Her kese selam👋. Derslerimden dolayı bölümler geç geliyor. Birde arkadaşlar yazmak için hiç bir sahne gelmiyor aklıma yeni bölüm için bana yardımcı olur musunuz? Yazmamı istediğiniz sahneleri yorumlara yazar mısınız. Sizden rica etsem. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
Ömer'den
Gördüğüm şeyle şok olmuştum. Kim Süseni benim yanımdan ala bilirdi. Yanımdayken onu buradan kim kaçıra bilirdi. Numarayı arasam da açmıyordu. Yerimde dönmeğe başladım. Aklıma belki Süsenin eski sevgilisidir diye düşündüm. Belki de gerçekten oydu. Tabi ki de oydu. Başka kim Süseni benden almağa cesaret ede bilirdi. Ona ulaşmam gerekiyordu. Buna odaklanmam gerekiyordu. Süsene bir şey yapmazdı umarım. Süsenin aynı şeyleri tekrar yaşamasını istemiyordum. Düşün Ömer düşün. Bu pisliği nasıl bulursun düşün. Tabi ya. Evden hemen çıktım.
Oğulcan'dan(hatırlatma Ömer'in kuzeni)
Elifle (Sevgilisi ve Süsenin arkadaşı kardeş gibidirler) restoranda oturmuş çay içiyorduk. Ben ona güzelliğinden bahis ediyordum. Arada espri yapıp onu güldürmeği unutmuyordum tabi. Konuşurken telefonum çaldı. Elifin yanından ayrılıp baktım.
- Oğlum sen yemin mi ettin benim romantik anlarımı bozmağa
- Başlarım senin romantik anlarına
- Yavaş gel Ömer hayırdır?
- Şu sana Süsenden bahis eden kız yanında mı senin?
- Evet yanımda da ne olmuş?
- Sarp Süseni kaçırmış
- Ne diyorsun
- Yerini bulmamız lazım yoksa Süsene bir şey yapacak bu şerefsiz
- Ben sana konum atayım sen gel
- Tamam hadi bekliyorum.
Telefonu kapattım. Ömer'e konum attıktan sonra sevgilimin yanına döndüm. Masaya oturduğumda konuşmağa başladı.
- Aşkım kimdi arayan
- Ömer kuzenim
- Ne diyordu
- Süsen.....
- Ne olmuş ona
- Şey olmuşş..
- Oğulcan kardeşime ne olmuş?
- Kaçırmışlar
- Kim niye kaçırsın Süseni?
- Sanırım Sarp kaçırmış
- Bu imkansız
- O ne demek
- Sarp 33 yıl boyunca hapis cezası var. İmkansız Süseni kaçırması.
- Sen şu olanları bir baştan mı anlatsan bana.
Elif bana bir şeyler anlatacakken Ömer gelmişti. Şimdi bütün taşlar yerine oturmuştu. Sarp Süsene tecavüz etikten sonra Süsen onunla ilgili bildiği ne pislik varsa delileriyle polise atlatmıştı. Sonuç olarak ta hapse girmişti. Şuanda hapiste olmalıydı Elifin dediğine göre. Peki asıl soru şu Sarp hapisteyse Süseni kim kaçırmıştı? Ömer delirmiş gibiydi. Hala onu kaçıranın kim olduğunu düşünüyordu.
- Ömerimmm
- Ne var be
- Şu çocuğun fotoğrafı var mı sende?
- Evet var
- Göstersene o zaman
Ömer fotoğrafı gösterdikten sonra Elife baktım. Şok olmuştu. Gözünden yaşlar akıyordu.