1. deo

51 3 3
                                    

Doslo je vece pred pismeni iz srpskog. Tema je bila lektira "Mali Princ" od Antona de Senta-Eqziperia. Ja sam inace poznata kao devojcica koja lepo pise sastave pa sam bez razmisljanja pocela da pisem svoje misljenje o lektiri. Za manje od 15 minuta sam napisala i rekla mami da dodje i cuje sastav. Pocela sam da joj citam onako iz jednog daha. Stigla sam do kraja. Trebala sam da procitam onu tuznu recenicu ali nisam. Pocela sam da placem. Mama je me je pitala sta je bilo sto placem. Ja sam joj u suzama rekla da sam stigla da tuznog dela gde Mali Princ pocinje da iskazuje svoja osecanja. Ona je pocela da me miluje po glavi i tesi. Moj brat i sestra su pitali mamu zasto ja placem zbog nestvarne price. Mama nas je samo gledala i rekla da ljudi imaju osecanja prema svemu. Naravno njima to nije bilo jasno jer su mali, nisu vise nista zapitkivali samo su otisli da se spremaju za krevet. Majka mi je rekla da odem u krevet i da ne razmisljam vise o tome. Ja sam legla i papir na kome sam pisala sastav sam ostavila na stolu. Legla sam i zatvorila oci. Pored mene je bila moja mladja sestra. Meni su opet pocele da liju suze. Sestra je pocela da me mazi i rekla je da je lepo sto cu imati neki utisak i dogadjaj o toj prelepoj knjizi. Rekla mi je da prekinem da placem i da spavam. Ja sam je poslusala i zaspala istog trenutka. Doslo je jutro i pocela sam da pakujem knjige za skolu. Uzela sam i taj papir i videla suzu na njemu setila sam se te recenice i kao mali princ procitala sam je 3 puta da bih je zapamtila. Izlazila sam iz kuce i glasno rekla da idem u skolu a mama i tata su mi pozeleli srecu. Prvi cas mi je bio pismeni. Svi smo dobili svoje sveske i poceli da pisemo. Pre pocetka sebi sam rekla da necu zaplakati kada budem dosla do tuznog dela...
Nastavice se...
Nastavak cu napisati kada budete u komentaru napisali svoje misljenje i naravno glasali☺❤✌

s kolena na kolenoWhere stories live. Discover now