Jimin
Sesler bulanıktı,görüşüm bulanıktı...
Yoongi'nin sesini duyuyordum ama cevap veremeyecek kadar bitkindim.
Gözlerimi sımsıkı kapatıp Yoongi'nin elini sıktım.Sesler yavaş yavaş düzelirken gözlerimi daha sıkı kapattım,açmaya korkuyordum. "Aşkım aç hadi gözlerini, yanındayım."
Titreyen dudaklarımı sıkıca birbirine bastırıp sessizce göz yaşlarımı akıttım. "Korkuyorum." Diye fısıldadığımda anlıma değen dudaklarını hissettim.
"Çıkın hepiniz dışarı" bir süre ayak sesleri geldin. Sonrasında ise Yoongi'nin feromonlarını çektim içime. Gözlerim hala kapalıydı.
"Sadece 3'ümüz varız bebeğim,korkma herşey yolunda." Neden korkuyordum bilmiyordum, galiba ilk defa doğum yaptığım ve bilinçsiz olduğum için böyle hissediyordum.
Gözlerimi yavaş yavaş açıp kısık gözlerle etrafa baktım. Bana güven verici bir ifadeyle bakan Yoongide kaldı gözlerim. Gözlerimi iyice açıp gözlerimin en derinlerine bakan gözlerine baktım.
Ağlayan bebek sesini duyunca gözlerim olabildiğince açıldı. Yanıma baktığımda ağlayan bir bebek gördüm.
"Yoonji aşkım,yavrumuz."Tenrengi bembeyazdı,saçları ise siyahımsı bir kahverengiydi. Ağzımdan hıçkırık kaçtığında Yoongi Yoonji'yi kucağına aldı.
Yanıma yavaşca gelip kollarım arasına bıraktığı yavrumuz anında sustu.
Daha yeni doğmuş olmasına rağmen sık olan saçları arasına minik bir öpücük kondurdum. "Yoon aynı sana benziyor* diye fısıldadım. Gülümseyerek yanıma oturup alnıma düşen saçlarımı itti.
"Görünüşü bana davranışları sana çekmiş miniğim. Ağlaması aynı senin gibiydi."
Yavaşca doğrulmaya çalıştım ama pek becerebildiğim söylenemezdi. Canım acıyordu. "Çok mu acıyor canın bebeğim?"
Başımı iki yana salladım. Bugün zaten acımı almak için çok uğraşmıştı ve yorgundu ki kızgınlığı da yakındı. Bu yüzden uğraştırmak istemiyordum.
"Eun gelsin mi güzelim? Sizi kontrol etmesi gerek." Başımı hafifçe salladığımda gülümsedi. Biraz sonra içeriye gülümseyerek Eun girdi.
"Nasılsınız bakalım?" Elindekileri kenara bırakıp yanıma geldi ve dudaklarını büzdü. "Oww çok tatlıı"
Gözlerini geri bana çevirip "bir yerinde ağrı var mı Jimin?" Diye sordu. Başımı olumlu anlamda sallayıp "ağrıması normal zaten" dedim.
Beni gülümseyerek onaylayıp "açsındır, yemek birazdan gelir." Dedi ve bize el sallayıp çıktı. Yoongi'ye baktığımda bana baktığını gördüm.
Yorgun görünüyordu,ikimizde çok yorgunduk.
Yoonji'yi kucağımdan alıp küveze bıraktı yavaşca sonra yanağıma dudaklarını bastırıp "uyuyup dinlen bebeğim" dedi. Yavaşca kenara kayıp yanımda boşluk oluşturdum.
"Gel Yoon sende yorgunsun" küçük bir tebessüm oluştu yüzünde. Saçlarımı okşayıp "uyu sen bebeğim beni düşünme"dedi.
Dudaklarımı büzüp "ama yanımda olmazsan nasıl uyurum ben?" Dedim. Dudaklarıma öpücük bıraktı bu seferde. "Tanrım! Büzme dudaklarını öyle,tamam geldim yanına."
Yanıma yattığımda hemen ona sarıldım.
O da kollarını bana dikkatlice,canımı yakmamaya çalışarak sardı. (Yaprak sardı herhalde cjemcjwbx)2 ay sonra Jiminden
2 ay geçmişti,aldığım kiloları geri vermiş eski formuma kavuşmuştum.
Şuanda ise yatağımızda uzanmış Yoonji'yi izliyordum. Elleri minnacıktı ama ona rağmen parmağımı sıkıca tutuyordu.
Yoongi gece çok az uyumuştu bu yüzden hala uyuyordu. Neden mi az uyumuştu? Yoonji mızmızlanmış ve uyutmamıştı bizi. Yoongi ise Yoonjiyi aramızdan alarak salona gitmişti bende uyuya kalmıştım.
Yoonji uyuduğunda ise geri gelmiştiler.
Yanağım okşandığında gözlerimi Yoongiye çevirdim. "Günaydın Yoon" gülümseyerek yanağıma öpücük kondurduğunda kıkırdadım. "Günaydın bebeğim"
Finaldi bu görüşürüz
Sakaaa
Su
Saka su ncıebxheb
Neyse final değil daha yapmak istediğim çok şey var ama belki finali 1500 kelime falan yapabilirim ya da 2000 kelime.Finale son 2 bölüm var ama belki uzatabilirim birazcık
Eeee yine tam 1 hafta oldu sanırsam bir daha ki bölüm inşallah daha erken gelecek amin
Sizi seviyorum görüşürüzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...