-У будь-якому випадку ти коли колись згадаєш швидше за все зненавидиш мене, так краще що б ти дізнався це від мене, хоча ти мене зненавидиш раніше.
- Хьон ти мене лякаєш.
- Давай сядемо.Брати серед на ліжко на якому годин вісім назад і прийшло це не "порозуміння".
- Ну так що сталося?
- Лікс я серйозно не знаю як це сталося я сам майже ні чого не пам'ятаю, але...
- Що, але, Хьонджин що сталося і чому я тебе зненавиджу коли дізнаються?
- Фелікс тієї ночі ми..... Ми, ми перестали. Дуже тихо сказав Старший.
- Що? Як? Ні ні цого не... не може бути я був одягнений коли прокинувся.
- Я тебе передягнув коли встав, я сам не знав що робити, як пояснювати тому що сам ні чого не розумів.Фелікс дививися в підлогу, і просто старався переварити все що сталося, всю інформацію яка до нього потрапила. Потім почав потихеньку вставати і йти до дверей виходу з кімнати.
- Фелікс, Ліксі ти куди?
- Я.. Я піду в мене.. дуже важливі справиФелікс вийшов з кімнати брата, хоча він навіть не знаючи чи можно його так назвати. Він зателефонував Хану і попросив приїхати.
Через хвилин тридцять Фелікс був вже у друга.
- Фелікс що сталося ти не наче на мертвиця наткнувся.
- Що ти остання пам'ятаєш з минулого вечора.
- Ем те що ви на таксі поїхали додому, а що?
- Ми якось дивно поводилися?
- Ну вечірка і дивно не поводитися це не вечірка.
- Хан. Строго сказав друг
- Ну так як завжди людина після випивки, обіймалися говорили який п'яний дурницю, а ще перед тим як сісти в машину ти навалювався на Хьонджина і казав що не хочишь їхати додому і хочешь лишитися, ми ледь тебе затягнули, а потім ну я не знаю що вас там сталося. Окей, а чого питань щось сталося?
- Так, можешь принести ватний диск з міцелякою.
-ДобреХан піднявся з місця та пішов до кімнати пробуючи зрозуміти навіщо йому це.
- Ось тримай
Йонбок взяв вологий диск та витер шию на який були засоси.
- Що це? Так коли ми тебе затягували в машину ми тебе не хапали за шию, звітки в тебе синці?
- Це не синці
- А що тоді.
- Я переспав з Хьонджином
- Що?
- Так, Я сам не знаю, але до мене заходить Хьон і каже що нам срочно треба поговорити і каже ось це.
- Добре, як це сталося?
- Я ж кажу, не знаю
- Мда ситуейшин
- І що мені тепер робити? Як мені в очі йому дивися?
- Слухай давай ти спробуєш якось згадати.
- Добре пропонуй
- Дивися, що ти остання пам'ятаєш?
- Як ми сідали в таксі
- Окей, ви сіли і таксі і поїхали додому зайшли в кімнату і наприклад захотіли переодягтись і тоді хтось когось поцілував і пішов поїхало.
- Боже від однієї думки що в мене був секс з братом мене перекошеє, а ти хочешь об я уявив.
- Так годі, я знаю що ти його кохаєш, ти сам мені це казав.
- Я знаю, добре давай спробую
ВИ ЧИТАЄТЕ
Маленьке сонечко яке я врятував //Закінчено//
FanfictionКоли я йшов на завдання з батьком я точно не очікував що там зустріну тебе.