Otac je pio vodu sa secerom, dok ga majak drzi ujedno tako spasavajuci sebe da ne krene prema meni.
-" Ti si poludela, on ima 18. godina."
Uskoro 19... Preuzasno zvuci!!
-" Znam, svjesna sam toga ali ja ga poznajem bolje od svih. Znam jako dobro njegove zelje i snove"
Mirno sam rekla, posmatrajuci telefon nece li se oglasiti ali nije..
-" Ova tvoja je potpuno poludjela!"
Otac se okrene ka majki kojoj su oci pune suza.
-" Odrasla sam zena, sposobna sam da zivim svoj zivot bez muskarca, ali ako ce neki biti pored mene onda je to Matej."
-" polomicu te nastavis li da pricas! To je dijete, kad dodje u godine koje ti imas blizices se cetrdesetoj! Dijete nije za tebe pobogu"
-"Sta ce reci roditelji tog djeteta?"
-" Nece se sloziti kao sto ni vi necete... Ali ja necu odustati od njega kao sto ni on nije odustao od mene"
-" Zavrsices to Sofija ako mislis da imas roditelje!"
-" necu zavrsiti"
Mirno sam rekla slusajuci standardne tijeci kako cu ostati matora zenica koju je klinac vozao kako je hteo. No sam ostala pri svom
-" Upoznajte ga prvo, daj mu sansu tata..."
-" On je mladji od tvoje sestre dijete drago"
-" Znam, samo dopustite da vam i on kaze sta ima. Podrzite moju srecu jer od kako sam rasla u ovoj kuci niste"
-" Neka dodju tata, neka doje i on mozda Sofija zna nesto sto mi ne znamo"
Pogledam ka sestri potom ka roditeljima. Ne znam kako sam prezivjela ovo ali kada izadjem iz kuce kao da mi kamem sklizne sa ledja. Ne prihvataju, kao ni njegovi mozda je ovo sve osudjeno ja propast ali bar ce popricati sa njim. Pogresila je opet sa njim i sad bi sve dala da ga poljubi i kaze "izvini"... Mozda i moze.
S druge strane on je sedeo sa ekipom posle treninga totalno dekoncentrisan. Utakmica je sutra, nije znao ni sta ce na ovom stadionu dok slusa taktiku od trenera.
-"Matej..."
Paulo me drmne ne bi li me dozvao.
-" dje si? U Barseloni?"
-" da"
-" dozovi se malo, ajde sutra je vazno da uzmemo bodove da sa Argenticncima ne moramo da se lomimo"
***
Izsao je na stadion, skinuo duksericu i krenuo na zagrijavanje sa ekipom. Popricao je sa momcima na terenu, cesto i zaboravi da ga stariji igraci toliko postuju.
-" Nemoj da svadja sa njom utice na igru molim te, svi vide da si lose"-" Znam, nece Paulo."
-" Utakmica krece za 10 minuta"
Sjeli smo u slacionicu, pripremili se za izlazak, a onda cujem
-" Imamo specijalnog gosta koji je dosao direktno iz Barselone... Svi znate najboljeg zenskog trenera"
Gotovo da sam ostao bez daha kada se pojavila pustene kose u uskim helankama i dredu reprezentacije ni manje ni vise sa mojim brojem.
-" Momci necu vas zadrzavati, nisam mogla da propustim utakmicu ovoga puta! Srecno na terenu IDEMO Spanija!"
-" treneru od kud vii?"
Roko je zagrli, a za njom i Paulo. Svi su je pozdravljali ali mi iz Barselone znamo koliko je fenomenalan trener...
-" Ti me neces zagrliti sunce?"
Paulo rasiri oci siroko dok Roko zbunjeno pogleda ali samo na tren nista ne shvatajuci.
-" ljut sam na tebe"
Rekao sam dok je povlacim ka sebi ne mareci cudne poglede ka nama.
-" Sta se desava?"
Prosapucem malo zbunjeno, dok ona poljubi moj vrat malo skriveno
-" Volim te"
-" i ja tebe volim sunce... Kako si uspjela doci?"
-" Pobjegla sam, Hoks me pokriva... Rasturite tamo"
-" Objasnices mi?"
-" hocu"
Nasmijem se te potapsem Paula jer su morali na teren... Nisam spremna psihicki na ovo, ali ako me voli zaista onda valjda ne treba da brinem... valjda!?
YOU ARE READING
Da te imam
Romance"Matej Alvarez ne odustaje kad nesto zeli, a tebi sam vise puta rekao da te zelim" Kad god sapuce tako zeljela bi da ga uzme iznova i iznova... Dodjavola kako jedan klinac moze da bude tako savrsen!