1 yıl sonra
"Gediz!" dedim. "Hadi çıkmamız gerekiyor!"
Normalde kadınlar bekletmez miydi?
"Bebeğim geliyorum eksik bir şey kalsın istemiyorum!" dedi bana seslenerek.
Göz devirdim. "Ay peki tamam," dedim. "Sen doğur istersen bir de benim yerime?"
Elimi karnıma attım. Burada minik kızımız vardı.
Karnım oldukça büyümüştü ve bugün de doğum gerçekleşecekti.
Ama bir türlü evden çıkamıyorduk. Gediz eksik bir şey kalmasın isterken ben burada doğuracaktım.
O sıra karnıma giren hafif ağrı ile karnımı tuttum. Yüzüm ekşirken aşağıya baktım. Yer ıslanmıştı.
Suyum gelmişti!
"Gediz," dedim şok içinde yere bakarken. "Gediz!"
Merdivenleri inerken aniden bağırmamı beklemiyor olmalıydı ki bir durdu. "Suyum geldi." demem ile birlikte birden elindeki eşyaları yere atıp yanıma koştu. Bana destek olduğunda birlikte evden çıktık. Zar zor arabaya yürürken acı içinde kıvranıyordum. Bu acı bambaşkaydı.
"Gediz çok acıyor!" dedim o arabayı çalıştırırken.
"Dayan güzelim hemen varacağız." dedi bir bana bir yola bakarken aceleyle.
"Ne dayanması?!" dedim bağırarak. "Doğuruyorum diyorum ya!"
"Yavrum tamam bitecek bak cidden az kaldı!" dedi o da bağırarak.
"Yok!" dedim. "Yok böyle olmayacak çek sağa!"
"Ne?!" dedi şok içinde.
"Çek sağa dayanamıyorum Gediz!" dedim çektiğim acı yüzünden daha da bağırarak.
"Bebeğim az kaldı bak geldik!" dedi beni yatıştırmaya çalışarak. Ama maalesef ki bu sefer işe yaramıyordu çünkü ben burada doğuruyordum!
Ben bağırmaya devam ederken hastaneye vardık ve beni tekerlekli bir sandalyeye aldılar. Hızlıca doğumhaneye giderken karnımı tutuyordum.
Acı çok fazlaydı.
"Gediz sen de gel!" dedim kıvranırken. Gediz başını salladı aceleyle.
***
"Ikın biraz daha," dedi doktor. "Az kaldı, geliyor."
Bağırarak başımı geriye attım. "Kalmadı!" dedim. "Az falan kalmadı, olmuyor işte!"
"Oluyor güzelim lütfen biraz daha dayan," diyen Gediz. Hemen yanı başımda elini sıkmam için avucunda tutuyordu elimi.
Var gücümle sıkıyordum da hani ama işe yaramıyordu.
"Hadi son bir gayret," dedi doktor ve örtünün altına girdi tekrar.
Ben yanaklarımı şişirip nefes almaya çalışırken gözlerimden yaşlar çoktandır akıyordu.
Son bir gayretle bağırdım, çığlık attım, Gediz'in elini sıktım ve o an bir şey oldu.
Bir ağlama sesi duyuldu.
Bu ses, bizim kızımıza aitti.
Alisa'ya.
Gözlerim yeniden dolmaya başlarken doktor ellerinde bebeğimizle beraber çıktı örtünün altından.
Kızımızın memnuniyetsiz bir şekilde bağırarak ağlaması bütün doğumhanede yankılanırken gülümsedim onca şeye rağmen.
Acıdan öleceğim sanmıştım ama geçmişti işte. Bitmişti. Kızımız buradaydı. Gelmişti.
Gözlerimi kapatıp başımı geriye yasladım. Gözyaşlarım yattığım yere damladı. Gediz alnıma bir öpücük bıraktı. Daha da gülümsedim. Rahatlamıştım.
***
"Çok güzel değil mi?" dedim giydirilmek üzere hemşirenin kucağına aldığı kızımıza bakarken.
"Evet," dedi Gediz arkamdan belime sarılıyken. "Annesine çekmiş."
"Hım." dedim gülümseyerek ve arkama yaslandım.
Kızımız giydirilmeye başlandı. Biz de onu keyifle izledik. O sıra yanımıza annem geldi koştur koştur.
"Kızım sen daha yeni doğum yapmadın mı?" dedi aceleyle. "Ayakta durmaman gerekiyor. Hadi odaya."
"Anne," dedim kızımıza bakarken. "O da gelsin."
"Gelecek yavrum merak etme," dedi gülümseyerek. "Hadi."
Başımı sallayıp son kez bebeğimize baktım ve camlı odanın önünden ayrıldık. Odaya geçtiğimizde yatağa uzandım. Üstüme örtümü örttüler.
"O niye gelmiyor giydirmişlerdi?" dedim gözlerim dolarken. "Bir şey mi oldu acaba? Bir şeyler ters mi gitti?"
"Yok güzelim," dedi annem. "Ölçü falan alıyorlar ondan geç kalmıştır hatta şimdi yoldadır merak etme sen."
"Öyle mi olmuştur?" dedim çatallı çıkan sesimle.
Başını salladı. "Öyle olmuştur." dedi gülümseyerek.
O sıra kapıdan içeriye hemşire girdi bebeğimizin içinde olduğu tekerlekli puseti ittirerek.
Gözlerim dolarken gözlerimi ayıramadım ondan.
"Biz geldik." diyerek giren hemşire yanıma doğru ilerledi. İttirmeyi bıraktığı pusetin içinden bebeğimizi aldı kucağına ve bana doğru uzattı.
Ellerimi ona doğru uzattım ve kızımızı kucağıma ilk kez aldım.
***
bizim bebeğimiz olduuu
yarınki sınavım için dua beklerim, oki az ister Allah'ım sen ona çok çok ver deyin olur muuuu
öpüldünüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENCİLEYİN | Texting
ЧиклитBurçak: Abim de abim Burçak: Mahallenin en delikanlı abisi Gediz: Ne istiyorsun yine Burçak? *** Kapağımızın tasarımcısı dreammsolider'dir. İnstagramdan ulaşabilirsinizz.