Hallo, mă numesc Emma și am 19 ani, trăiesc cu fratele meu Georg Listing de 22 ani,din păcat părinți mei au mur*t într-un accident de mașină,dar asta nu mai contează acum. De când ei au mur*t ,Georg se comportă fuarte straniu,se ascunde de mn . Dacă îi strig numele de fie care dată îmi arată un zâmbet,dar eu știu că zâmbetul ăla, zâmbetul ăla nu este al fratelui meu.
Trebuie să zic ,eu îl iubesc mult pe Georg și sper că el la fel........
Azi este prima zi de facultate și sunt fuarte fericită. În vechea mea școala îmi făceau bulyng deoarece sunt un stil mai emo dar am decis să nu mai bag de seamă. În fine,am cobărât jos, ca de obicei Georg nu era in casă,dar ca să fiu sigură am strigat.
E:Georggggg!
Nu am auzit nimic așa că am mai strigat înco odată
E:Georggggg!
G:daaaaaa?!!
De data asta era în casă,era fuarte straniu,dar mă bucurasem.
E: coboară jos să iei micul de jun.
G:bine .
Aud cum coboară,dar nu îl văd pe Georg , în locul lui era un om îmbrăcat de negru ,cu o mască, așa să nu îi pot vedea fața .
E:aaaaaaaaa!! Cine ești, și de ce ești în casa mea?!!!!
G:ce ai nebunit?!sunt eu Georg fratele tă......sunt prost,am uitat că aveam costumul pe mn....
E:cumm!! Dece ești îmbrăcat așa???!
G:...... era și momentul să descoperi...
Și-a dă masca jos.
E:ce să descoper?
G:o să vezi când o să vi de la facultate.
E:ok?
Mă duc să mă îmbrac,dar nu puteam să scot din cap ce mi sea întâmplat.
M-am îmbrăcat așa:Mi-am luat la revedere de la Georg și am plecat.
Uare ce o să văd sau o să aflu când o să vin de la facultate?
Când am ajuns am văzut o grămadă de fețe pe mn, parcă eram extraterestru,dar nu am băgat de seamă fincă era prima zi de facultate.
B: bună, mă numesc Bia!
E: bună, mă numesc Emma!
B:vrei să fim prietene?
E:de sigur!
Se vede că Bia și eu eram în același clasă, măcar cunosc pe cineva din clasă, să zicem și noi așa.
ESTÁS LEYENDO
ONE OF US🔪🩸/Tokio Hotel
RandomDupă un zâmbet,se ascunde o poveste înfricoșătoare,Irys Listing de 19 ani,este lui George de 22 ani, din grupul Tokio Hotel ,ea este îndrăgostită de Tom Kaulitz,dar în realitate ascunde un mare secret. Totul a început într-o zi de sâmbătă,ziua care...