'Je bent nog maagd?' Hij is licht verrast, hij had daar niet aan gedacht, hij had het zelfs niet gedacht.
Alyssa zegt niets, ze reageert niet, ze trekt enkel al trillend haar kleding terug aan. Ze voelt hoe haar tranen opgewekt worden, maar ze kon ze niet over haar wangen laten rollen.
'Anissa, ik praat tegen je.' Alyssa wilt hem niet horen, ze wilt niets van hem weten, wat heeft het nu voor zin?
Ze grijpt haar tas van de grond met het geld in haar tas en loopt gehaast de kamer uit. Farid drukt zich meteen van het bed en trekt snel zijn broek aan. Hij kijkt naar het bed en ziet het bloed op het matras. Hij grijpt zijn hemd en trekt het gehaast aan.
Alyssa was al op de voortuin van de woning. Ze wilt hier weg zijn, ze wilt dit achter haar laten, maar hoe zou ze dit ooit kunnen vergeten?
Het begint te regenen alsof dat het enigste was dat nog miste. Ze wandelt gehaast de straat op en begint te rennen. Ze wilt zo snel mogelijk hier weg zijn, maar ze wist dat ze nog een eindje moest lopen voor ze thuis aankwam.
Ze stopt wanneer ze iets verder is van het huis en begint meteen te huilen. Ze liet haar tranen over haar gezicht lopen aangezien ze toch gecamoufleerd kunnen worden door de regen. Ze kan niet stoppen met huilen, hoe kon het leven haar zo ver gebracht hebben? Hoe kon ze zichzelf verkopen? Hoe kon ze ooit hiervoor in staat zijn? Wel, het werd niet ver gezocht, wanneer je een vader hebt die verslaafd is aan gokken en zijn agressie op je moeder uit reageert en je broertjes die altijd met angst gaan slapen, dan twijfel je niet snel.
Ze veegt haar tranen van haar gezicht terwijl ze aan het wegrennen is. Ze blijft door huilen, haar gehuil kon ze zelfs niet stil houden.
Het begon harder te regenen en Alyssa probeert harder te rennen, ze voelt hem over haar hele lichaam, ze voelt zich vies, ze voelt zich verloren, verslagen, alsof ze haar eer verkocht heeft, wat ze ook gedaan heeft.
Ze stopt met rennen en komt op adem. Ze veegt weer haar gezicht en wandelt onder een afdak. Ze haalt zeer diep adem en veegt weer haar tranen weg. Ze opent haar tas en ziet de envelop zitten. Ze voelt zich nog viezer, maar wat moest ze dan doen?
Ze opent langzaam de envelop en telt gehaast 6000€ bij elkaar. Ze steekt de 6K in de envelop en de rest haalt ze eruit. Ze neemt het geld en steekt het in haar bh. Ze veegt haar tranen weg en haalt zeer diep adem. Ze forceert een glimlach en probeert zichzelf bij elkaar te rapen. Ze verlaat het afdak en rent weer naar huis, ze houdt haar hand op haar borst zodat het geld er niet uit valt. Ze stopt met rennen wanneer ze in hun straat aangekomen is.
Ze haalt diep adem wanneer ze aan de deur komt en wanneer ze net haar sleutels in het sleutelgat wilt steken gaat de deur open.
'Waar ben je gebleven?' Vraagt haar vader met een boze, ongeduldige blik.
'Ik heb het geld.' Ze ziet hoe zijn blik minder boos wordt. Hij neemt een stap opzij en laat haar binnen. Alyssa wandelt naar binnen, het water druppelt van haar af. Ze opent haar tas en haalt de envelop eruit.
'6.000 zoals je vroeg. Je kan het natellen.' Hij trekt de envelop uit haar hand en opent het. Hij ziet de briefjes van 6000 en een grijns komt er op zijn gezicht te staan. Hij kijkt naar Alyssa en meteen verdwijnt zijn grijns. 'Wat sta je hier te kijken! Zie dat je weg bent!' Beveelt hij tegen haar. Alyssa knikt en wandelt meteen verder naar binnen. Ze wandelt meteen naar de badkamer. Ze leunt tegen de deur van de badkamer aan en voelt haar tranen weer. Ze draait de deur op slot en haalt dan het resterend geld uit haar bh. Ze legt het neer op de wasbak en trekt haar kleding uit.
Ze wandelt zonder in de spiegel te kijken onder de douche. Ze zet het warm water aan, zo warm als het kan, maar het vies gevoel leek maar niet te kunnen wegspoelen. Zijn handen, zijn lichaam, zijn stem, ze hoort het allemaal nog steeds, ze voelt het nog steeds, zijn geur leek ingenesteld te zijn in haar neus.
Ze neemt de zeep en schrobt haarzelf zo hard ze kon, zodat ze hem niet meer kon voelen.
JE LEEST
Until you. VOLTOOID
Romance'Als je weigert op mijn verzoek zal je deze beelden overal vinden, Alyssa. En ik denk niet dat je dat wilt- ik denk niet dat je wilt dat mensen weten wat je doet met je vrije tijd.' Alyssa heeft zelfs de kracht niet om boos te zijn. 'Als je met mij...