1

13 1 2
                                    

Jungkook|

Yine şu lanet okul günüydü,ve yine zorbalanacağım gün.Okulda zorbalanan biriyim nedenini bilmiyorum belkide insanlar görünüşümden dolayı beni sevmiyordur.






Okula girdiğim an Eunwoo üstüme yürüdü "Ciddi olucam biriyle yatmaktan kaç won kazanıyorsun"
neyden bahsediyordu?Sikik kafalının tekiydi.

Ona bulaşmadan sınıfıma gidecekken kolumdan tutup yüzüme bir yumruk attı,ve bir tane daha.Burnum kanıyordu ve dudağım patlamıştı,sınıfa öylece girdim birden herkes bana bakmaya başladı.



Yakın arkadaşım Jimin yanıma geldi "Kook ne bu hal!Revire gitmemiz lazım." Tabiiki akıllanırmıyım gitmedim.Derse girdik yeni bir kimya hocası gelmişti,o çok...çok çekiciydi.Ah,siktir ona aşık olamam.



Sınıftan bir kaç kişi adını sordu ismi çok güzeldi Kim Taehyung..Ondan etkilendiğimi anlayan Jimin ona yaşını sordu "25 yaşındayım çocuklar,bu kadar soru yeter derse geçelim lütfen." Ne? şaka yapıyor olmalıydı 25 yaşında olamazdı ama öyleydi?


Okul bitmişti eve doğru yürürken Taehyung'u gördüm belliki yakınımda yaşıyordu,benimle aynı apartmana girmişti hem şaşırmıştım hemde sevinmiştim.

Aynı asansöre bindik,"Merhaba Jeon" dedi kalbim durucak gibi oldu kahretsin ona aşık olmuştum ama zar zor cevap verdim,"Merhaba bay Kim" orada sohbet ederken 25 numaralı dairede oturduğunu söyledi ben ise 24 numaralı dairedeydim yani evlerimiz yan yanaydı.






Yüzümdeki yaraları farketti o an kalbimi durdurucak bir hateket yaptı.Dudağımdaki yaraya dokundu "Dudağına ne oldu Jeon?" diye sordu,olanları anlatmak istemediğim için bir yalan uydurdum "Yüzümü yolda yürürken direğe çarptığımda oldu Bay Kim"
İnanmışa benzemiyordu ama zorlamadı.

"Jeon akşam evime gel pansuman yapalım"


"G-gerek yok Bay Kim cidden"


"Peki sen bilirsin"





Ardından ikimizde evlerimize girdik ben kapının kilidini açarken Bay Kim'in bakışlarından utanmıştım çok güzel bakıyordu..Kapıyı açar açmaz Bam üstüme atladı.Ardından Bay Kim "Köpeğin çok tatlı,benimde bir tane var" dedi yüzüne bakarak tebessüm ettim.Oda evine girdi,ertesi gün haftasonuydu bir planım yoktu Jimin'le beraber evde televiyzon izliyicektik.

Bay Kim'in evinden sesler gelmeye başlamıştı,net olmasada bağırma sesleri geliyordu ve karısıyla kavga ettiği belli oluyordu.Ne yani evlimiydi...?




Ayayayay bu ilk ficim umarım beğenirsinizzz.

Don't Leave Me My DarlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin