1.bölüm

289 13 6
                                    

Merhaba ben Azad Kurtuluş. Kurtuluş ailesinin. İkinci çocuğuyum ve 21 yaşındayım.

Şu an gergin aile ortamında tekli koltukta oturmuş neler olucak diye aile üyelerini izliyorum.

Ah doğru size açıklamadım ne olduğunu.

En baştan açıklarsam uzun olur. O yüzden özet geçeyim.10 gün önce oldu olaylar.

Şimdi ailenin ilk ikizleri olan Yağmur ve Bulut dağa gidicez, kamp yapıcaz diye tuttrunca ailecek kampa gittik. Gittik gitmesine de kaptayken Bulutu yılan soktu. Tabi zehirlimi diğilmi bilmediğimizden apar topar hastaneye gittik. Neyse ki yılan zehirli diğildi. Yinede önlem olarak kan testi yaptırdık. Bulut için. Bir şey çıkmadığında eve gittik. Ve şu an babamın bize yapıcak olduğu açıklamayı merakla bekliyoruz.

Çünkü birden bire Bulut ve yaptığı kan testi hakkında konuşmak istediğini söyledi.

Babam derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı.

"Kan testinin çıktığı gün Bulutla ilgilenen doktor benimle özel konuşmak istediğini söyledi. İlk önce bir terslikmi var diye endişelendim. Odaya girince doktor benden özür dilemeye başladı."

Evin en küçüğü olan Kumsal konuştu.

"Neden kı baba? Kötü bir şeymi yaptı"

Kumsalın ikizi olan Deniz konuşmaya başladı.

"Kumsal büyüklerin sözünü kesmemelisin. Babam zaten anlatıyor nedenini"

Kumsal tamam anlamında kafasını salladı.

Deniz Kumsaldan yarım saat erken doğduğu için ikizden daha çok kardeşi gibi görüyor kumsalı. Bu yüzden ikisi birlikteyken Deniz olgun davranmaya çalışıyor. Tabi 10 yaşındaki çocuk ne kadar olgun olabiliyorsa.

Yeniden herkesin dikkati babamda olduğunda tekrar konuşmaya başladı.

"Bana..... Bulut'un doğduğu gün başka bir çocukla karışmış olabileceğini söyledi."

Babamın kelimelerinden sonra ölüm sessizliği oldu.

Mert gülerek konuşuntu.

" Baba gerçekten senden böyle bir şaka beklemiyordum"

Fakat babamın yüzü hiçte şaka yapıyor gibi durmuyordu.

Alp abim şoka girmiş Bulut'un yanına oturarak ona sarıldı. Kumsal ağlayarak konuştu.

"Ba-baba Bulut abim gidicekmi. Nolur gimesin. "

Deniz ikizine sarılıp onu sakinleştirmeye çalıştı. Kendi gözleri de dolmuştu.

Mert yeniden konuştu.

"Şimdi ne olucak baba"

"Bulut hiçbir yere gitmiyor güzelim. Ve hastaneye gidip DNA testi vericem. Sonrada kardeşinizi alıp getiricem."

Yağmur da konuşunca sinirim tepeme çıktı.

"Hayır! Ben istemiyorum. Ya Bulutu bizden alırlarsa. Tanımadığım ve bilmediğim birisini istemiyorum. Benim tek ikizim Bulutdur! Başkası olamaz!"

"Oğlum Bulutu hiçkimse alamaz. Ben vermem çocuğumu. Kanımdan olmaması bir şey farkemiyor. Fakat diğer çocuğumuda hiçkimseye vermem. O yüzden onuda gidip yarın getiricem"

Babamın son sözlerinden sonra ortamda sadece iç çekiş ve tesseli sesleri kalınca ayağa kalktım. Gözler bana dönünce konuştum.

"Geç oldu herkes odalarına. Sonra konuşursunuz. Abi senin sabah erken çıkman gerek biliyorsun. Baba seninde. Mert,Yağmur,Bulut,Deniz ve Kumsal sizində okulunuz var. Hadi uyumaya sizde. Ne bakıyorsunuz hadisenize. "

Diğerlerini beklemeden odama çıktım. Biraz daha bekleseydim çıldırırdım. Şu an şoktan ne dediklerini bilmiyorlar. Umarım çocuk gelinceye kadar bu şok tan çıkmış olurlar yoksa kalplerini kıra bilirim.

Ve burada bitiriyorum. Aile üyeleri kafanızı karıştıdıysa anlatayım.

Kerem Kurtuluş
Evin babası
46 yaşında
Şirket sahibi (ve mafya tabiki)

Alp Kurtuluş
İlk çocuk
24 yaşında
Babasıyla aynı işi yapıyor (varis yani)

Azad Kurtuluş (bizimki)
İkinci çocuk
21 yaşında
Evde kitap çeviriyor

Mert Kurtuluş
Üçüncü çocuk
19 yaşında
Hacker olmak istiyor
Bir yıl geç başladı okula o yüzden şu an lise son sınıf

Bulut & Yağmur Kurtuluş
4. Bulut 5. çocuk Yağmur
İki dakika farkla Bulut büyük
17 yaşındalar
İkiside şef olmak istiyorlar.
Birlikte restoran açacaklar.

Deniz & Kumsal Kurtuluş
6. Deniz 7. çocuk Kumsal ve evin tek kızı.
10 yaşındalar.
Deniz yarım saat daha büyük ve doktor olmak istiyor.
Kumsal ise öğretmen olmak istiyor.

Karışan çocuk hakkında diğer bölümün sonunda yazıcam.

İlk bölüde sınır koymuyorum. Okuma sayına göre diğer bölümlere koyucam ama

Bu taslaklarımda bekliyordu. Yayınlayayım dedim.

Hadi baaaayss

aile hikayesi gibi(Durduruldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin