GİRİŞ

13 2 3
                                    


İlk öncelikle kızımız ilerde ajan oluyor güçlü kadın rolü olan bir kitap. İlk üç bölümü okumadan bırakmayın eminim pişman olmazsınız

İyi okumalarrrr

....

30 yıllık bir hayat hikayesi.

bu Mihir'in hikayesi

Annesi tarafından istenmeyen babası tarafından sevilmeyen görmezden gelinen.

Hiç bir zaman ona ne istediği sorulmamıştı. İstihbarata girmek isteyip istemediğini bile sormadılar.

kaç kere ölüme itildi kaç kere yüz yüze geldi ama buna rağmen hâlâ yaşadı, yaşamayı sevmediği halde oyun gibi olan kader hep onu mucizevi bir şekilde hayatta tutuyordu.

......

derin nefes aldı ve elindeki kutuyu uzattı bana.

bir şey söylemeden, elimde olan kitabı bırakıp kutuyu avuçlarım arasına aldım.

orta boy birşeydi lakin baya ağırdı.

esen rüzgar beni saliselik huzura sürüklüyordu.

bankta hafifçe haraketlenip oturuşumu düzelttim

kutuyu dizlerime koyarken beni izliyordu, hissediyordum.

yavaşça kapağını açtım, tepki vermedim zaten hep tepkisizdim.

ismi renginde bir asma kilit vardı.

içinde Zinciri dahi herşeyi maviydi, özenle boyanmışa benziyordu.

tek kilidi kilidi gri'idi bide kilite uygun olan anahtarı mordu. Gözümün rengi gibi...

kolye şeklinde Zinciri vardı anahtarın.

asma kilidi elime alıp maviye döndüm.

gözlerim konuştu ben değil.

"ben maviyim sende mihirsin kilitsin bir nevi" dedi bana bakarak ardından ekledi "dedende zaten adını mühür manası olsun diye koymuş "dedi

"Mihir..." dedi sonra elimden aldı kilidi, bankın arkasına geçip zinciri orya dolayıp kilidi taktı ama kilitlemedi.

ayağa kalkıp yanıma geldi kutunun içindeki anahtarı aldı bana uzattı "asma kilit mühür değil ama... ben kilidin rengi sende anahtarı olurmusun.."dedi bana umutlar içinde bakarak.

anladığım şey ile kimsenin değiştirmediği o soğuk ifadem şaşkınlıkla aydınlandı, gözlerim açıldı.

ilk defa nefesim titredi.

ilk defa duygulardan korktum.

"sen...benimi...seviyorsun...." inanamayarak çıkan bir sesle söyledi bunu dudaklarım.

ve ben ilk defa sevildim..

Mavi Mühür Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin