2️⃣8️⃣(m)

1.4K 70 87
                                    

Geri dönüşümün şerefine yorum atınız efem. 2260 kelime yazdım...

Unutmayın ki; yorum varsa bölüm de var 😘
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jennie's pov

Sürpriz üstüne sürpriz yaptığı akşam, eve gidince birlikte olmuştuk.
İlk geceki kadar canım yanmasa da, yine de azıcık acımıştı.

Tabii ondan bir hafta sonra bir kez daha birlikte olduk ama... Nasıl desem...

Fanteziden hoşlandığını ve genellikle sert sevişmeyi sevdiğini söylemişti ama oldukça yavaş ve nahif ilerlemeye devam ediyorduk...

Off ! Bunları söylerken uzaktan yangın yeri gibi gözüktüğümü biliyorum ama ne yapabilirim ??

Eskiden cinselliğe karşı tutumum oldukça uzaktı-taa ki Lisa'ya kadar...

Hem aşık olduğum, hem de bana mükemmel zevk veren biriydi. Yanii... Bu durumda... Eşimin fantezilerini öğrenmek ve görmek istemem azgınlık mı sayılıyor ?

Mutfakta oturmuş kahve içerken göz devirdim:

J: Aman ! Azgınlıksa azgınlık, kime ne ? Eşim değil mi, istediğimiz şekilde sevişiriz...

Kafamı iki yana silktim ve kendimi toplamaya çalıştım:

J: Oturmuş kendi kendime neyin tartışmasını yapıyorum tanrı aşkına ??

Elimle yüzümü sıvazlayıp besmele çektim:

J: İyice kafayı yemeye başladım...

Bugün Pazar'dı ve Lisa, Cuma akşamından beri meşguldü. Markayla ilgili bazı yeni gelişmeler olduğu için Rosé ve Marco babayla birlikte üç gündür toplantılara katılıyorlardı.

Bu yüzden eşimle doğru düzgün vakit geçiremiyor, onu özlüyor ve hâliyle canım sıkılıyordu. Ayrıca bu durumdan muzdarip tek ben de değilim...

Jisoo da sevgilisinden yana yalnızlık çekiyordu. Daha dün birlikteydik ama bugün de evde yalnız ve Lisa'sızdım...

Mutfak masasında elimi yanağıma yaslayıp oflayarak boş kupayla oynarken, birden aklıma fikir geldi...

...

Aynada makyajımı kontrol ettikten sonra, çalışma odasına girdim ve masanın sandalyesine oturdum. Ardından telefonumu, masadaki kalemliğe yaslayıp kameradaki zamanlayıcı ayarladıktan sonra poz vermeye başladım...

Birkaç pozun ardından mesaj uygulamasına girip, sevgilimin adını tuşladım;

Kime: Ördeğim 🦆💛

Siz: Aşkımmm 🥰

Cevap beklemeye başladım. O sırada sosyal medya platformlarımda takılırken, çok geçmeden yanıt geldi;

Ördeğim 🦆💛: Efendim bir tanem ?

Siz: Ne yapıyorsunn ^^ ?

Ördeğim 🦆💛: Toplantıda yeni ürünleri tartışıyoruz hayatım, sen ?

Şimdi tam sırası kkkk !

Siz: Sıkıldım 😛 ne zaman gelirsin ?

Siz: Sıkıldım 😛 ne zaman gelirsin ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin