...
YN: Merhaba arkadaşlar, diğer romanlarımı bitirmeden başka bir roman yazdığımdan dolayı eleştiriliyorum ancak inanın bu şekilde çok daha iyi yazabiliyorum. Her neyse hadi başlayalım;)
...
İyi okumalar:)
Asena Kurtlu:
Merhaba ben Asena, 20 yaşında bir tıp öğrencisiyim. Herkes gibi tamamen normal ve hatta bazen de sıkıcı bir hayatım var...(?)
" Asena! Kavga var kanka hadi gidip biz de katılalım!"
" Tamam!"
Öhöm!
Annem son derece naziktir ve her zaman bana destek olur. Hatta tıp fakültesi kazanmamda en büyük destekçim de oydu...(?)
" Asena! Sana bulaşıkları yıka demedim mi?! Gelir gelmez yatağa atıyorsun kendini!"
" Ama anne, okuldan daha yeni geldim."
" Kaldır o g*tünü ve gelip bana yardım et!"
Nedense bu anılar gittikçe acı verici olmaya başladı!
Her neyse...
Tıp okumak elbette ÇOK ZOR! Ama üstesinden geliyorum.
Sabahın köründe okul, daha sonra kütüphane ve oradan da eve gidiyorum.
Tüm günüm böyle geçiyor...
Ha! Unutmadan romantik romanlara da çok meraklıyım. En sevdiğim roman olan < Azize'nin Ejderhası> kitabı favorim.
Size kısaca bahsedeyim; baş rol kızımız Erin Buonarroti oldukça tatlı ve iyi niyetli birisi. Her daim insanlara yardım ediyor ve karşılığında kötülük buluyor.
Buna rağmen o halâ insanlar için herşeyi yapmaya devam ediyordu.
Hele ki bir sahne vardı! Bu yanlışlıkla düşüp yıkamaya zorlandığı çamaşırları yere düşürmüştü. Sonra yan karakterlerden dayak yiyordu! Bunun üzerine ne dese beğenirsiniz?
" Haklılar, ben beceriksiz olduğum için böyle. Daha fazla çalışıp kendimi geliştirmeliyim! Böylece onlara yardım edebilirim."
Bacım sen salak mısın?
Hayır gidip söylese ya birine! Orada ona yardım edecek elli gönüllü başrol var aq!
Ama Eris kızımız o kadar iyi niyetli ki, ispiyonlarsa ceza alırlar diye gönlü el vermiyormuşmuş bak sen!
Kızın ilk başta çok saf hatta baya bir saf olduğunu düşündüğümden birazcık itici gelmişti ama daha sonra yaşadığı kötü olaylar silsilesiyle kendini geliştiren başrolümüz sonlara doğru çok güçlü ve cesur bir kahramana dönüşmüştü.
Ve diğer başrollere gelecek olursak, Erin'in sevdiği adam dük Adrian Valentina; güçlü, cesur ve çok yakışıklı. Klasik başrol kahramanı özelliklerinin yanı sıra bir de çok gizli bir yeteneği var ki bu da beni benden aldı!
Erin'in hikaye boyunca arayıp durduğu ve yakalayıp öldürmek zorunda olduğu Final Boss'umuz meğerse dük Adrian'mış!!
Bunu öğrendiğimde şok geçirmiştim!!
" Ananı s*kiiim!!!"
( Anne) " Asena!!! Ağzına biber sürcem bak! Koskoca doktorluk okuyorsun halâ öğrenemedin nasıl konuşulacağını!!"
Annemden yediği terlik sayesinde bu şoktan çıkmayı başarmıştım.
Peki ne mi oldu? Adrian ejderha olduğunu öğrendiğinde kendini öldürdü ve Erin onun yasını tuttuktan sonra bir bakmışız ki başka bir ejderha ortaya çıkmış!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Roman Dünyasında Bir Türk!
FantasyAsena, sıradan bir üniversite öğrencisidir. Yardımsever ve iyi niyetli olan ana karakterimiz çabuk öfkelenen cesur ve biraz da saf bir Türk gencidir. Bir gün karıştığı bir hırsızlık vakasında kurban gider ve okuduğu bir roman dünyasında uyanır. Ve...