26.Část

439 25 1
                                    

Jeli jsme k Rossovým rodičům. Ross jim neřekl, že já a on jsme spolu a mě to oznámil až v průběhu dne. Byla jsem naštvaná, tak jsem jim to řekla, vzala jsem svůj kufr s věcmi a autem jsem odjela pryč. Ross mě chtěl zastavit a skočil do auta, ale já nezastavila a jela jsem dál.

,,Emily zastav prosím." říká Ross, když jsme asi 3 kilometry od domu jeho rodičů. Zastavím u lesa a povídám: ,,Proč si jim to neřekl?" ,,Já se bál." podívá se smutně. ,,Čeho?!!" okřiknuho. ,,Kdyby to věděli jezdili by nás pravidelně kontrolovat a zakázali by mi se s tebou sestěhovat." řekne tím nejsmutnějším hlasem a výrazem malého, bezbraného štěňátka. Odepnu si pás a pevně ho obejmu.

,,Jedeme zpátky?" ptá se Ross. ,,Budeme tu jen přes víkend a ne celý týden." slibuje Ross. ,,Dobře." řeknu nakonec.

Když přijedeme k domu je čas večeře, proto jsou oba Rossovi rodiče uvnitř. Příjdeme tam a oba na nás zvláštně koukají. ,,Dobrý den, já se vám chci omluvit za tu scénu." povídám. ,,To je v pořádku Emily. Byla si jen naštvaná, že Ross nám neřekl pravdu." říkají. ,,My jsme na něj za to taky naštvaní." říká jeho mamka. V tu chvíli jdu Rosse obejmout a on mi dá velkou pusu. ,,Tak jsem vám to neřekl no. Zase by jste jen poučovali." říká Ross. ,,Toteda není pravda! My jsme jen občas až moc starostlivý." okřikne ho jeho táta. ,,No právě." řekne Ross.

Různě se tam dohadují, ale nakonec nám dají večeři, domluvíme se s nimi, že už zítra odjedeme a jdeme spát.

Ráno se probudím a jdu rovnou na snídani, potom si jen vezmeme věci a jedeme pryč.

Když přijedeme k nám vidím už Jenny, jak mě vítá. ,,Ahoj Jenny, jak si věděla, že přijedeme už dnes?" ptám se jí. ,,Bylo to na moje přání." říká. ,,Proč si chtěla, aby jsem přijela dřív?" ptám se. ,,No přece kvůli zítřku." říká. ,,Aha" odpovím jí, ale vůbec to nechápu. Co je jako zítra?

Jakmile vejdu do bytu dám jsi oběd a lehnu si. Usnu... Probudím se až v 20:00 a to jsi jen dám večeři a jdu zas spát. Tentokrát se probudím až ráno. V 6:30. Jdu se umýt a umejt si i hlavu. Pak si vyfénuji vlasy. Vyžehlím a obleču se. V 8:00 někdo zvoní. Jdu otevřít...

Ve dveří stojí Justin, Jennin o 3 roky starší brácha. Jakmile ho vidím spadne mi brada. ,,Co tady děláš?" ptám se. Naposledy jsem ho viděla, když jsem chodila na základku. On mi neodpovídá jen stojí s otevřenou pusou. Nakonec z něho, ale přece jenom něco vyleze. ,,Ty si úplně jiná! Pamatuju si tě v 15 a to si byla hezká, ale teď pane bože ty jsi nádherná!" ,,Děkuju." usměju se. ,,A co tu děláš?" ptám se ho znovu. ,,No nemohl jsem si to ujít ne?" ,,A co?" ,,Počkej ty fakt nevíš Emily? Co je dneska za den?" ptá se mě. ,,Já nevím." říkám po pravdě. ,,Dnes je 3. července máš narozeniny a je ti 20!" říká Justin. Po druhé mi spadne brada. Já zapoměla, že mám dneska narozeny.

