HELLOOOĞĞĞĞĞ
Yeni bölümmm
İyi okumalarrrrr
~~~~~~~~~~~~
~Felixden~
Başımın şiddetli ağrısıyla ellerimi kafama götürüp bastırdım,ahh başım çok ağrıyordu lan.
Gözlerimi iyice yumup sağa döndüğümde gözlerimi açtım.
Koluna yaslanmış beni izleyen Hyunjini beklemiyordum.
Hyunjin;
"O kadar içersen tabi başın ağrır"dudak büzüp ellerimi kafamdan indirip zaten Hyunjinin bedenine yakınken biraz daha yanına yaklaştım
Boşta kalan eliyle saçlarımla oynamaya başladı,
Felix;
"Niye durdurmuyorsun beni o kafayla nasıl durdurabilirimki kendimi?"bir saç tutamımı kavrayıp parmağıyla doladı.
Hyunjin;
"Denemedimmi sanıyorsun?üstüme atlayıp duruyordun en sonunda vazgeçtim"
Felix;
"Yalnız dün o kağıt oyunundan başka hiçbir şey hatırlamıyorum"dedim merakla gözlerinin içine bakarken,sarhoş olduğumda çok saçmalıyordum umarım utanç verici birşey yapmamışımdır.
Gülünce cevabımı almış oldumm,yine saçmalamışsın Felix.
Felix;
"Ya naptım??"biraz daha yanaştım,artık bacaklarımız gövdelerimiz temas ediyordu yüzümüzde baya yakındı.
Hyunjin;
"O kadar çok şey yaptınki..ah pardon yaptınızki hiç anlatamam kendin hatırlarsın artık,veya arkadaşların hatırlıyorsa sana anlatırlar"gözlerimi kısarak sıde eye bakışı attım.
Aklıma dank eden şeyle gözlerim açılırken bir elimi ağzıma götürdüm.
Felix;
"Lan dur!!dün o oyunda Changbin ve Jeongin öpüştü ağağağağağ"diyip Hyunjinin koluna vurmaya başladım.
Hyunjin;
"Ve şuan aynı odada uyuyorlar"ağzım daha çok açılırken tekrar elimle ağzımı kapattım.
Felix;
"Şaka yapıyorsun hassiktir!!"biranda dudağıma öpücük kondurup geri çekilmesiyle afalladım.
Hyunjin;
"Felix bir daha küfür edersen öperim seni"
Felix;
"Fuck!shit!bussy!ass!mother fucker!Damn Bitch!"diyip sırıttım,dudağıma tekrar kapanan dudakla daha çok gülümseyip elimi boynuna doladım,belimden kavrayıp sanki içine girmemişim gibi beni biraz daha kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevdiğim idol ile zorla evlilik
Hayran KurguOkuyun kardeşim işte güzel fic Feminem,hyunlix,minsung,chanmin,jeongbin