Yeni full cinsellik olmayan kitabıma da bakarsanız sevinirim iyi okumalar🥹💖
Sessizce yolu izliyordum. Saat sabah 4 belki 5ti. Arkada Karan'ın arkadaşı Hakan ve sevgilisi uyuyorlardı. Karan da arabayı sürüyordu. Tatile gidiyorduk. Gittiğimiz yer güzeldi sorun yoktu ancak birlikte gittiğimiz iki aptal olmasa herşey daha güzel olucaktı.
Cidden iki aptal asla anlaşamadığım sevgilimin arkadaşı ve barda tanışıp peşimize taktığı "bu sefer gerçekten aşık olduğu" kızla birlikte tatile gidiyorduk.
Bizim planımıza aniden dahil olmuşlardı. Karan'ın yazlığında 1-2 ay kadar takılmayı planlıyorduk. Hakan bunu öğrenene kadar tabi ki.
Gözünü yoldan ayırmayan sevgilimi izlemeye başladım. Yola 12 de çıkmıştık. Saatlerdir araba kullanıyordu. Ama hiç yorgun görünmüyordu. Fazla çekici duruyordu, çok fazla.
Elimi uzatıp kolunu okşamaya başladım. Teni soğuktu. "Camı kapatsana." Dedim. Uyuduğumu sanıyor olmalıydı ki "Üşüdün mü yavrum ondan mı uyumadın?" Dedi.
"Hayır ama benim bebeğim üşümüş." Diyip yanağına öpücük bıraktım. Öpmek için uzanırken askılımdan gözüken dekolteme bi bakış attıp sırıttı. Yaramaz çocuk.
Neyse ki varmamıza 1 saatten az kalmıştı. Arkadakiler olmasaydı eğer yolculuğumuz daha da güzelleşirdi. Kolundan bacağına doğru elim ilerleyip hafiften sınırlarını okşadım. Reglım dün bitmişti ve sevgilimi gerçekten çok özlemiştim.
Kendime de ona da işkence etmemek için elimi çekip dışarıyı seyretmeye devam ettim. Çok geçmeden uyuya kalmıştım. Birinin beni taşıdığını hissediyordum. Karan'dan başka kimse olamazdı.
Hafif gözlerimi açıp ona daha çok sokuldum. Boynuna öpücük kondurdum.
Gülerek anlımı öptü "Uyu bebeğim sabah uyandırırım" dedi....
Öpücükler hissediyordum yanaklarımda, dudağımda, boynumda ve göğüslerimde. Birileri yaramazlık peşindeydi. Uyuyor gibi yapmaya devam ettim.
Tatlı öpücükler yerini ateşli öpüşmeye ve okşamalara bıraktı. Gözlerimi açıp dudaklarına yapıştım. Yatağa yatıp kucağına oturttu. Elim ensesinde gezerken dudaklarının keyfini çıkarıyordum.
Biraz uzatmak istedim. Kendimi geri çekip "Günaydın bebeğim, banyoya girmem gerek. Sende ben çıkana kadar kahvaltımı hazırlarsın." diyip. Yataktan hızla kalkıp banyoya gittim.
Kapıyı kitleyip duşa girdim. Arkamdan savurduğu küfürleri duyuyordum. "Ordan bi çık seni öyle bi skicem ki". Benim istediğim de bu zaten. Beklemek zor olsada hoşuma gidiyordu. Sınırları zorlamak zevkide arttırıyordu. Banyoyu uzattıkca uzattım.
En sonunda kurduğum hayallere dayanamayıp çıktım duştan. Bornoz olmasına rağmen kısacık havluyu sardım. Çıkmadan saçımı hafif kurulayıp taradım. Kapıyı açıp odaya girdim.
Üzerinde sadece boxer olan yakışıklı bir adam. Benim olan bana ait olan adam. Yatakta kahvaltı tepsisi vardı. Tabi ki önce yemem gereken başka şeyler vardı. Saat zaman umrumda değildi.
Beni gördüğü gibi sert bir ifadeyle izlemeye başladı. Onu sinirlendirmek daha da keyif veriyordu. Göz hapsinde olduğumu bilerek aynanın karşısına geçtim. Havluyu düzeltiyormuş gibi yapıp daha da yukarıya çektim. Eğilsem kıçım gözükecekti. Belki gözüküyordu da.
Ona doğru dönüp sahte bir mutlulukla "Ah benim bebeğim bana kahvaltı mı getirmiş" diyip ona ilerledim. Önünde durup yanağına bir öpücük kondurdum. Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece +18
General Fiction--- Kalçamı hafif kaldırıp aniden sertçe girdi. Bu cidden acıtmıştı. Artık zevkten ağlıyordum. Yatak hızla sallanıyordu. Odayı ıslak etin ete çarpma sesi doldurmuştu. Boynumdan kavrayıp sertçe girip çıkmaya devam etti. İnlemekten boğazım acıyordu. E...