NAME: DEAN MASAKI
AGE: 24
HEIGHT: 6"2 (187 CM)
WEIGHT: 220 LBS (99.7 KG)
HAIR COLOR: LIGHT BROWN/BALCK
EYE COLOR: LIGHT EMERALD, HINT OF BROWN
RACE: HIGH HUMAN , VERY RARE , LIFE SPAN 300 - 500 OF AGE , VASTAYA
CULTURE: AMERICAN, GREEK,ASIAN[LOOKS LIKE]
[BODY]
Ripped with spartan styleMOTHER:
NAME: ARCHIDAMIA
AGE :55 ( looks like in her 30)
HEIGHT: 5"10 ( 1.78 CM)
H/C: BROWN
E/C EMERLAD GREEN, HINT OF SLIVER LINE
RACE: HUMAN,( HINT OF HIGH HUMAN/BLOOD OF GODS IN HER)
CULTURE: GREEK/SPARTAN
CURRENT: (DECEASED)
She, is a descendent the power full and well respected spartan race, and said to have the blood of the gods APOLLO & ARTEMIS.That whould allow to look young and beautiful , but a ture female spartan warrior.
FATHER:
NAME: ADAM MASAKI
AGE: 57
HEIGHT: 6" FT (182 CM)
H/C: BROWN/BLOND
E/C: BROWN
RACE: VASTAYA
CULTURE : AMERICAN, ASIAN
OCCUPATION: CHEF , RESTAURANT OWNER
CURRENT: (DECEASED)
A loving father and husband, a excellet chef, who runs a restaurant called (OUTER HEAVEN)( OKAY COULDN'T FIND WHAT I WAS LOOKING FOR SO JUST IMAGED ANGELWINGS, WHITE CROSS IN THE MIDDLE AND A SLIVER EMERALD RING ON THE TOP OF THE CROSS MIDDLE SECTION , ON A RED CANVAS AS A LOGO FO THE RESTAURANT.
HERES THE PICECS SO U CAN IMAGED IT )
SKILLS: COOKING, CLEANING, CQC, WING CHUN, MUAY TAI, CAPOERIA ( BARZILIAN DANCE)
, CQB, SINGS, DANCE, SANDA, SPEARMEN, KNIFE MAN, MUSICIAN, SHIELD MASTER,CRAFTMAN, TECHMASTER, ALCHEMIST, ECT.( NOTE: HES POWERLSS ,BUT BECAUSE HE'S A HIGH HUMAN HE FOLLOWS A DIFFRENT WAY OF POWER FROM THE BLOOD OF THE GODS IN HIS VEINS , SO WHEN OTHER THINKS HES POWERLESS ,BUT NOT . JUST CLSEARING THINGS UP WHEN U SEE THE ABILITIES.)
ABILITYS:
SPARTAN WAR CRY: ONCE HEARD WILL CAUSE FEAR IN A 100 FT (30 M) RADIUS.SELF HEALING: WHEN INJURED WILL HEAL OVERTIME AND A FAST RATE.
CLAM HEART: HEALS AND RELAXS ONES AROUND YOU.
STEEL SKIN: SKIN STRONG AS STEEL
MOVES:
STINGER: A STRAIGHT TRUST WITH GREAT FORCE, USING SPEAR OR SWORD , STAFF.
GURAD: BLOCKING ATTACK AND REDIRECT IT BACK.
SHOOTGUN: A ONE PUNCH THAT HIT MULTIPULE PUNCHES IN ONE HIT.
ONE INCH PUNCH: NAMED EXPLAINED
FLOWER DANCE: FIGHTING WHILE DANCING INTO A FLOWER IMAGE AT HIGH SPEED .
SHEILD BASH : CHARGING FORWARD IN TO OPPONENT, KNOCKING THEM AWAY .
ECT......
PERSONALITY: CARING, CLAM, RELAX, FIGHTER, CHEF, HELPING OTHERS, LOVING, HARD WORKER,
DISLIKES: RACISTS, HATER, BULLIES, PEOPLE WHO HURT ONES CLOSE TO HIM, CRAZE FANS, STUPID PEOPLE ,WHO DON'T KNOW WHEN TO SHUT UP.
YOU ARE READING
Restaurant in multiverse
FanfictionDean a renowned chef at the age of 18 , master of all cuisines and many hobbies. only to die saving a life to be reborn again. see how he in his new life . filled with new wonders