In ultimul timp din ce in ce mai multi tineri nu mai știu sa zâmbească .Margem cocoșați , cu capul in pamând , cu niste caști in urechi , muzica data la maxim si niște ochelari de soare sa nu ne vadă nimeni tristețea . Nu ne mai uitam in jur , la frumusețea ce ne înconjoară , nu știm sa zâmbim , sa ne bucuram de orice , fie ca este un copac , o floare , o pasare . De ce ? Avem atâtea griji cu adevărat importante cum pretindem noi ca sunt ? Nu . La vârstă noastră nu avem așa ceva . Doar ne imaginam . Si e trist , e foarte trist . Din păcate si societatea ne face sa gândim așa , sa ne imaginam asta .
Noi suntem ca o sămânța când ne naștem , daca pot sa fac o asemenea comparatie , si tot ce se întâmpla in jurul nostru ne ajuta sa ne dezvoltam ( aici ma refer la primii 7 ani de acasă , pana intram in școală ). Casa unde locuim este ca si pământul in care se afla sămânța . Având un pământ bun cu tot ce ne trebuie , ne vom dezvolta mai ușor , dar daca avem un pământ cu insecte , cu mizerii , ne va fi mai greu sa ne dezvoltam . Daca cei din jur , ne vor pune apa ( in acest caz iubire ) , si ne vor da lumina ( cunoaștere ) , vom fi niste plante sănătoase , dar daca nu , vom fi ofilite inca din copilărie .
După ce intram in școală primara , totul se schimba . Intalnimi oameni cu caractere diferite , unii negativiști iar alții pozitivi . Unii care ne vor binele , alții care ne vor răul . Trebuie doar sa știm sa ne alegem anturajul . Astfel cu timpul , chiar daca ma fost o planta sănătoasă , frumoasa , ne vom ofili treptat daca nu stim sa alegem oameni nepotriviți .
,, Spune-mi cine îți este prieten , sa îți spun cine ești . ,,
După școală primara apar așa zisele probleme . Pe care de multe ori ni le facem singuri . Un test sau o nota mica nu înseamă o problema , o despărțire nu e un capăt de lume , daca acum , in adolescență avem așa zisele probleme , când o sa fim adulți , o sa avem copii , un job care ne va obosi la maxim ce vom face ? Ne vom sinucide , nu , vom rezista .
Așa ca , trebuie sa ne trăim tinerețea , sa zâmbim sa randem mult , sa admiram tot ce e frumos in jurul nostru , sa ne bucuram când vedem o raza de soare , si daca vedem un om trist , copleșit de griji sa ii zâmbim , nici nu ne putem imagina cat il vom ajuta , ce înseamă asta pentru un om atunci când are o supărare .
27 iunie 2015
CITEȘTI
Blog
RandomUn blog pentru cei ce nu vor sa piardă timpul căutând alte bloguri pe nu stiu ce site-uri . Un blog pentru voi , scriitorilor