nde otobüs durdu bende aşşağıya indim.Eve doğru yürüdüm.Kapının önünde durdum çantamın askılarını sıktım...neler olucağının farkındalığı tüylerimi diken diken etmişti...kapıyı çaldım açan babam oldu Osmanlı.Kolumdan tutduğu gibi evin içine soktu beni...kolum acıyor....uff...acı ile inledim beni bir odaya doğru sürükledi ve içeriye bir eşya fırlatır gibi fırlatdı.
🇹🇷-a-AH!
Osmanlı-kes sesini!
Acıyan kolumu kavradım...morarmıştı...
Osmanlı-Bu evin kuralları var Türkiye! Benden sonra eve gelmek ne haddine!geç kalmama konusunda anlaşmıştık!?
Yüzüme tokat yememle inleyerek elimi yanağıma yerleştirdim.Karnıma aldığım darbe yüzünden yere yığıldım acı ile inliyordum ama babam duymazdan geliyordu...boynumdan kavradığı gibi duvarla arasına aldı beni ve baskı uyguladı.
🇹🇷-b-ba-baw ıw-ıh
Nefes alamıyorum...tek gördüğüm babamın duygusuz şekilde bana bakması ....k-korkuyordum...hemde çok....
Gözüm kapıya kaydı annem....SafeviSafevi-Osmanlı...lütfen!
Yanımıza yaklaştı ve babamı benden uzaklaştırdı.Derin nefesler almaya başladım ama neyime?astım...Nefes alamıyorum...
Ablam....hemen yanıma geldi ve astım ilacımı sıktı boğazımdan aşşağıya inen temiz hava ciğerlerimi rahatlatdı ama beni değil....Annem ile babamın kavga sesleri yükseliyordu....Başımda hissetdiğim sızı ve sıcaklıkla elimi tenime götürdüm ve yüzümü butuşturdum ağlıyordum ve gerçekten çirkin görünüyordum ...🇰🇬-a.aaah...
Korkmuştu kandan korkuyordu.Herzaman böyle değildi.Geçen yaptığı hatadan sonra ablam kandan korkuyordu...
Safevi -yeter ama!o sadece bir çocuk evladıma bu şekilde davranamazsın!
Osmanlı - o benimde evladım ve bu evde ne dersem o olur!
Anneme tokat atdı anam küçük bir inilti ile yanağını kavradı ve bağırmaları devam etdi...başım dönüyordu....
🇰🇬-h-hayır tü-türkiye!
Gözlerimi karanlığa yumdum...
Osmanlı - hah....hayırsız evlat!
Gözlerim ağlamaktan sızlıyordu...neden....ben?......
...
....
.......
.......
Uh....🇹🇷-mnh...
Gözlerimi açdım...
Kolumda biri yatıyordu kardeşim...ağlamıştı belliydi ve ağlamaya devam ederken aynı zamanda mırıldanıyordu...🇦🇿-i-iyi oluca-k *hıçkırık*....
Gözleri kapalıydı ve bana yapışmış durumdaydı....ah....daha bu yaşında böyle şeyler görmesi/yaşaması....
Kalbimde oluşan sızı ağlamama neden oldu Azerin alnından öpdüm...üşümemesim için epey sardım,sarmaladım....
Azerin odasıydık,bu odayı yeni fark etmiştim....
Bayıldığımı....yeni fark etmiştim..
Kalkıp içeri gitmek istedim ama Azeri rahatsız etmemek için kalmayı tercih etdim.
...
...
........
Sadece izledim...Azeri...sadece izledim ... cesaretim yoktu....babamın karşısına çıkmaya....azerin nefes alış verişini rahatlatana kadar onu teselli edecek cümleler fısıldadım tıpkı ninni söyler gibi 1 saat bu şekilde geçmişti....
🕐🕑🕒🕚🕛🕜🕞🕟🕠🕠🕗🕕
Azer gözlerini açdı ve beni yokladı ona baktığımı görünce oturur pozisyona geçti ve gözlerini ovuşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman olmak neyine?(🇬🇷×🇹🇷"gay")
Romance✨🇬🇷- psolog randevuna ne zaman gidiceksin? 🇹🇷-şu an tam oradayım.yanında Sırıtdı... 🇬🇷-bunun için küçüğüm 🇹🇷-ama kalbimde yerin büyük! 🇬🇷-kendin adına konuş dolunay✨ kitap tureece kitabıdır ilk kitabım saçmaysa özür dilerim