Feelings

114 12 24
                                    


වෙලාව 3.30 මමයි hyunjin නුයි park එකේ කවුරුත් නැති පැත්තකට ගිහින් තණගොල්ලෙ ඉදගත්තා.

" felix "

"ම්ම්ම්"

"ඇයි ඔයා ඔච්චර මහන්සි වෙලා පාඩම් කරන්නෙ, මම කියන්නෙ ඔයා හැමදාම පන්තියෙ පලවෙනියා,  තාවත් මොකටද මහන්සි වෙන්නෙ "

ඒක ඇත්ත පොඩිකාලෙ ඉදන්න මන් උත්සහ කරෙ පන්තියෙ පලවෙනියා වෙන්න . මට ඕනාවට නෙමෙයි ගෙදර අයට ඕනාවට .එයාලා මන් ගැන හොයලා බැලුවෙ නැතත් එයාලට ඕනෙ උනෙ මාව ඉස්කෝල්  top student  කෙනෙක් කරන්න. බැරිවෙලාවත් මන් පන්තියෙ දෙවනියා තුන්වෙනියා උනොත් ඒ කට්ටියගෙන් මට නොසෑහෙන්න බැනුම් අහන්න වෙනවා . මන් දන්නෑ ඒ ඇයි කියලා . ඉතින් මං රැයක් දවාලක් නොබලා රෑ එලිවෙනකම් පාන්දර එලිවෙනකම් කරන්නෙ පන්තියෙ තව කෙනෙක් ට ඉස්සරහට එන්න නොදී ඒ තැන මං රැක ගන්න උත්සහ කරන එක. වෙලාවකට හිතෙනවා මන් ආත්මාර්තකාමි කියලා. එහෙම වෙන්නත් ඇති.

" දන්නවානෙ hyunjin  අපෙ අම්මලා ගැන එයාල ඕනෙ මන් ඉස්කෝල්  top student කරන්න "

"ඒත් ඔයා ඔච්චර මහන්සි වෙන එක ඔයාට හොද නෑ "

එයා එහෙම කිව්වත් මන් මොකුත් නොකියා ඉදන් හිටිය තණ්ගොල්ලෙන්ම ඔලුව තියාගත්තා. එයත් මට එහා පැත්තෙන් ඔලුව තියා ගත්තා. මට එතනින් එහාට මොකුත් මතක නෑ . මට මතක මට හොදටම නින්ද ගියා කියලා විතරයි.

ඊලගට මන් නැගිටිනකොට hyunjin  හිටියෙ මගෙ මූන ඉස්සරහ . ඒක හරියට හීනයක් වගෙ . මන් හිටියෙ එයාගෙ මූන දිහා බලාගෙන . එයාගෙ ඇස් ඒවා දිලිසෙනවා හරියට අහසෙ තරු වගෙ . ඇත්ත කියන්න ඕනෙ hyunjin  හරියට කුමාරයෙක් වගෙ .එයා එච්චරට ලස්සනයි .

" කොහෙද අතරමන් උනෙ "

එයා මගෙ මූනට පිබලා ඇහුවා . එතකොට තමා මන් පියවි ලෝකෙට ආවෙ.

දෙයියනෙ මන් මෙච්චර වෙලා එයා දිහා බලන් ඉදලා තියෙන්නෙ . ලැජ්ජාවෙන් රතු උන මූනත් හංගන් මන් නැගිට්ටා .

"දැ-න් දැන් වෙලාව කීයද "

"6.15 "

"දෙයියනෙ ගොඩ්ක් වෙලා මන් නිදාගෙන නෙහ් . ඇයි මාව නැගිට්ටුව නැත්තෙ ?"

"එච්චර හොදට නිදන් ඉද්දි මට නැගිට්ටවන්න ලෝබ හිතුනා "

එයා මන් දිහා බලන් කියද්දි ඇත්තටම මන් රතු උනා. Hyunjin  එයා හැමතිස්සෙම මෙහෙමයි, එයා හදන්නෙ හැමතිස්සෙම මාව අවුස්සන්න .

"එහෙනම් අපි යමු " එයා කියද්දි මන් ඔලුව වැනුවා.

වෙනදට වඩා මගෙ හිත අමුතු සතුටකින් පිරිලා . Hyunjin  මාව ගෙදරින් දාලා එයා ගෙදර ගියා . ඇත්තටම කිව්වොත් එයාගෙ ගෙදර තියෙන්නෙ අපෙ ගෙදර එහා පැත්තෙ . මගෙ කාමරෙ බැල්කනියට එයාගෙ කාමරෙ පේනවා .

Wash එකක් දාගෙන ඇවිත් ඇදෙ ඉදගත්ත මන් කල්පනා කරන්න ගත්තෙ අද දවස ගැන .

Hyunjin නුයි මායි පොඩිකාලෙ ඉදන්ම ඔහොම තමා ඉන්නෙ . එයාගෙ හැමදේකටම ඉන්නෙ මන් වගේම මගෙ හැමදේකටම ඉන්නෙත් එයා.

මේක මහ අමුතු හැගීමක් . හැබැයි මට තවදුරටත් එයාව යාලුවෙක් විදිහට දැනෙන්නැ . එයා ගාව ඉද්දි ඒ දැනෙන හැගීම කොහොමටවත්ම යාලුවෙක්ට දැනන  හැගීමක් නෙමෙයි මන් ඒක හොදටම දන්නවා . හැබැයි මන් බයයි ඒ හැගීමට ආදරය කියලා නිර්වචනයක් දෙන්න . මොකද මන් දන්නවා එයාට මාව යාලුවෙක්ට වඩා දැනෙනෑ කියලා . එයා එහෙම හැසිරෙනව එක සාමාන්‍යයයි . මන් ලග හුරතල් වෙන එක . මට කරදරක් උනාම මන් ගැන හොයලා බලන එක . මේ හැම දෙයක්ම සාමාන්‍යයයි .

හැබැයි මට තවදුරටත් මගෙ හැගීම් පාලනය කර ගන්න බෑ . මන් ඒක හොදටම දන්නවා.

ඒත් මට ඔයාට ඒක කියන්න බෑ Hyunjin  .

අමාරුවෙන් උනත් මන් පිලිගන්නම් අපි තවදුරටත් යාලුවො විතරක් කියලා !!

අමාරුවෙන් උනත් මන් පිලිගන්නම් අපි තවදුරටත් යාලුවො විතරක් කියලා !!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


>>>>

Our Happy Ending Where stories live. Discover now