Beomgyu POV
" gementar , gelisah , risau , panik , fikir terlampau -" , Beomgyu berkali-kali berpusing di belakang kelas . Nampak sangat nervous murid yang Satu ini .
"Dude , relax . Cuba duduk dan Tarik nafas ." , Kata classmate Beomgyu.
"Duduk dan Tarik nafas ? duduk dan Tarik nafas ?!! Wah wah , senang kerja Kau ek Matthew" , ya , Matthew , classmate Aku yang asalnya Dari Bandar .
"Eh beshe "
" Tepi lah Kau . Aku nak flashback semua Benda yang Aku dah baca"
Layan Matthew lebih-lebih Ni , tak juga masuk biodata dia dalam sejarah.
Kalau masuk , memang Aku lulus kot.
Kita stalker bersejarah .Soobin POV
"Ni macam mana Ni Hanbin . Aduh , benci betul Aku soalan KBAT"
Soalan KBAT paling Aku kennot brain .
Walaubagaimanapun , Aku memang dah rancang nak Tanya dak Hanbin ."Kacang je Ni . Ini fakta dah Ada , huraian contoh dengan kesan je takda . Sikap hormat-menghormati amatlah penting untuk mengukuhkan semangat perpaduan Antara kaum . Contohnya , menghormati budaya dan kepercayaan setiap kaum . Kesannya , negara kekal harmoni" , Terang Hanbin.
"Wahhh , pandainya Kau Hanbin !" , puji Aku .
"Heh takda lah , haha"
senang rupanya . Aku je yang selalu mengelak soalan KBAT bukan kennot brain :>
Yeonjun POV
"Hah , astu yang Ni ? Macam mana boleh dapat jawapan Ni?"
" Buku teks la sis" , omeged sis ."Kau jangan main-main dengan Aku , Zhanghao"
Aku memang tak boleh percaya kata-kata budak slay .
"Eh , muka cantik Aku Ni nak main-main dengan kau ? Ciiii"
YOU ARE READING
TXT BERSAMAMU
HumorSekumpulan remaja tampan tetapi malas nya tahap dewa telah bernekad untuk membersihkan nama Kampung Padi Emas . Marilah sertai mereka dalam kisah yang memberi teladan ini. [ DISCONTINUED ]