Info 😘

424 8 9
                                    


Koniec ferii, nauczyciele się zesrali i mam 5 testów oraz 3 kartkówki zapowiedziane na najbliższe 2 tygodnie.

Wczoraj pisałam, test z geografii, jutro pisze 2 kartkówki z chemii, w czwartek test z biologii, we wtorek ( przyszły tydzień) kartkówka z Niemca,  test z polskiego, czwartek test z fizyki, środa test z historii.

Nie mam sił, i czasu do pisania, po tym gorączkowym okresie napisze wam rozdział, dosłownie na 8:00 mam zajęcia a kończę ( doliczając zajęcia pozaszkolne) o 19:00 w tygodniu caaaaały czas.

Dlatego zrozumcie, wybaczcie,

Doliczając naukę, i projekty robotę kończę po 20:30 , a by być zdatną do życia muszę pójść spać około 21:30, z czego mam niecałą godzinę by krótko mówiąc, rozpierdolić się na łóżku i przeglądać smartfon, lub poczytać.

Pozdrowionka.

~• Prawo Archimedesa: ciało zanużone w ciele, daje przyjemności wiele •~

~• Twierdzenie Pitagorasa: kopiesz i zapierdalasz •~

Pozdrowionka 🥰🥰


Ah, właśnie mam dla was jedną z moich zajebistych zagadek.

Kto rozwiąże, czeka go niespodzianka 🥰

 ~•Na początku w ciemnościach byli jednym, po wyjściu z nich są dwojgiem, ale i tak zostanie tylko jeden. •~

I taki cytat na koniec

TAKI ŻYCIOWY

,,Wybacz wrogą, ale nigdy nie zapomnij ich imion."

Rodzina Monet - Fanfic IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz