Sabah kalkar kalkmaz spora gitmeyi planlamıştım. Uyanınca elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra giyinme odama girip üzerimi değiştirdim.
Telefonumu odamda unuttuğum için tekrardan odama girmiştim üzerimi değiştirdikten sonra. Odama girer girmez karşı evden onu görmüştüm. O beni görmeden hemen hızlıca telefonumu alıp odadan çıktım.
Merdivenleri indikten sonra mutfağa girdim ve sabah aç karnına içmem gereken detox suyunu hazırlamaya başladım.
Salatalık,yeşil elma,kivi,ıspanak,limon ve maydonozu Smoothie Blender'dan geçirip bir bardağa doldurdum.
Yüzümü şekilden şekle sokarak içtikten sonra ise suluğuma su doldurdum. Artık spora gitmeye hazırdım.
Suluğumu,telefonumu ve anahtarımı elime alıp evden çıktım.
Ne olur ne olmaz diye kapıyı sonuna kadar kilitlemeyi de unutmamıştım tabi...
Ben kapıyı kilitlerken,yan villadan,yani Cesur'un evinden kapıyı kapatma sesi gelmişti. Sesi duymazdan gelerek kapı kilitlemeye devam etmiştim.
Sonuna kadar kilitlendiğinden emin olduktan sonra spor salonuna doğru yürümeye başladım.
Arkamdan gelen adım seslerinin sahibinin Cesur olduğunu biliyordum fakat onu da duymazdan gelip telefonumu,kulağımdaki kulaklığa bağlayıp bir şarkı açtım.
Bir şey diyorsa da duymuyordum artık...
Bir anda kulaklığımın kulağımdan çekilmesiyle,neredeyse çığlık atacaktım
"Ne yapıyorsun be?"
"Ne dinliyorsun?"diyip kulaklığı kulağına taktı.
"Bırak kulaklığımı!"
"Neymiş bu?"dedi ve telefonumu da elimden aldı
"Ya bıraksana!"Ekrana gözlerini kısarak baktı. "Öyle kolay aşık olmam? Güzelmiş bak dinlerim ben bunu"
Telefonumu elinden çekip aldım. Kulaklığı alamıyordum,boyun yetmiyordu. Hem boyu uzun olduğu için hem de alacağım zaman kafasını geri çektiği için
"Cesur bak..."
"Bakıyorum Rüya"Derin bir nefes aldım.
"Kulaklığımı alabilir miyim?"
"Alabilirsin Rüya"
"Ver"Kulaklığı kulağından çıkartıp bana uzattı. Elinden kulaklığımı alıp kulağıma taktım ve yürümeye devam ettim.
Spor salonuna aynı anda girmiştik. İkimizde koşu bantlarına yönelmiştik.
Yanımdaki koşu bandını çalıştırmıştı.
"Bari burada ayrı olalım. Git şu sondaki koşu bandına ya!"dedim
"Sen git"
"Off!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞLE OYUN
Romance"Benimle evlenir misin?" Hayatımda ilk kez gördüğüm bu adamın evlilik teklifi ile başlamıştı her şey... NOT:ASİ PRENSES KİTABININ DEVAMIDIR