Top: Bang Chan
Bottom: Hyunjin.
.
.
.
.Hyunjin
Yorgunlukla kendimi bar sahibi arkadaşım olan Changbin'nin yatağına attım. Bugün bara fazla insan gelmişti ve hepsine içki hazırlamak çok yorucuydu. Bende kirli arka odalarda dinlenmemek için Changbin'in odasına tek kişilik bir yatak istemiştim.
Gözlerimi, bara gelip giden ünlü kişilerin listesini çıkartan Changbin'e çevirdim. Kamera kayıtlarına bakarken histerik bir gülüş sunmuş, bir isim fısıldamıştı.
Christopher Chan Bang.
İsmi duyduğumda istemsizce gerilirken gözlerimi devirdim ve ayaklanarak Changbin'in kucağına yerleştim.
Bana, sorgulayan bakışlarını sunan Changbin'in dudak kenarını öptüm ve bakışlarının direkt olarak dudaklarıma yönelmesini sağladım. Changbin ile sevişen arkadaşlar olmamız normal değildi ama biz bunu sürdürmeye devam ediyorduk.
Changbin'in elleri, belime yerleşirken sırıttım ve kollarımı boynuna sardım. Tam derin bir öpüşmeye başlayacakken, aniden açılan kapı ile gözlerim büyüdü ve kapıya baktım.
İçeri giren, ünlü şarkıcı Christopher Chan Bang idi. Gözlerimle adamı süzerken dudaklarımı yaladım.
Changbin, ilgimi kendisine çekmek adına kalçalarımı sıkarken mırıldandım. Kucağından beni indirerek ayaklandı ve tekrardan o histerik gülüşünü sunarak Christopher'a baktı.
"Ne o Chris, yoksa borcunu ödemeye mi geldin? Dün de buraya uğramışsın, neden yanıma çıkmadın?"
Changbin sırıtarak Christopher'ı izlerken, öne bir adım attı.
İkisi, bir kavgaya tutuşacakken hızla aralarına girdim. Christopher'ın güzel, pürüzsüz yüzünün bozulmasını istemezken Changbin'in onu dövebileceği sertliği tahmin edebiliyordum.
Christopher şaşkınlıkla beni süzerken Changbin'e döndüm ve sandalyeye oturttum.
"Şimdi de barmeninle mi yatmaya başladın Chang?"
Christopher sırıtarak bana yaklaşırken yutkundum ve Changbin'e baktım. Christopher, tek elimle çenemi kavradı ve yüzümü önce sağa sonrasında sola çevirdi.
"Böyle güzel yüzlü barmenleri nasıl buluyorsun Changbin?"
Changbin sinirle solurken, oturduğu yerden kalktı ve beni kucaklayarak yatağın üstüne bıraktığı gibi Christopher'ı da alarak odanın dışına çıkıp kayboldu ve bana barı kapatıp çıkmama dair mesaj gönderdi.
Belki geri gelir diye 1-2 saat kadar oyalandım fakat gelmeyince oturduğum yataktan kalktım, çalışma masasındaki anahtarı aldım.
Bardan çıktım ve kapıyı kilitledim. Eve gitmek için bir taksi tuttum ve eve gittim.
Christopher
Bara sinirle girdiğimde, barmen çocuk dikkatimi çekmişti. Tam karşısındaki sandalyeye oturdum ve barmeni süzdüm baştan sona.
Dolgun dudakları, ilgimin oraya yönelmesini sağlarken beyaz teninde izlerimin çok güzel gözükeceğini düşündüm. Buraya, Changbin'in yanına çıkma amacıyla gelmiştim fakat istemiyordum. Beni, her zamanki gibi, küçük düşürüp tehtid ederdi ve şu an hiç modumda değildim. Klip çekimleri hatalı olmuştu ve en baştan çekilmesi gerekiyordu. Bu yüzden yönetmenle kavga edip çıkmıştım şirketten.
Barmen çocuk bana yaklaşırken gülümsemiştim. O ise bana yorgun bakışlar yollayarak ne içeceğimi sormuştu.
"Bayım, bir şey içecek misiniz? Yaklaşık yarım saattir boş boş oturup beni süzüyorsunuz. Kaçmaz gözümden böyle şeyler."