(Zeyn'in ağzından)
Bazen durmak gerekir.Hisleri ve mantığı bir kenara bırakıp ölümün serin ve sakin uzantılarına doğru giden kapılar açmak...
Zihnimdeki anılar ise ölümden çok daha serin.Sahi;kimin anılarıydı bunlar,ne zamandan beri içimdeki soğuğa uyum sağlamışlardı?
Geçmişe gidip bakmak en mantıklısıydı.Kimdim ben?
Kapının tıktıklanması ile gözlerimi açtım.Hafifçe kafamı kaldırdım ve yavaşça girin diye bağırdım.Gelen Avami idi.
Yüzündeki bir yandan sırıtan bir yandan da bezmiş ifadeyi kısa süreliğine izledim.
Kahvelerini kahvelerimle buluşturduktan sonra yüzündeki bezgin ifadeyi bir kenara bırakıp gülümsedi.Ardından konuşmaya başladı;
Şivam sizin için bir plan yapmış,size etrafı gezdirmek istiyormuş paşa hazretlerimiz.Buraya gelmesine az kaldı,haber vermek istedim.
Oturduğum sandalyeden kalktım,diğerlerinin haberi var mı dedim.
Başını olumsuz anlamda salladı,hayır ilk sana haber verdim.Açıkçası istemeyeceğinizi düşünüyordum.Ancak Şivam denen bir varlık dedi.Sözünün devamını getirecekti fakat yarıda kestim.
"Şivam senin abindi değil mi?"
Sanki anormal bir şey söylemişim gibi küçük gözlerini şaşkınlıkla araladı ve kısık bir sesle evet dedi.
Hafifçe ona tebessüm ettim ve diğerlerine de gidip haber vermesi gerektiğini söyledim.Beni onaylayıp odadan çıktı.
Hazırlanmaktan nefret etmeme rağmen dolaba yaklaştım ve düzgün bir şeyler giymezsem Ceys'in beni nasıl parçalayacağını düşündüm.
Böyle tuhaf bir keşif gezisinde ne giyilirdi ki?
Dolaptaki bir ton tuhaf kıyafetin içinden üzerinde mavi desenler olan siyah tişört ve elime ilk gelen siyah kot pantalonu seçtim.
Kıyafetleri giydikten sonra tipime bakmak için aynanın karşısına geçtim.Canım kahküllerim bugün son derece usluydu.Elimle saçlarımı hafifçe düzelttikten sonra aynaya yansıyan görüntüye hafifçe tebessüm ettim ve odadan çıktım.
Avami,Abel,Losalia beni ve Ceys'i bekliyorlardı.Yanlarına gittiğimde Losalia beni kolumdan tuttu ve direkt olarak Ceys'in odasına daldı.
Makyaj yapmaya kendini fazlasıyla kaptırmış olan Ceys bizim içeri girdiğimizi zar zor farketti.Losalia sinirden köpürmüş olmalı ki Ceys'i kolundan tuttuğu gibi odanın dışına sürükledi.
Ceys itiraz etmeye çalıştığında ise karnını hafifçe gıdıkladı ve onlar boğuşmaya Abel ise durduğu yerde haykırarak kahkaha atmaya başladı.
Avami konuşmak için dudaklarını aralamıştı ki kapı büyük bir gürültü ile açıldı. Şivam içeri girdi ve hızla konuşmaya başladı.
"Merhaba sevgili arkadaşlarım ve kardeşim olduğunu söyledikleri diğer kişi.Nasılsınız?Umarım iyisinizdir çünkü uzun bir gün olacak."
Ardından Avami'ye döndü ve dalgacı bir tavırla ufaklık beni sizinle yanlız bırakmak istemediği için altı kişi olarak gideceğiz dedi.
Avami,Şivam'a sertçe bir bakış attı,aramızda iki santimetre falan var ayrıca sadece bir yaş büyü...
Diyecekti ki Abel onun lafını kesti.Kralınız nerede diye sordu?
Avami konuşmaya başlamadan önce öne atıldım ve yüzüme şeytani bir gülümseme kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Camelia
Teen FictionSadece eğlence için lanetli bir lunaparka gidip korku trenine binen bir arkadaş grubu. En fazla ne olabilir ki... Zako,Yoshe,Ena ve Ceys Camelia'da kendileri gibi kaybolan ruhlarını mı arayacaklar yoksa dünyada yitirdikleri yaşama sevincini orada t...