Köy ona iyi baktı ve domuz yetiştirme işini ona verdi. Sadece domuzlara iyi bakması gerekiyordu. Bu nedenle evde erkek olmamasına rağmen kimse bela aramaya cesaret edemiyordu. Ayrıca cömert bir insandı ve köyde her zaman popüler olmuştu.Yu Bing kapının açık olduğunu görünce bağırdı, "Merhaba, evde kimse var mı?"
"Geliyorum." Koyu renk eşarp takan orta yaşlı bir kadın topallıyordu ama enerjik görünüyordu.
Zhao Teyze önündeki iki genç bayana baktı ve onların bugün köye yeni gelen gençlerden oluşan bir grup olması gerektiğini biliyordu. Gülümsedi ve "Ne oldu?" dedi.
Yu Bing gülümsedi ve cevapladı, "Merhaba hanımefendi. Bir köy inşa etmek için buradayız. Benim adım Yu Bing ve onun adı Jiang Chun. Sizden biraz sebze, yumurta ve tohum almak istiyoruz.”
Zhao Teyze neşeyle şöyle dedi: “Elbette, onları zaten tek başıma bitiremem. Soyadım Zhao. Artık bana Zhao Teyze diyebilirsin.”
Konuşurken ikisini arka bahçesindeki sebze tarlasına götürdü.
Yan taraftaki bambu sepetten her sebzeden büyük bir demet aldı ve biraz da sebze tohumu aldı. "Neyse ki çabuk geldin. Aksi takdirde daha sonra domuz otunu toplamak zorunda kalacaktım.”
Bunun üzerine hızla eve döndü ve yatağın yanındaki bambu sepetten yumurta toplamaya başladı. "Genç hanım, kaç yumurta istiyorsunuz?"
Yu Bing aceleyle cevapladı: "Hanımefendi, altı tane istiyorum. Bunları bitirdikten sonra geri döneceğim.”
Zhao Teyze bir düzine yumurta arasından en büyük altı yumurtayı seçti. "Sorun değil. Müsait olduğunda beni ziyarete gelebilirsin."
Yu Bing önceki hayatından inşaat köyünden birçok insanın buraya bir şeyler değiş tokuş etmek için geleceğini biliyordu. Bunun nedeni Zhao Teyze'nin sıcakkanlı ve uyumlu olması ve takas ettiği eşyaların fiyatlarının da oldukça makul olmasıydı.
Ancak önceki hayatında para biriktirmeye ve eve yiyecek göndermeye odaklandığı için yumurta yemeye dayanamıyordu. Ciddi bir hastalık nedeniyle beslenmesini yenilemek için Zhao Teyze'den iki yumurta aldı. Bu onların etkileşime girdiği tek zamandı.
Jiang Chun bambu sepeti Zhao Teyze'den aldı.
Yu Bing muzip bir şekilde yanıtladı: "Bizi sinir bozucu bulmadığın sürece teyze, bu sebzeler ve yumurtalar ne kadar?"
“Umursamıyorum. Bu sebzeler için bana bir sent ver. Bir yumurta için beş sent. Sebze tohumları için paraya ihtiyacım yok. Bunları size vereceğim.”
Yu Bing ve Jiang Chun, gülümseyen Zhao Teyze'ye ve ardından utanç içinde birbirlerine baktılar.
Bu sebze sepetini takas edecek başka birini bulsalardı en az iki sent ödemek zorunda kalacaklardı. Yumurtalara gelince, onları yalnızca işten izinleri olduğunda şehrin tedarik şirketinden satın alabiliyorlardı. Bir yumurtanın fiyatı yedi sentti ve onları pullarla satın almak zorundaydılar.
Çünkü bu dönemde her aile en fazla iki tavuk yetiştirebiliyordu. Kendi ailelerinin yiyecekleri bile yoktu. Zhao Teyze'nin özel durumu nedeniyle köy tartıştı ve iki tane daha yetiştirmelerine izin verdi. Ayrıca Zhao Teyze genellikle yalnız yaşar ve az yerdi, böylece yumurtaya ihtiyacı olanlara yumurta satabilirdi.
Yu Bing, yaşlı kadının insanların geçim uğruna gelip gitmesini istediğini ve bu kadar parayı umursamadığını biliyordu, bu yüzden artık reddetmedi. Sadece gelecekte daha sık gelip yaşlı kadının bazı işlerinde yardım etmesine karar verdi.
“O halde törene katılmayacağım. Teşekkür ederim!" Ödemeyi yaptıktan sonra Yu Bing sepetteki sebzeleri dikkatlice getirdiği çantaya aktardı.
Kadına veda ettikten sonra Yu Bing ve Jiang Chun geri döndüler.
Jiang Chun merakla sordu: "Küçük Bing, bu kadının bizimle sebze alışverişinde bulunacağını nereden biliyordun?" Sonuçta yakınlarda birkaç aile vardı ama Yu Bing doğrudan Zhao Teyze'nin evine yürüdü.
Yu Bing'in gözleri titredi. Sakinmiş gibi davranarak şöyle dedi: “Onu rastgele seçtim. Neyse, bir sonraki aileye bizimle değiş tokuş yapıp yapmadığını sorabilirim.”
Jiang Chun bu konuda fazla düşünmeden başını salladı. Sonra aniden bir şey düşündü ve sordu: "Bu arada, neden bunu trende Yu Yan'a söyledin?"
Yu Bing, uzun zamandır hazırladığı cevabı sakin bir şekilde söyledi: "Sadece kasıtlı olarak bana yaklaşmaya çalıştığını hissettim. Garip görünüyordu, bu yüzden tetikteydim. Başkalarının ailemin sürekli benim güvenliğime dikkat ettiğini düşünmesini istiyorum, böylece bana zorbalık yapmaya cesaret edemeyecekler.”
Jiang Chun bunu duyduğunda gözleri onaylayarak büyüdü. “O zamanlar gülümsemesinin biraz sahte olduğunu hissettim, özellikle de sana bu sözleri söylediğinde. Sezgilerimin doğru olduğunu biliyordum!
İkili, olay yerine dönmeden önce bir süre sohbet etti. Sebzeleri mutfağa yerleştirdiler. Yu Bing yumurtalarını aldı ve geçici olarak çantasının cebine koydu.
Yu Yan ahşap masanın üzerine bir mektup yazıyordu.
Jiang Chun ayrıca bir kalem ve kağıt çıkardı. “Güvenliğimi aileme bildirmek için bir mektup yazmam gerekiyor.”
Yu Bing sonunda Yu ailesinden ayrıldı ve artık Yu ailesiyle iletişim kurmak için yazmak istemedi. Ancak Yu Yan'ı görünce fikrini değiştirdi ve kırtasiye malzemelerini çıkardı. "Ben de. Aksi halde ailem endişelenir.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN YU YENİDEN DOĞDUKTAN SONRA KADERİNİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR VERDİ!
Historische RomaneHastane yatağında yatan, gözlerini açamayacak kadar ağır hasta olan Yu Bing, ölümü beklemekten başka hiçbir şey yapamadı. Narin vücudu nedeniyle doğduğundan beri ailesi onu sevmiyordu. Ve kırsalda yaşananlar yüzünden ablası ondan ömür boyu nefret et...