אז... אני קסנדרה פיי.
(שם עט, אכןאכן~)
אתם ואתן, ומה שביניהם, יכולים לקרוא לי קאסי🤗 (גם קסנדרה זה טוב, אם אתם רוצים לנזוף בי במקרה או להיות רישמיים)פתחתי את הספר הזה כדי לדבר על הסידרה שלי, 'הרמוניית הכוכבים', וכדי לחלוק איתכם דברים בנוגע אליה.
אם אהבתם אותה, אני אשמח מאוד שתאמרו, תגיבו , תדברו איתי- כל דבר ישמח אותי מאוד!
(אני בודדה כאן, עם האהבה שלי אליה😣)יהיו כאן ציורים ואיורים שלי שקשורים בה- של המתוקים שלי: נקסט, לוקה, וכל האחרים🥰.
(דמות אהובה? שיפ אהוב? מקום אהוב? אשמח לשמוע!)
יהיו פה מידע שאולי לא ידעתם, מאחורי הקלעים- תשובות לשאלות שאולי יש לכם, קטעי בונוס אם תרצו, וכל מיני דברים שעיצבתי לסידרה!
את הסידרה הזו התחלתי לכתוב כשהייתי בת 12. עכשיו אני בת 17. אני מאמינה (ומקווה, u know~) שהשתפרתי מאז בכתיבה שלי- אבל תמיד תהיה לי פינה חמה בלב בשביל הסידרה הזו.
בגדול, תכננתי לפרסם את הסידרה הזו עוד קודם, אבל התחילה המלחמה, וממש הרגשתי שזה לא מתאים💔.
מזהירה, שיהיו פה ספוילרים. אזזזזז... אלא אם כן אתם מוכנים להן, או שקראתם את כל שלושת הספרים שיש כרגע- כדאי שלא תקראו כאן כלום, או שתעצמו את העיניים כל פעם שכתוב משהו😖
יש משהו חשוב מאוד שרציתי לומר (זה נשמע רע, אבל זה מפחיד אותי מאוד ואני מרגישה צורך לומר): בבקשה אל תקחו או תעתיקו שום דבר מהסידרה שלי או מהאמנות שלי. השקעתי בה שנים מהחיים שלי וחלקים גדולים מהנשמה שלי. אני סומכת עליכם.
אולי זה לא מספיק טוב כדי שמישהו יעתיק מזה, אבל בכל זאת, אומר את זה כאן. כל הזכויות שמורות לי🙃ועכשיו... כשסיימנו עם החפירה הזו...
שנתחיל לדבר?
YOU ARE READING
על "הרמוניית הכוכבים" מאת קאסי
Randomכאן קאסיייי! יהיו כאן ציורים שלי- דיגיטליים ולא דיגיטליים על הסידרה, פרטים עליה (ועליי~) שאולי לא ידעתם, והרבה הרבה חפירות.✨ הרבה על העולם שיצרתי!