,,Já zapoměla, že mám dneska narozeniny." říkám Justinovi. ,,No to jsem si všiml." směje se a chytne mě za ruku. ,,Mám pro tebe jen kytku a poukaz, ale pojď půjdeme někam na něco tě pozvu a něco ti koupím." říká. ,,To nemusíš Justine." usmívám se na něj. ,,Pojď prosím." říká mi. ,,Tak počkej." odpovím mu a jdu si pro věci. Probudím Rosse. ,,Ahoj miláčku všechno nejlepší." říká mi. ,,Ahoj zlato přišel Justin, brácha Jenny. Chce abych s ním šla ven." ,,Jasně běž s ním, ale na oběd se vrať půjdeme někam do restaurace." odpovídá mi. ,,Dobře ahoj." ,,Ahoj."

Jdu s Justinem pryč. On se dost změnil. Je vážně dost hezkej a vyspělej. Má krásný hnědý vlasy nagelovaný nahoru. Naušnici v uchu a ty boží svaly skoro jako Ross. Justin je na mě strašně hodnej pozval mě do kavárny na dort a na kafe a potom mě vzal do bižuterie a koupil mi krásnej náhrdelník. Bylo to nádherné dopoledne.

Když jsem se vrátila domů Justin mi prozdradil, že večer bude party co pro mě připravila Jenny.

Ross už na mě doma čeká nachystanej, abychom rovnou mohli vyrazit. Jdeme do jedné restaurace, kde se naobědváme a pak pro mě má Ross překvapení. ,,Necháme ti udělat pirsink do břicha, jak si vždy chtěla." říká Ross. Vždycky jsem chtěla mít pirsink.

Ten chlap mi ho tam dal, ale teda strašně moc to bolelo a teď to mám červený a oteklý, ale potom to bude parádní, takže mi to za to stálo.

,,Děkuju moc Ross." řeknu mu a vykousnu se s ním. ,,Emily už musíme na tu párty." říká Ross a tak tedy jdeme.

Ta párty je úžasná! Vážně super. Vidím tam zase Justina, který se mnou chce mluvit. Jdeme si sednout a Ross jde mezi tím nějakna druhou stranu mísnosti. Justin si se mnou začne povídat o tom, jak jsem se změnila a jak jsem teď tak parádní. Nakonec se zvednu s tím, že nám jdu pro pití. On se zvedne, aby mě mohl obejmout. Samozřejmě se nebráním. Při objímání mi, ale šáhne na zadek a já vím, že tady už je něco špatně. Pak se ke mě nakloní a chce mě políbit. Já ho odstrčím. ,,Justine, myslím, že to není moc dobrý nápad." řeknu a jdu pryč zq Rossem.

Běžím za Rossem a když ho vidím obejmu ho a dám mu pusu a pak se s ním už jen dlouze objímám. Toho si všímá Justin co právě přišel k nám. ,,Můžu s tebou ještě mluvit Emily?" ptá se Justin. ,,No, nevím." odpovídám. ,,Jen běž." říká Ross a pouští mě. Tak tedy jdu.

,,No co potřebuješ?" ptám se Justina. ,,Co je mezi tebou a tím blonďákem co tě teď objímal?" ptá se. ,,No to je Ross a já s ním chodím a bydlím s ním." odpovím Justinovi. Je mu spadne brada. ,,Cože? Proč mi to někdo neřekl? Ježiši, tak to promiň za to..." říká. ,,Jo jasný, tak když si nevěděl, že s ním chodím." odpovídám mu. ,,Tak ještě nevíme co bude že?" říká Justin a dá mi pusu na tvář a poté odejde.

########################
Je tu další část! Doufám, že se líbila dejte Vote! Pište kometáře! Dávejte follow! A sdílejte!

PS: Pořád platí to s tima zážitkama, takže pište do kometářů, nebo do zpráv. Ten kluk nahoře na fotce to má být jako Justin.
########################

Ten Pravý (Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat