Спішачи піти геть від жіночого туалету, він міцно тримав "таблетку" у руці. Так. Він викрав їх. І так, йому було стидно, але й водночас цього привида було так легко обдурити.. Потрібна була лише навіть не майстерна акторська гра і він вже мав те, що може змінити його життя.
У класі він не почував себе краще, не тільки совість згризала його, але також і розуміння, що Ханако-сан теж знаходиться у школі. Це навіть лякало, а якщо вона зрозуміє, що він вкрав? А якщо вона прийде до нього посеред уроку і почне вимагати оплати за це? Негативні думки так і напрошувались на те, щоб здійснитись.
Неочікуваний, але одночасно й такий бажаний дзвінок витягнув його з думок. Нарешті! Нарешті він може піти додому!
А чи не дістане цей привид його і там?
...
Ні, точно ні! Як мінімум через.. Він не може бути впевненим, що може зупинити її від приходу до нього додому, тож він просто надіється, що вона цього не зробить, адже проблем йому і так вистачає.
Хлопець був настільки поглинутий своїми думками про можливі наслідки його вчинку, що навіть не зрозумів, що вже стояв на порозі свого дому. Зрозумівши, що він вже стоїть там кілька хвилин, Амане нервово оглянувся, переживаючи, що хтось міг побачити його таким і зразу ж зайшов до середини. Було б дуже не зручно якби хтось з сусідів побачив його таким, більшість і так впевнені, що з ним щось не так.
Він тихо прослизнув до своєї кімнати, останнє, що йому зараз хотілось – розмовляти зі своєю сімʼєю. Страшно, бо він може розказати про те, що трапилось у туалеті, а це може стати лише новою причиною для знущань над ним.
Думаючи про це, він проти волі вздригнувся. Це смішно, боятись свого молодшого брата, але, на жаль, таке було його життя.
Закривши двері до кімнати, хлопець тихо видихнув і помалу опустився на землю. Страшно. Він боявся, що його зловлять, він боявся наслідків, він боявся всього, що могло статись, навіть те, що нереально. Амане глянув на "таблетку" у його руці, чомусь вона нагадувала йому чешую риби.. Хоча він викрав це у привида, можливо це те як у них виглядають подібні речі.
Можливо, йому краще повернути те, що він вкрав.
...
Ні, він вже наважився на те, що хоче змінити своє життя і пора нарешті діяти! Потрібно нарешті стати більш рішучим!
З такими думками він встав з землі і почав ходити кругами, сперечаючись зі своїми власними думками. Він не хотів залишатись боягузом вічно, але в цей ж час він боявся, що з ним щось станеться, щось зажливе і незмінне. А якщо він підписую контракт з самим дияволом не знаючи цього?
Тривожні думки були перервані стуком у двері, тож перше, що хлопець зробив - поклав "таблетку" собі у рота і проковтнув. Він моментально пожалів про це, все ще думаючи про контракт з дияволом, але вже було запізно змінювати щось.
Людина яка стояла за дверима не була дуже терпеливою, тож сама відкрила двері. Це був його молодший брат. Цукаса.
— Амане, чого ти не привітався з нами коли прийшов? - його голос звучав невинно, хотілось б щоб і сам він був таким ж.
— Та.. - хлопець не знав, що відповісти своєму братові, та і правди розказати, очевидно, не міг - Задумався. Сьогодні був цікавий матеріал і роздумував про нього поки йшов додому.
Не схоже, щоб Цукаса повівся на це, але на його лиці зʼявилась посмішка.
— Справді? Радий за тебе - нарешті він повністю зайшов до кімнати і підійшов занадто близько до свого брата - А мені було так нудно сьогодні.
Смішно. Він говорив це так ніби не закривав Амане у жіночому туалеті.
Не знаючи, що відповісти старший просто кивнув. Здається найгірше у цій ситуації те, що він не може зробити абсолютно нічого проти свого брата і тепер він має підігравати йому.
— Але я знаю як зробити цей день веселішим! - неочікувано викрикнув Цукаса, міцно взявши свого брата за плечі.
Амане в момент став блідим, ожливо мовчки молячись і надіючись, що це не те про, що він думає.
Бачучи страх, молодший розплився лише у ширшій посмішці. У ці моменти вона здавалась навіть садиською.
— Пограємо у гру - його рука скользнула до підборіддя хлопця, зжимаючи його - Наскільки довго ти зможеш протриматись без повітря.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя Золота Рибка
ФанфикУ закинутий частині школи чулися крики. Це два близнюки щось знову виробляли, точніше один знущався над другим. - Я думаю тобі сподобається сидіти тут - сказав один з них і силою запихнув другого у кімнату. - Бувай! Він закрив ту кімнату і пішов см...