30 Ocak 2024 Die taymmm

13 2 0
                                    

hadi beraber playlist oluşturalım ✧⁠◝⁠(⁠⁰⁠▿⁠⁰⁠)⁠◜⁠✧

sizce bu bölüme hangi şarkı uyar?
(Bana göre ;
Barış Manço- Domates Biber Patlıcan)

Küfür içerir!!!!

"SENİN ANANI SİKİM NİKİİİİİİİİİİ!"

Yunho'nun bağrışını lunaparkta duymayan kalmadığına emindim ama şuan umrunda değildi. Ki lunaparktakilerin de umrunda olduğunu sanmıyordum.

"HAY DİNLEDİĞİM KAFAMAAAAA!"

"Oruspuuuu!"

Yani, ölürken en son duymak isteyeceğim sözlerdi şunlar! Tabi Niki'ye sövmekte haksız değiller. Ancak...

BEN ÖLÜMÜMÜN BU KADAR REZİL ŞEKİLDE OLMASINI BEKLEMİYORDUM ŞAHSEN!

Ne mi oluyor? Bizim ruh out bedenden cano!

5 dakika önce

Yan yana durmuş, sinirden patlamak üzereyken lunaparkta ki oyuncaklarda göz gezdiriyorduk. Kim kim dersek;
Yunho,Hongjoong, Soobin, Jay, Niki ve birde ben Wooyoung.

Normalde şuan on iki kişi olmamız lazımdı. Fakat tesadüfe bak ki hepimiz sevgililerimiz tarafından layığıyla...ekilmiştik...
En mükemmel enayi grubuyuz kısaca.

"Hadi gelin içimizde ki şu siniri uçurarak atalım. Şuna binmeye ne dersiniz?"

Niki'nin gösterdiği oyuncağa şöyle bir bakış atınca bile yüreğim ağzıma geliyordu. İsim kısmında gördüğümle Niki'ye döndüm.

"Mega yazıyor kanka! Biz daha normalinde altımıza sıçıyoruz! Gözlerin çok yükselerde Japon, azıcık aşağılara in!"

Mega drop tower'ı ölmeden denemeyi isterdim ama şuan kalbim kaldırır mı pek emin değildim. Aşırı yüksekti. Tamam yüksekten düşme hissiyatı çok hoşuma gidiyordu. Hatta belki biraz fazla...

Ama şu yükseklikten hissedebileceğim düşme hissiyatında tüm organlarım ağzımdan çıkabilirdi. Götümün yemiyor olması benim suçum değil yani.

"BİNELİM!"

Yan gözle ağzının suyu akarak oyuncağa bakan arkadaşıma baktım. Bu Yunho hiç akıllanmayacaktı. En son ağaçtan kendini atıp kolunu kırmıştı.

Ah be Yunhommm! Sen böyle değildin, hep o Mingi ucubesinden. Biliyorum ben. Yansın dünyaaa!

"Deneyelim."

İnanamayan gözlerle Jay'e döndüm. Birisi hanginiz daha aklı başında diye sorsa Jay derdim, şuan ihanete uğramış Adnan gibi hissediyordum.

Jay umursamazca omuz silkmişti; benim tepkime karşılık.

"Ne Wooyoung? Şimdi denemeyeceksek ellilerimizde mi deneyelim?!"

Mantıklıydı aslında. Ama ne bileyim KORKUYORDUM! Hani yani; şu siktiğimin lunaparkında sadece ben,
KORKUYORDUM ?????!!

"Ben gidiyorum, binmek isteyen gelsin."

Niki giderken peşinden seke seke; Yunho, Jay ve Soobin de gitmişti. Geri kalan Hongjoong ve ben birbirimize bir bakış atıp umutsuzca peşlerinden devam ettik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

☯REPLAY☯🔮WOOSAN +...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin