(Selam okurlarım! Sizlere bir fic ile gelmeyi beklemiyordum doğrusu, çok boş yapmayacağım.
!Pov'un ficidir, POV sahibi onaylı!)
(POV sahibi: luvsstay_ )(Her şey başlamadan 2 ay, 3 hafta önce)
(Jisung'un ağzından)
''Kanka, hazır mısınız? Başlatıyorum yayını.'' Hyunjin, bu söylediklerimi hiç bir şekilde kafasına takmayıp deli deli haraketler yapmaya devam ediyordu!
Neden aynı sınıfa düşüp şunla arkadaş oldum ki?!
''Hyunjin, ne kadar o erik kadar beynin anlamasa da ben bir ünlüyüm. Rezil olacak olan sensin!'' Bu son söylediğimi ciddiye almış olacak ki hayvansal haraketleri bırakıp insan gibi koltuğa oturdu. ''Başlatıyorum.'' Kafasıyla onaylamış işareti vermesiyle beraber yayın tuşuna bastım.
Yayını başlatmamızın ardından 10 dakika kadar geçmişti, ben ise her zaman ki yaptığım gibi konuşmaya başlamak için yayına insanların gelmesini bekliyorum. Evet, yayında 327 bin kişi olabilirdi fakat bu benim için oldukça az bir sayıydı.
Hyunjin şaşkın ifadeyle telefonunu bakarken ne olduğunu anlayamadım.
Hyunjin aynı ifadesiyle telefonunu bana uzattı.
HANNİE OPPAM YAYIN AÇTI, HERKES YAYINA GELSİN!
KARİZMA NIN AD BULMUŞ HALİ!!
SEVGİLİM OL HAN JİSUNG!
HER ZAMANKİ GİBİ YAYININ EN AZ 10 DAKİKASINDA SUSMASII!!! ÇOK HAVALII
Twitter, İnstagram ve benzeri bütün platformlarda kendimi görmek biraz değişik hissettiriyordu tabii.
Yayında 424 bin kişinin olduğunu gördüğüm de konuşmaya başlamak için uzun bir nefes aldım. ''Selam Hannie'lerim. Yeni yayınımıza hoşgeldiniz, gördüğünüz gibi bugün yanımızda bir konuğumuz var. Lee Hyunjin!'' Hyunjin kendisine alkış tutarken bir anda afalladı, ilk önce bana sonra ise kameraya baktı. Sert bakışları tekrar bana döndüğünde ürpermiş hissettim. Gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı. ''Kaç defa dedim sana, Lee değilim artık ben,'' dedi ağlar taklidi yaparcasına ''Boşandım, boşandım neyini anlamıyorsun?!'' Kafamı ''tabi efenim'' diye salladığımda iki kolunu göğüsünde birleştirip bana arkasını döndü.
Resmen hala bir bebekti!
''Hyunjin beyciğimiz acep telefonunuzu alabilir miyim? Yorumları okuyacağım da.'' Telefonunu bana uzatırken şaşkın ifadeyle bana döndü.
''Hyunjin ne ulan, babanın ismini mi söylüyorsun? Hazreti kutsal baş kumandanımız, 7 cihanın kurucusu, İmam, İmparator, Samuray, Kung-fu üstadı, Bordo bereli, Sayın iç, diş işleri bakanımız, Halifemiz, baş imam, baş öğretmen, ilk ve son insanların kralı, kuzeyin tek sahibi, güneyin kudreti, fetecülerin düşmanı, kandırılanların dostu, Kral ellllllll muzaffer Hwang Hyunjin diyeceksin.''
''Ha-''
....
''Evet arkadaşlar şimdi sizlerden bir sonraki videolarımız için isteklerinizi alabilir miyim?'' diye sordum Hannie'lere. ''Siz buna bakmayın sakat bu şizofren gibi hayaletlerle konuşuyor-'' Yumruğu Hyunjin'in kafasına geçirmemle bir çığlık sesi eksik olmadı. ''Neyse yorumları okuyorum.'' diye söylendim.
''Biriniz bu deli ile challenge yapmamı istemiş. Maalesef bu eziyete katlanamam, ama sizib için düşünürüz.''
''Yeni yemekler dene. Ortaya güzel görüntüler çıkabilir yazdım bunu bir kenara.''
''Sen, Hyunjin, Seungmin beraber challenge yapın. Biriniz gözünü bağlasın, biriniz kulağını kapatsın, birinizde ağzınızı. Arkadaşlar bu fikiri denedik ve ortaya öyle şeyler çıktı ki yayınlarsak hapse falan atılırız yani bu fikir vardı fakat çöp oldu.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulan Dondurmacı!
FanfictionFransa'ya vlog çekmek için gelen youtuber Jisung sokak lezzetlerini deniyordu. Paris'in ünlü dondurmacısından, ''Aşk'' temalı dondurmayı almış, hayatının aşkı gerçekten gelecek mi diye test ediyordu. Tabii ki Jisung aşk dondurmasının bu kadar çabuk...