"Ninaa" panggil Adrith sambil memegang tangan Nina, Nina memandangnya lalu berkata "ye abang yang manja ni nak apee?". Adrith pun tersenyum nampaknya seperti ada chance "nak ni boleh" tanya Adrith sambil tersenyum nakal.
"takut abang lewat pergi sekolah je, tak takut kena marah dengan cikgu?" bukannya menjawab soalan dari Adrith malah Nina menanyakan Adrith balik dengan soalan.
"takk ni baru pukul 7, sempat laa" Adrith cuba lagi untuk memujuk Nina, "okay lah, bukak sendiri" kata Nina yang malas untuk bangkit dan membuka bajunya.
Adrith tersenyum rapat ke telinga lalu menyumbat puting Nina ke dalam mulutnya, Nina yang keenakan pun menggigit bibirnya menahan desah supaya tidak di dengari oleh Adriel dari bilik sebelah.
10 minit kemudian
"abang dah bengkak dah ni, dah sana pergi sekolah" kata Nina lalu menyarung kembali lingerie nya yang dibuang oleh Adrith tadi.
"wait Nina 5 minutes" Adrith semakin menghisap dengan kuat seakan puting Nina akan direbut oleh orang lain, dan tiba tiba.Adriel membuka luas pintu bilik Nina dan berkata.
"dah dah la tu, aku dah lewat ni, harini dah la hari Isnin, jangan sampai aku santau orang pagi ni" Walaupun pintu yang dibukanya luas, Adriel tidak memandang sedikit pun tubuh Nina yang ter expose itu. Adriel tetap menatap belakang walaupun bercakap dengan Adrith.
"okay okay jom" Adrith pun bangun membetulkan kedudukan bajunya dan memakai sedikit perfume lalu mengucup sekilas mulut Nina lalu keluar dari bilik.
Di dalam kereta
"kau buat apa kat dia?, kan dah janji nak buat sama sama, asal kau start dulu hah!!" Adriel sangat pantang jika seseorang melanggar perintah atau janji yang telah ditetapkan.
"alah aku rasa sikit je, nanti malam ni kan turn kau, so makan lah dia puas puas sementara mama dengan papa takde" kata Adrith dengan jelas namun dalam hatinya telah berdebar debar takut jika dihalau oleh Adriel dari rumah.
Flashback On
Adriel dan Adrith bersepakat untuk menyewa jalang baru di club yang masih lagi perawan dan Adriel juga telah memesan kepada Adrith untuk menunggunya dulu baru boleh mula.
Tetapi Adrith melanggar janji mereka dan membuatkan Adriel murka lalu menghalau Adrith dari balik ke rumah mereka selama sebulan.
Flashback Off
"turun sana dah sampai" kata Adriel sambil membuka lock kereta. "jap, aku tak balik rumah sebab malamni aku ada training basketball, selamat menjamu selera abangku".
Adriel tidak sempat menepuk kepala Adrith kerana Adrith dengan pantas menutup pintu kereta Adriel. Dari luar Adrith menjelirkan lidahnya lalu berlari masuk ke dalam pintu pagar sekolah.
"Haih budak ni, tau takut" Adriel pun terus melaju keluar dari kawasan sekolah dan menuju ke butiknya yang berjarak 10km dari sekolah Adrith.
Di rumah
"Nina, lepas siap buat nota kat papan ni, kamu terus buat latihan yang cikgu send dalam pdf tu, ada receive tak? cikgu dah airdrop" kata cikgu Nazeera
"ye cikgu dah receive, nanti saya buat okay" Nina sambung menulis nota nota yang diberi oleh cikgu Nazeera dia harus bekerja keras kerana minggu depan masuk ujian akhir bagi sesi 2023.
Setelah siap menulis semua nota, Nina membuka pdf soalan yang cikgu Nazeera bagi, "mak aii, susahnya, macam mana aku nak buat ni" kata Nina yang mulai mengurut kepalanya dengan satu tangan.
"Hahaha aku tau" sekarang Nina tersenyum nakal sambil menunggu pukul 5.30 iaitu waktu tepat Adriel membuka pintu rumah ketika pulang dari butik.
Pada pukul 5.30
Setelah membuka kasut dan meletakkannya di rak kasut khas, Adriel membuka pintu rumah alangkah terkejutnya dia ketika melihat Nina yang sudah memakai lingerie merah kesukaannya.
"Aipp, kenapa pakai macam ni kat luar rumah, kang jiran sebelah tengok macam mana?, biar abang je yang tengok ni" kata Adriel sambil memegang bahu Nina dan berjalan ke arah bilik tidurnya.
YOU ARE READING
The Step Brother's Protector
Любовные романы"Nina mulai harini kita tinggal dengan Papa Aaris tau jadi dengar cakap papa okay jangan nakal-nakal eh" - Amanda Aaris "Hehe okay, mama mesti nanti nina ada abang kan?" - Nina Marvin "ye ada dua abang pulak tu" - Amanda Aaris pov lain "comel sia...