13. F E J E Z E T

419 14 2
                                    

A munkahelyemre beérve Marcit sehol nem láttam, helyette Brigi törölte le a pultot, ezek szerint Marci ma szabadnapos. Felvettem a kötényem, a hajamat felfogtam, és elkezdtek érkezni az első vendégek. Csütörtök van, péntek előtti nap, ami azt jelenti, hogy nagyobb a forgalom, mint a hét többi napján, de nem olyan, mint pénteken. A pénteki nap a tetőpont, amikor televan a kávézó, egy szabad hely nincs, még nekem is, mint pincér szlalomoznom kell az emberek között, hogy ne ejtsek el semmit. -Te most mész egyetemre, ugye? -kérdezi kedvesen Brigi, majd felkapom a fejem, és válaszolok. -Igen igen, te pedig végeztél már, ugye? -kérdeztem vissza, amit később megbántam, mert ilyenkor nem illik visszakérdezni, viszont neki nem.volt gond, észre sem vette. A diskurzusunkból kiderült, hogy Brigi most végzett az Eltén pszichológia szakon, és szeptembertől (azaz jövőhéttől) el is helyezkedhet a szakmájában, itt Egerben talált egy jó klinikát, ahol kapott egy helységet, ami az övé lehet, és lehetővé teszi, hogy pszichológusként dolgozzon. Megbeszéltük, hogy ha az egyetemi tanulás miatt Mentalbreakdown-t kapnék, először neki szólok, és szimbolikusan egy kis papírkát egy úgynevezett kuponná alakított, aminek az érvényességi ideje bármeddig tart, bármennyi alkalomra. Nagyon megkedveltem őt, pedig először beszéltünk, tetszik benne, hogy ilyen nyitott, és bárkivel képes beszélgetni, ez a személyiség kell egy pszichológusnak. Ezek után bármennyire megtudnék bízni benne, annyira jó benyomást tett rám.

A műszak végével haza siettem, hiszen már konkrétan hulla fáradt voltam, ezért elaludtam, és fel sem keltem egészen másnap reggelig, amikor is az ébresztőm keltett munkába. Én még a tegnapi ruhámban aludtam és ébredtem reggel, ami nem igazán higénikus, ezért úgy döntöttem kihagyom a reggelit, helyette lezuhanyzok, és gyorsan beugrok a Lipóti pékségbe, és meglepem magam egy finom kakaós csigával, amit amúgy is rég ettem már. Továbbá eszembe jutott, hogy ma van a gólyabál, így nem ártott volna becsavarnom a hajam, viszont elég hülye látványt nyújtanék hajkúpba csavart hajjal a munkahelyemen.

Nem szeretem hővel göndöríteni a hajam, mivel nagyon féltem, úgy gondolom, egy nőnek a haja a koronája, ezért vigyáznunk kell rá. Igyekszem én is minnél jobban, például nem hővel göndörítem a hajam, hanem hajkúppal, a szerencsém az, hogy szögegyenes hajjal áldott meg a jó Atya, ezért arra nem kell hajvasalót használnom.
Elkezdtem készülődni a bálra, most nem a fekete koktélruhámat vettem fel, mivel az már volt rajtam, így egy olyan alkalomra tartogatom, ami nem a közeljövőben lesz, szóval a választásom egy fekete, oldalon kötős egyberuhára esett, a hajamon pedig göndörítés után átmentem egyszer a fésűvel, hogy ne legyenek annyira intenzívek a hullámok. Fújtam a kedvenc parfümömből, és el is indultam otthonról. A bál helyszíne az egyetemi étterem volt, amit fél óra bolyongás után sikerült megtalálnom. Hatalmas volt, úgy kell elképzelni, mint egy hatalmas báltermet, mint ami a királyi kastélyokban szokott lenni. A mennyezetről egy hatalmas csillár lógott, a falakon szebbnél szebb tapéták. Ahogy észrevettem, egy bárpult is üzemelt a bál kedvéért, viszont még nem voltak sokan, így úgy döntöttem még nem fogyasztok semmit, csak helyet foglalok valahol, és élvezem az estét.
-Szia! Leülhetek? - lépett oda hozzám egy hosszú, szőke hajú leányzó, majd leült, és megigazította a kicsit elkenődött szájfényét a telefonjában. -Első éves vagy? -teszem fel neki a kérdést, ezzel is nyitva felé, hátha sikerül összebarátkoznunk. -De igen, most fogok kezdeni gazdaság és menedzsment szakon. -feleli kedvesen, majd ezután többnél több témáról kezdünk el beszélgetni. Kiderült, hogy ő pesti, Katának hívják, és ezen kívül jogra adta még be, viszont nem vették fel, ezért maradt gazdaságon, mert nagyon szereti a matematikát, illetve a logikus tárgyakat, ehhez pedig pont az kell. Meglepődtem rajta, hogy van még olyan ember, aki szereti a matekot, illetve bármelyik reál tárgyat, mert ezek a tantárgyak nem arról híresek, mennyien értik, és szeretik őket.

Sziasztok! ❤️
Nemrég fedeztem fel a Wattpadnak azt a funkcióját, ahol üzeneteket tudtok küldeni az adatlapomra, így ha a profilomra kattintotok, megtaláltok egy olyan funkciót, ahol kérdéseket, vagy üzeneteket tudtok írni nekem!
Ha gondoljátok, nyugodtan írjatok❤️
Sok sok ölelés:
Hencsi ❤️

Várod már?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant