".....Mä uskon suhun."

58 10 5
                                    

Nikin nk. Time skip
Kävelin ulos koulurakennuksesta ja huomasin Adamin seisovan koulun tupakkapaikalla. Huokaisin ärtyneenä ja kävelin hänen luokse. "Mitä teet tääl?" Kysyin. "Mitäs luulet?" Hän kysyi. "No en haluu panna nyt, ja sitäpaitsi haluun lopettaa tän." Sanoin. "Anteeks?" Adam kysyi nauraen. "Kuulit kyl mitä sanoin."

"Sä haluut lopettaa? Miks?" "Koska en jaksa enää." "Tai sit oot vaa löytäny jonku." Adam sanoi ja huomasin hänen katselevan Jimiä. "Jos sä teet jotain, ni mä-." "Rauhotu, en oo tekemäs sun kulta pojalles mitää." Hän sanoi. "Miten voin luottaa suhu?" "Et voi, sun pitää nyt vaa uskoo siihe mitä mä sanon. Sitäpaitsi mul o paljo muutaki tekemist ku sotkeutuu sun rakkaus elämää." Hän sanoi. Nyökkäsin vain. "No näkyillää." Adam sanoi ja lähti.

Istuin maahan, otin taskustani tupakka-askin ja otin sieltä yhden tupakan. Laitoin sen huulieni väliin ja sytytin. Vedin myrkkyä keuhkoihini ja puhalsin ulos. Katselin Jimiä ja hymyilin. Miten Jimi voi olla kiinnostunu musta, jos on. Mietin. Sillä Jimi oli täysin minun vastakohtani. Huolellinen, hyvä koulussa ja urheilullinen ja minä olin no nisti. Naurahdin itsekseni. Ei se varmaa ees tuu ulos mun kaa. Ajattelin.

Jimin nk.
Kuuntelin kun Leo selitti minulle jotain jostain pelistä, mikä minua ei sinäänsä kiinnostanit. Katselin tummatukkaista poikaa joka istui maassa ja poltti tupakkaa. Ehkä Niki pyys mut vaa säälistä ulos. Ei se voi olla kiinnostunu must oikeesti. Mietin.

Säpsähdin pois ajatuksistani kun Leo napsautti sormia naamani edessä. Käänsin katseeni pois Nikistä ja käänsin sen Leon. "Mitä?" Kysyin. "Mitäs kattelet?" Leo kysyi ja yritti katsoa samaan suuntaan minne minä olin katsonut. "Katteliks Nikii?" Leo kysyi kiusoitellen. Punastuin. "En.." Sanoin. "Juu juu.....kato se kävelee tänne." Leo sanoi yhtäkkiä. Käänsin katseeni samaan suuntaa minne Leo katsoi ja huomasin että poika puhui totta. Ei...miks se tänne kävelee. Mietin.

"Tos o mu numero." Tummatukkainen poika sanoi ja ojensi paperilapun minulle. Otin paperilapun häneltä. "Laita viestii." Hän sanoi hymyillen ja lähti. "Uuuuuu.....mitä mult o jääny ohi?" Leo kysyi. "Ei mitää...ollaa puhuttu Nikin kaa pari kertaa ja ollaa menos ulos tänää." Sanoin viimeisen asian hiljaa. "Mitä? En kuullu." Leo sanoi. "Mennää ulos Nikin kaa.." "Sano kovempaa, en kuule sua." "Nii että mennää ulos Nikin kaa!" Huusin, jolloin ihmiset pihalla kääntyivät meitä päin. "Treffeil, kerrot miten meni sit." Leo sanoi. Nyökkäsin vain, sillä en kehdannut sanoa enää mitään.

Nikin nk. Time skip
Katselin vaatteita lattiallani ja mietin mitä laitan päälle. Huoneeni ovi avautui ja Noora käveli huoneeseeni. "Mitä sä teet?" Tyttö kysyi. "Etin vaatteita." Vastasin. "Mitä sä haluut?" Kysyin. "Mul o tylsää, ni tulin nyt sun huoneesee." Hän vastasi. "Aha, en ehi nyt pelaa sun kaa." "Kui?" "Meen ulos." Vastasin.

"Ryyppää?" Tyttö kysyi. "En." Vastasin. Olin jo ottanut pari rohkaisuryyppyä ja vetänyt pari nappia. "Oot jo sekasin, etkö?" Tyttö kysyi vähän pettyneenä. Huokaisin. "Anteeks..." Sanoin. Tyttö pudisti vähän päätänsä. "Ei se mitää, kyl sä pystyt lopettaa. Mä uskon suhun." Tyttö sanoi hymyillen ja tuli halaamaan minua. Halasin häntä takaisin. Tuntui pahalta että pikkusiskoni huolehtii minusta. Tiedän että hän pelkää menettävänsä minut päihteisiin joku päivä, mutta en silti pysty lopettamaan. Noora erkaantui halista. "Pidä kivaa treffeil." Tyttö sanoi ja lähti. Naurahdin itsekseni.
————————
Sanoja: 510

Lets be broken togetherحيث تعيش القصص. اكتشف الآن