Part 2

5.9K 273 36
                                    

Mane iš miegų pažadino triukšmas apačioje. Tingiai atsikėlusi iš lovos, užsidėjau chalatą ant savo kūno ir įsispyrusi šlepetes, nusileidau laiptais žemyn.

Nužingsniavusi triukšmo link, pamačiau mama su tėčiu, kurie ir vėl pykosi.

- Kodėl tu negalėjai susilaukti berniuko, o ne mergaitės? - šaukė tėvas ant mamos. - Ji tik neša nelaimes.

Sustojusi svetainės tarpduryje, pajaučiau akyse tvenkiantis ašaras.

Tėvas nuo pat, kai sužinojo, kad mama laukiasi mergaitės, manęs nekentė. Jis visada man sakydavo, kad esu nieko verta, bet aš nepasiduodavau jo neapykantai man, ir netapau silpna. Priešingai, ta man tėvo juntama neapykanta, mane sustiprina.

- Tai kodėl likai su manimi? - tai pat šaukė mama.

- Žinai, kokie yra įstatymai Diana. - pyktai ištarė tėvas. - Jų negalima laužyti.

Staiga mano mama atsisuko ir išpūtė savo akis, pastebėjusi mane stovinčia tarpduryje.

- Anastasia... - tyliai ištarė mama.

- Nereikia. - nusibraukiau nuo skuosto, iš akys išbirusią ašarą. - Girdėjau viską, apie ką kalbėjot.

Tėvo veidas buvo šaltas it ledas, kai stebėjo mano skausmo perkreiptą veidą.

Nieko daugiau netarusi, apsisukau ir kuo skubiau užlipau laiptais į savo kambarį.

Vos uždariusi duris, nuslydau jomis ant grindų. Visada žinojau, kad tėvas manęs nekenčia, bet buvo skaudu tai išgirsti iš jo pačio lūpų.

Ne, aš tikrai neverksiu. Turiu išlikti stipri.

Suėmusi save į rankas, atsistojau nuo grindų, ir nužingsniavusi į vonią, palindau po karštu dušu.

Mr.Styles pov*

- Štai visa informaciją apie ją, Mr.Styles . - vienas iš mano pavaldinių,padėjo ant mano stalo merginos byla ir apsisukęs dingo man iš akių.

Paėmęs į rankas, ploną merginos bylą, ją atsiverčiau ir pradėjau skaityti:

Vardas: Anastasia

 Pavardė: Hill

 Pilnas vardas: Anastasia Margaret Hill.

 Gimimo data: 2045.02.06 m. (du tūkstančiai keturiasdešimt penktų metų, vasario šešta diena)

 Gimimo vieta: JAV, Niujorkas, Švento Pauliaus Ligoninė.

 Gyvenamoji vieta (dabartinė): JAV, Vašingtonas, garbės gatvė, 8 namas.

 Asmens kodas: 47803111250

 Santykiai: nežinomi

 Broliai/seserys: neturi

 Tėvai: Diana Violet Hill (mama), Ben James Hill (tėvas)

 Darbas: nežinomas

- Anastasia. - tariau sau panosėje. 

Man patiko kai jos ištartas vardas slydo mano liežuviu. Ji yra labai paslaptinga asmenybė. 

Paėmęs savo telefoną, surinkau savo vairuotojo numerį,  ir pridėjau telefoną prie ausies.

- Kad po dviejų minučių, stovėtum prie kontoros durų. - tariau, eidamas iš savo kabineto. 

- Taip Mr.Styles. - tuoj pat atsakė jis. 

Baigęs pokalbį, telefoną įsidėjau į kišenę ir įėjęs į liftą, paspaudžiau mygtuką ant kurio buvo parašyta skaičius 1. 

Atsidarius lifto durims, išėjau iš jo ir pradėjau žingsniuoti išėjimo link. 

The Only Answer - Innocent |STYLES|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon