1.2 Müzik Çalar.

301 17 1
                                    

Çoçukken her şeyi müzik dinlerken unuturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çoçukken her şeyi müzik dinlerken unuturdum.

Annemle babam kavgamı ediyor? Hemen müzik açıp dinlerdim nede olsa sonda barışırlardı deyilmi?

Ama 1 gün öyle olmadı, 16 Temmuz 2006 saat 23:46 da annemle babam kavga ediyolardı ama bu sefer her şey altdan alan babam çok sinirliydi.

Sadece 2 saniyeliyine onları dinlemek istedim. Merdivenlerin başına geldim ve annemin dediği babam ve benim için yıkım olan o sesi işitdim.

-Bırak ya Yakup Allah aşkına nesini anlamak istemiyorsun seni hiç sevmedim,hata sonucu dünyaya getirdiğim Eftalya için sabr etdim ama artık ona bakarkende seni görüyorum istemiyorum ben ikinizide İS-TE-Mİ-YO-RUM!

Sonra kapı çarpılma sesi ve babasını n ayaklarının üstüne düşerek aĝlama sesi.

Minik Eftayla daha o zamanlar 5 yaşındaydı. Annesi o sözleri söyleyip kapıyı çarpıp gitdiğinde sadece 5 yaşındaydı.

Elimdeki müzik çalar aşağı düşerek paramparça oldu. Bu sese babam başını kaldırdı ve bana baktı merdivenlerde koşarak indim ve babama sıkıca sarıldım.

O gün orda annem ölmüştü benim için gözyaşlarımız arasında saate baktım. Ve babamı güldürmek istedim, çocuk aklımla bile babama destek olmak istedim.onun karısı onu terk etmişdi.

Senin peki Eftal senin annen değilmiydi o kadın?

-Babaa! Bakk saat 12. Ben artık 6 yaşındayımmmm kocaman kız oldumm.

Bu dediklerime babam gözü yaşlı gülmüş ve bana sarılmışdı.

-Evet Eftalim sen artık kocaman bir kız oldunn ve baban bu gece tek yatmaktan korkuyor onunla yatıp onu korurmusunuz?

-tabikiiiiii

O günden sonra o evden taşınmıştık. 18 yaşıma kadar babam bana toz kondurtmamışdı.

Şu anda öyleydi sadece fark vardi arkamdakı 3 ceset.

Hayır masum insanları öldürmezdik,polislere her zaman kıyak geçen ve her türlu suç işleyenleri öldurürduk.

Ölüm timi hakk edene hakk etdigini savururdu.

Devlet bile korkardi bu ekipten. Ama bu sefer oldurduğum adam icin mutluydum

Barışın kız kardeşininin katiliydi. Bende onun katili olmuşdum.

Telefonum çalmaya başladi.

Barıştı aryan Barıştı.

-alo? Efendim Barış beyy

-merhaba laydim

-bu gün çok enerjiksin bakıyorumm

-evet çok mutluyum kardeşimin katilini öldürmüşler kim öldurduyse helal olsun, o öldurmese ben öldürecektim kariyerimin sonu bile olsa.

Dediği şeyle yutkundum sesinde kararlılık vardı Barış bunu gerçekten yapıcaktı iyiki onu önlemeyi başarmıştım.

Teşekkürler Baba.

-ee yanii?? Teklif seziyorum konuşma tınındann

-gecenizi benimle aynî yatakda geçirirmisiiniz laydim??

Dediĝine gür bi kahkaha atdım.

Daha önce bu kadar içten gülmemiştin Eftal.

-tabiki bayım geliyorum hemenn

-bekliyorum bayann.

Gülümsemeyle telefon aramasını sonlandırım.

Üzerime bi kiyafet giydim ve yanıma eşofman takımı aldım.

Alperin sağî solu belli olmazdı.

Saate baktım saat 22:45-di gözüme ilişen başka bir şey daha vardı.

Bu gün 16 temmuzdu yarın benim doğum günümdü ve 24 yaşıma giriyordum.

♧♧♧

Kapıyı çaldım 2 saniye geçmeden kapı açıldi.
Açılır açılmaz dudaklarıma yapışan
Alperle gülümsedim.

Dudaklarının içine fısıldadım.

-Alper dur daha yeni geldimm

Elleri saçlarıma gitdi tokayla sabitlediğim saçlarımı açtı aynı şekilde ağzıma fısıldadı.

-çok özledim Eftal

Yavaş yavaş öpüşuyorduk ve içimdeki ateş harnalıyordu.

Daha fazla buna dayanamayacağımı anladımda Alperin tişortubu yırtım.

Evet kesinlikle yırtdım.

Ağzımîn içine güldü. Ellerim arsızca kaslarînda gezinirken alt dudağımı ısırdı.

Sanırım oda dayanamamış olucakkii, kucaĝına aldı beni.

Aynı 2 gün önceki gibi sırtım yine soğuk yatakla buluşdu.

Boynumu öpüyordu.

Ve bir süre sonra emmeye başladı.

-Aperrrrr.

♧♧♧♧

Alper yorulmuş bedenini yaanıma bırakırken halsizce gülümsedim.

Saçlarıma minik öpcükler kondurdu.

Gözlerim odadakk saate kayddı.

00:00
O kadar bağırmıştım ki,sesim kısılmışdı baĝırmaktan ama yinede yutkunarak Barışa baktım yorgun ama ışıltılı gözlerle bana bakıyordu.

-geçirtiğim en güzel doğum günü zamanı oldu.









Yenildik😠😠 hakeme yazar bu maç verilmemişe sarılr ve verilmemiş 1 penaltımız!







Barış Alper Yılmaz(Kumarhane)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin